K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä mietinkin että miksei kris asunut tyttiksensä kanssa siellä lontoossa mutta tietty jos on vain huone eikä omaa kokonaista asuntoa niin ei se ehkä niin vaan onnistu.
Kris varmaan halus asua muiden Joksujen kanssa kun oli tarkoituskin kerran muuttaa yhdessä asumaan ja keräämään inspiraatiota. Oishan se ollut vähän outoa jos Kris ois ainoana asunut jossain muualla
 
vierailija
Mä mietin vähän tätä samaa nacen kohdalla. Se vielä lääppii aina samaa tyyppiä. Vaikka kuinka tukisin kumppanini uraa niin jossain vaiheessa kyllä ottaisi päähän.
Kieltämättä. Varsinkin jos arvelee (tai tietää) Janin olevan biseksuaali niin ei tuo ehkä loputtomiin menisi ihan pelkästään sillä selityksellä että se nyt vaan kuuluu työhön.
 
vierailija
Ja mistähän sä tiedät kuka Krisin tyttis on? Itse en tiiä eikä edes kiinnosta joten sen tiedon voit pitää itselläsi mut mietinpähän vaan et miten oot saanut tuollaisen asian tietää
En edes muista mistä se tieto tuli mutta varmaan jo viime kesänä selvisi nimi. Se näkyy carpe diem sarjassa yms eli ei sitä nyt ihan piilossa ole pidetty.
 
vierailija
Joost on komea mies, jos ottaisi nuo naurettavat ryysyt päältään. Miksi haluaa peittää kroppansa ja kasvonsa. Olemalla luonnollisempi, tilanne voisi olla toinen. Bojan on silti yliveto upealla hymyllään joka ulottuu silmiin asti.
Ja mikä karisma. Bojan oli Ruissin karismaattisin ja loistavin yksilö.
Näkisinpä mäkin tuon Bojanin karisman ja loistokkuuden. Mun mielestä hän on aika tavallinen, söpö kylläkin. Nace ja Jan on enemmän mun makuuni. Nace on komea ja miehekäs. Jan taas kiva sekoitus feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta, kuuma ja mysteerinen saman aikaan. Kiki on myös aikast hot. Makuasioita, niistä ei voi oikein kiistellä.
 
vierailija
No tulihan se heti silloin viime vuoden kesäkuussa. Ei sillä mitään omaa keikkaa ollut vaan tuli kaverinsa luo.

En kyllä sinänsä ihmettele ettei aikaa ole löytynyt kun kumpikin on selvästi tosi kiireisiä, mutta tuo alkuvuosi ja lontoo olisi kyllä varmaan bojanin osalta ollut aika joustava. Mut ehkä k haluaakin nimenomaan Sloveniaan.
K ei halua Sloveniaan. Onhan se jo nähty. Eikä halunnut edes Lontooseen, siinä olisi ollut ajankohdista varaa valita, kun joksut vaan hengaili siellä. En minä häntä tuomitse, jokainen haluaa mitä haluaa.
 
vierailija
Kris varmaan halus asua muiden Joksujen kanssa kun oli tarkoituskin kerran muuttaa yhdessä asumaan ja keräämään inspiraatiota. Oishan se ollut vähän outoa jos Kris ois ainoana asunut jossain muualla
Mutta useinhan se oli "kipeänä" kun muut piti liveä. Varmasti siis niillä kaikilla oli siellä muutakin elämää kuin bändi, mutta onhan se varmaan ollut krisille erityinen tilanne, jos ne on vuosikaudet asuneet eri maissa.
 
vierailija
Mutta useinhan se oli "kipeänä" kun muut piti liveä. Varmasti siis niillä kaikilla oli siellä muutakin elämää kuin bändi, mutta onhan se varmaan ollut krisille erityinen tilanne, jos ne on vuosikaudet asuneet eri maissa.
Paitsi et siinä ekassa livessähän se oli Damonin kanssa kuvattavana seuraavana yönä vai saman iltana tuli ne kuvatkin
 

Yhteistyössä