K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä kävin taas nauramassa sille Damonin viimeisimmän postauksen ekalle kuvalle, jossa on S pikkareissa ja läpinäkyvässä sifonkiyläosassa. Kuvan oikeassa laidassa näkyy miehen käsi. Käsi ei mun mielestä ole ainakaan Damonin. Aluksi katsoin, että kädessä on ase, mutta oikeasti siinä on joku tunnistamaton Makita-työkalu. Mietin, että mitä ihmeen kuvauksia ne on oikein touhunnut keskenään, vähäpuheinen S, D ja mysteerimies Makitansa kanssa 😂
 
vierailija
Mä kävin taas nauramassa sille Damonin viimeisimmän postauksen ekalle kuvalle, jossa on S pikkareissa ja läpinäkyvässä sifonkiyläosassa. Kuvan oikeassa laidassa näkyy miehen käsi. Käsi ei mun mielestä ole ainakaan Damonin. Aluksi katsoin, että kädessä on ase, mutta oikeasti siinä on joku tunnistamaton Makita-työkalu. Mietin, että mitä ihmeen kuvauksia ne on oikein touhunnut keskenään, vähäpuheinen S, D ja mysteerimies Makitansa kanssa
Siis D:n viimeisin Sadie postaus 10.7
 
vierailija
Mä kävin taas nauramassa sille Damonin viimeisimmän postauksen ekalle kuvalle, jossa on S pikkareissa ja läpinäkyvässä sifonkiyläosassa. Kuvan oikeassa laidassa näkyy miehen käsi. Käsi ei mun mielestä ole ainakaan Damonin. Aluksi katsoin, että kädessä on ase, mutta oikeasti siinä on joku tunnistamaton Makita-työkalu. Mietin, että mitä ihmeen kuvauksia ne on oikein touhunnut keskenään, vähäpuheinen S, D ja mysteerimies Makitansa kanssa
Hei apua mä en ollut edes huomannut tuota kättä ja Makitaa. 😂
 
vierailija
Mä kävin taas nauramassa sille Damonin viimeisimmän postauksen ekalle kuvalle, jossa on S pikkareissa ja läpinäkyvässä sifonkiyläosassa. Kuvan oikeassa laidassa näkyy miehen käsi. Käsi ei mun mielestä ole ainakaan Damonin. Aluksi katsoin, että kädessä on ase, mutta oikeasti siinä on joku tunnistamaton Makita-työkalu. Mietin, että mitä ihmeen kuvauksia ne on oikein touhunnut keskenään, vähäpuheinen S, D ja mysteerimies Makitansa kanssa
Eka yhteiskuva Sadiesta ja Bojsnista. Bojan kalu tanassa.
 
vierailija
Olen eri, mutta mun mielestä nämä on juuri ne Janin suosikkikeksit! Tehty Vrhnikassa.
Mä muistin vain että jotain hyviä keksejä oli mitä ”piti” ostaa ja valikoin tuolta Sparista sitten vain ulkonäön perusteella mieluiset. Ja nimen, siinä oli sana sydän (monikossa?). Ostamani keksit olivat ilman suklaata tai muitakaan mausteita (mm. ois ollut tarjolla kookos) sydämen- sekä puolikuun muotoisia, ja niiden nimi oli Vrhniški Srčki 😭
Olivat tosi hyviä ns. kuivakekseiksi ja toin paketinkin vielä puolillaan Suomeen.
 

Yhteistyössä