K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tykästyin siihen viisukäärijään. Vaikutti niin vilpittömältä, oli kokenut kovia sairastelun myötä jne. Vaikutti niin suloiselta, ystävälliseltä ja hauskalta tyypiltä. Sitten viisujen jälkeen se keikkaKäärijä olikin ihan eri tyyppi. Kiroileva, roustaava, jopa vttuileva tyyppi, jolla kieli roikkui ulkona joka kuvassa. En tykännytkään enää tästä tyypistä. Enkä ole katkera tai kateellinen. Jatkossakin fanitan vain niitä tyyppejä, joista oikeasti tykkään.
Mä tykkäsin myös siitä viisuKäärijästä. Mun mielestä kiroilu ei sovi K:lle ollenkaan.
 
vierailija
Joo ja ehkä mä vähän liian vanhakin alan olla tämän tyyppisille keikoille. Vaikka kuinka sanotaan, että K n keikoille mahtuu kaikki, niin tunnen olevani väärässä paikassa
Kirjurinluodolla Porissa olin lasten kanssa Kn keikalla. Oli lapsille. K oli asiallinen, eikä kiroillut. Lauloi sutsisatsaata. Hän osaa käyttäytyä, kun haluaa. K18 on taas eri juttu. Ei kiinnosta. Onneksi on paljon muita esiintyjiä, joita on hieno mennä kuuntelemaan.
 
vierailija
Joo ja ehkä mä vähän liian vanhakin alan olla tämän tyyppisille keikoille. Vaikka kuinka sanotaan, että K n keikoille mahtuu kaikki, niin tunnen olevani väärässä paikassa🙂
Olen ollut kuus-seitsemänkymppisten vieressä kahdella K keikalla. Toisella keikalla yksi saattoi olla vielä tuotakin vanhempi. Ei näyttänyt heitä haittaavan mutta siinä se "ongelma" varmaan onkin jos itse kokee olevansa väärässä paikassa.
 
vierailija
Niinpä, alkaa olla jo puolitoista vuotta UMK-ajoista, mutta täällä ulistaan. Kyllä he K:sta välittävät, ja paljonkin kun näin paljon häntä ajattelevat. Esim. Elastinen ei minuun iske, ja hoidan asian olemalla ajattelematta häntä -ikinä-, en roiku vihapalstoilla tai seuraa hänen puheitaan. Jännä.
Tämä lukee alussa
" K/B-shipissä pettyneiden ja entisten shippaajien tukiketju. Myös realisteille tervetuloa."
Että näillä mennään
 

Yhteistyössä