K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tykästyin siihen viisukäärijään. Vaikutti niin vilpittömältä, oli kokenut kovia sairastelun myötä jne. Vaikutti niin suloiselta, ystävälliseltä ja hauskalta tyypiltä. Sitten viisujen jälkeen se keikkaKäärijä olikin ihan eri tyyppi. Kiroileva, roustaava, jopa vttuileva tyyppi, jolla kieli roikkui ulkona joka kuvassa. En tykännytkään enää tästä tyypistä. Enkä ole katkera tai kateellinen. Jatkossakin fanitan vain niitä tyyppejä, joista oikeasti tykkään.
Samaa mieltä👍
 
vierailija
Niin? K tunnetaan kyllä liioittelusta ja huulen heitosta. Hän on joutunut pyytämään apua perheeltään, mikä nyt ei rikkaan ihmisen käytökseen kuulu. Itse olen opiskelija, joka käy osa-aikatöissä, mutta en ole ikinä joutunut pyytämään apua keneltäkään. Asunnon ostaminen saattaa kieliä K:n huonosta varojen käytöstä/kokemattomuudesta. Ei niitä lavapuheita tarvitse kirjaimellisesti ottaa.
En ole itse edes tarkoittanut mitään lavapuheita vaan haastatteluja. Kirjoitin myös että nimenomaan asuntovelallalliset saattavat joutua pyytämään apuja. Ja kyllä mun mielestä ns. rikkaatkin saattavat mieluummin pyytää hetkellisesti apuja kuin että aletaan realisoida heti omaisuuttaa.
 
vierailija
Eli hänen elämänsä on ollut turvattua, vaikka ns. omaa rahaa on ollut niukasti. Sukulaisilla on ollut mistä antaa. Heillä jotka ovat oikeasti pulassa, ei ole tällaista mahdollisuutta.
Hyvä niin, että on ollut joku, joka auttaa. Välit perheeseen on pysyneet kunnossa, kun tukea on saanut. En näe siinä mitään väärää, näin olen itsekin omien lasteni kanssa toiminut, jos tukea on tarvittu. Sen ymmärrän, että joissakin tämä voi aiheuttaa kateutta.

Olen käsittänyt, että 2019 hankittu asunto on ollut perheen yhteinen sijoitusasunto. Kärtsä siinä yhtenä mukana.
 
vierailija