K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tykästyin siihen viisukäärijään. Vaikutti niin vilpittömältä, oli kokenut kovia sairastelun myötä jne. Vaikutti niin suloiselta, ystävälliseltä ja hauskalta tyypiltä. Sitten viisujen jälkeen se keikkaKäärijä olikin ihan eri tyyppi. Kiroileva, roustaava, jopa vttuileva tyyppi, jolla kieli roikkui ulkona joka kuvassa. En tykännytkään enää tästä tyypistä. Enkä ole katkera tai kateellinen. Jatkossakin fanitan vain niitä tyyppejä, joista oikeasti tykkään.
Samaa mieltä👍
 
vierailija
Niin? K tunnetaan kyllä liioittelusta ja huulen heitosta. Hän on joutunut pyytämään apua perheeltään, mikä nyt ei rikkaan ihmisen käytökseen kuulu. Itse olen opiskelija, joka käy osa-aikatöissä, mutta en ole ikinä joutunut pyytämään apua keneltäkään. Asunnon ostaminen saattaa kieliä K:n huonosta varojen käytöstä/kokemattomuudesta. Ei niitä lavapuheita tarvitse kirjaimellisesti ottaa.
En ole itse edes tarkoittanut mitään lavapuheita vaan haastatteluja. Kirjoitin myös että nimenomaan asuntovelallalliset saattavat joutua pyytämään apuja. Ja kyllä mun mielestä ns. rikkaatkin saattavat mieluummin pyytää hetkellisesti apuja kuin että aletaan realisoida heti omaisuuttaa.
 
vierailija
Eli hänen elämänsä on ollut turvattua, vaikka ns. omaa rahaa on ollut niukasti. Sukulaisilla on ollut mistä antaa. Heillä jotka ovat oikeasti pulassa, ei ole tällaista mahdollisuutta.
Hyvä niin, että on ollut joku, joka auttaa. Välit perheeseen on pysyneet kunnossa, kun tukea on saanut. En näe siinä mitään väärää, näin olen itsekin omien lasteni kanssa toiminut, jos tukea on tarvittu. Sen ymmärrän, että joissakin tämä voi aiheuttaa kateutta.

Olen käsittänyt, että 2019 hankittu asunto on ollut perheen yhteinen sijoitusasunto. Kärtsä siinä yhtenä mukana.
 
vierailija
Mä tykästyin siihen viisukäärijään. Vaikutti niin vilpittömältä, oli kokenut kovia sairastelun myötä jne. Vaikutti niin suloiselta, ystävälliseltä ja hauskalta tyypiltä. Sitten viisujen jälkeen se keikkaKäärijä olikin ihan eri tyyppi. Kiroileva, roustaava, jopa vttuileva tyyppi, jolla kieli roikkui ulkona joka kuvassa. En tykännytkään enää tästä tyypistä. Enkä ole katkera tai kateellinen. Jatkossakin fanitan vain niitä tyyppejä, joista oikeasti tykkään.
Kyllä se on lavan ulkopuolella ihan sama suloinen ja ystävällinen tyyppi kuin aiemminkin. Roustaus ja kiroilu ovat sitä Käärijää, joka oli olemassa jo paljon ennen UMKta. Ei mikään uusi rooli.
 
vierailija
Minusta ainakin on hienoa, että hän on löytänyt tyylinsä esiintyä. On vahva ammattilainen ja raivannut tiensä ylöspäin. Nostan hattua.
Samoin. Hyvä että pärjää.

Osa ei edelleenkään täällä ymmärrä mikä ero on nykytilanteella ja sillä että kritisoidaan K omia puheita. Vedetään joku kateuskortti esiin ja koitetaan sillä ilmeisesti saada keskustelu siirtymään kommentoijiin ja heidän väliseksi nokittelukseen. Se että kritisoi jotain ei tarkoita etteikö voisi olla hyvillään K nykyisestä tilanteesta.
 
vierailija
Kyllä se on lavan ulkopuolella ihan sama suloinen ja ystävällinen tyyppi kuin aiemminkin. Roustaus ja kiroilu ovat sitä Käärijää, joka oli olemassa jo paljon ennen UMKta. Ei mikään uusi rooli.
Umkn ja viisujen aikana tää puoli oli tarkoin piilossa ja syystäkin. Sellasta suomea yhdistävää huumaa ei ois tullu tästä toisesta puolesta. En mene enää Kn keikoille juuri tän ikävän puolen takia. Voi olla edelleen se kiva tyyppi lavan ulkopuolella, mutta sitä ei keikoilla nähdä. Se on se pointti. Myös instastoorit hänellä muuttuivat sellaisiksi, joita en jaksa katsoa.
 
vierailija
Kyllä se on lavan ulkopuolella ihan sama suloinen ja ystävällinen tyyppi kuin aiemminkin. Roustaus ja kiroilu ovat sitä Käärijää, joka oli olemassa jo paljon ennen UMKta. Ei mikään uusi rooli.
Juuri näin. UMK/ESC aikaan hänen piti vain vähän siivota suutaan suuria tv-kanavia varten, mutta nyt on päässyt palaamaan siihen mitä oikeasti on :) <3 Ja plajon näemme sitä hellää, vilpitöntäkin K:ta haastiksissa yms.
 
vierailija
On. Miten kysymyksesi liittyy tuohon lainattuun tekstiin? Täällä on nimenomaan kritisoitu K puheita aiemmasta varattomuudestaan, ei nykytilanteesta.
Voi lässyn lää, jaksatte vielä miettiä K:n viime vuoden lavapuheita? Aika tosifaneja taidattekin olla kun asiasta pitää lässyttää keskustelupalstoilla vuodesta toiseen. Move on, jos ei miellytä
 
vierailija
Umkn ja viisujen aikana tää puoli oli tarkoin piilossa ja syystäkin. Sellasta suomea yhdistävää huumaa ei ois tullu tästä toisesta puolesta. En mene enää Kn keikoille juuri tän ikävän puolen takia. Voi olla edelleen se kiva tyyppi lavan ulkopuolella, mutta sitä ei keikoilla nähdä. Se on se pointti. Myös instastoorit hänellä muuttuivat sellaisiksi, joita en jaksa katsoa.
Mä ymmärrän tämän tietyllä tavalla vaikka itseäni ei haittaa. Ehkä joku kaikille sallittu tapahtuma tai jopa lapsille mainostettu keikka voisi olla kuitenkin sellainen missä näkyy "siistimpi" K. Itse kävin viime kesänä myös tälläisessa ja muistaakseni ainakaan kiroilua ei ollut.
 
vierailija
Umkn ja viisujen aikana tää puoli oli tarkoin piilossa ja syystäkin. Sellasta suomea yhdistävää huumaa ei ois tullu tästä toisesta puolesta. En mene enää Kn keikoille juuri tän ikävän puolen takia. Voi olla edelleen se kiva tyyppi lavan ulkopuolella, mutta sitä ei keikoilla nähdä. Se on se pointti. Myös instastoorit hänellä muuttuivat sellaisiksi, joita en jaksa katsoa.
Juuri näin👍
 
vierailija
Voi lässyn lää, jaksatte vielä miettiä K:n viime vuoden lavapuheita? Aika tosifaneja taidattekin olla kun asiasta pitää lässyttää keskustelupalstoilla vuodesta toiseen. Move on, jos ei miellytä
Ei puhuta lavapuheista vaan haastatteluista. Joka palstallahan niitä vanhoja veivataan, vauvalla ja puutarhassa K ja B historiikkia ja täällä sitten muita aiheita.
 
vierailija
Kyllä se on lavan ulkopuolella ihan sama suloinen ja ystävällinen tyyppi kuin aiemminkin. Roustaus ja kiroilu ovat sitä Käärijää, joka oli olemassa jo paljon ennen UMKta. Ei mikään uusi rooli.
En tunne tyyppiä lavan ulkopuolelta enkä ennen UMKta. Perustan arvosteluni siihen mitä näen ja kuulen. Tai itseasiassa mitä näin. En arvosta Kn lavayyyliä alatyylisine kiroiluineen ja vinoiluineen toisten ihmisten kustannaksulla. Kaupunkiimme hän ei tänävuonna siksi saanut enää kutsua. K on minulle historiaa.
 
vierailija
En tunne tyyppiä lavan ulkopuolelta enkä ennen UMKta. Perustan arvosteluni siihen mitä näen ja kuulen. Tai itseasiassa mitä näin. En arvosta Kn lavayyyliä alatyylisine kiroiluineen ja vinoiluineen toisten ihmisten kustannaksulla. Kaupunkiimme hän ei tänävuonna siksi saanut enää kutsua. K on minulle historiaa.
Okei, hyvä homma! Eipä sitten nähdä sinua täällä enää. Pärjäile!
 

Yhteistyössä