Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko se nyt jotenki outoa et Bojan ois halannu Jereä keikan jälkeen? Kävihän se halaamassa sitä kesken keikankin, ni hyvin todennäköisesti on halannu myös keikan jälkeen
Tästä keikan lopulla tapahtuneesta halauksesta oli maininta vauvalla heti Ruissin jälkeen, mutta taisi sitten hukkua sen keikan aikana tapahtuneen halin keskustelun lomaan.
 
vierailija
Voisitko kuvailla mitä näit / muistat? Missä itse olit?
Olin ehkä 10 rivissä tai vähän edempänä, en laskenut rivejä. Keskellä tai siitä aavistuksen vasemmalla. Näin, että Bojan on siellä oikealla puolella lavan sivussa ja rutistaa halauksessa jotakin, en ole itsekään 100% varma oliko Jere mutta samankokoinen tyyppi ainakin. Päällä oli tumma vaate, näytti hupparilta, mutta oisi myös voinut olla se pikkutakki (?) mikä Jerellä taisi olla päällä. Oli hämärää niin ei voinut varmuudella sanoa, mutta Bojanin näki kyllä.
 
vierailija
Olin ehkä 10 rivissä tai vähän edempänä, en laskenut rivejä. Keskellä tai siitä aavistuksen vasemmalla. Näin, että Bojan on siellä oikealla puolella lavan sivussa ja rutistaa halauksessa jotakin, en ole itsekään 100% varma oliko Jere mutta samankokoinen tyyppi ainakin. Päällä oli tumma vaate, näytti hupparilta, mutta oisi myös voinut olla se pikkutakki (?) mikä Jerellä taisi olla päällä. Oli hämärää niin ei voinut varmuudella sanoa, mutta Bojanin näki kyllä.
Ja tämä siis tapahtui siellä aika syvällä lavan sivussa, ei sinne hyvin nähnyt eikä porukka siellä ollut enää samalla tavalla esillä kuin VKV:n aikana.
 

Yhteistyössä