K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se Sadien bongannut on musta ihan uskottava, mutta toi, joka väittää hänen vahvistaneen että kyseessä oli B ja pyytää ihmisiä dmään, on vähän epäilyttävä, enkä uskoisi hänen sanomisiaan. Ties vaikka on se sekopää, joka teki instaan ja Twitteriin sen ”paljastustilin”.
Mä kans aattelin samaa. Se sanoo oikein seuranneensa tilannetta ja sen tililtä näkee että se on kommentoinut asiaa muillekin. Mutta tili ei oo ollut hirveän pitkään aktiivinen, nyt kesällä lähinnä ja kevättalvella jotain, sitä ennen parin vuoden hiljaisuus.
 
vierailija
Huomasin vasta nyt, että tämän alla on alkuperäiseltä Sadien nähneeltä kaksi kommenttia. Toinen on suljetun tilin kommenttiin vastaus ”kyllä, se on hän (miespuolinen)”, alkuperäinen kommentti ei siis minulle näy kun se on rajoitettu. Ja toinen kommentti on vastaus poistettuun kommenttiin ”Yes!”.

Eli jotain hän on kyllä vahvistanut mutta harmillisesti ei näy. :/
 
vierailija
Huomasin vasta nyt, että tämän alla on alkuperäiseltä Sadien nähneeltä kaksi kommenttia. Toinen on suljetun tilin kommenttiin vastaus ”kyllä, se on hän (miespuolinen)”, alkuperäinen kommentti ei siis minulle näy kun se on rajoitettu. Ja toinen kommentti on vastaus poistettuun kommenttiin ”Yes!”.

Eli jotain hän on kyllä vahvistanut mutta harmillisesti ei näy. :/
Oho jäi linkki matkasta, mutta siis yksi näistä sen tyypin twiiteistä https://x.com/AbreuBriza/status/1814571522729693527
 

Yhteistyössä