K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ne nyt niin äärimmäisen ammattimaisia livejä olleet etteikö niistä olisi saanut seurustelukumppanin takia olla poissa. Melkeinpä ne oli Janin ja Nacen keskinäisiä höpöttelyjä, välillä näkyi bojaniakin ja jure saattoi tehdä jotain taustalla
No ekan liven aikana oli ainakin D:n kuvattavana se on aika varma kun ne kuvatkin tuli sen jälkeen melkein heti
 
vierailija
Mutta useinhan se oli "kipeänä" kun muut piti liveä. Varmasti siis niillä kaikilla oli siellä muutakin elämää kuin bändi, mutta onhan se varmaan ollut krisille erityinen tilanne, jos ne on vuosikaudet asuneet eri maissa.
Niin olikin! Jostain haastattelustakin oli pois ja tietty on voinutkin olla kipeänä, mutta miksi ihmeessä ei olisi viettänyt aikaa tyttöystävänsä kanssa? Siinä videossa missä bojan ratsastaa (?) Jurella, näkyykin kun kris on lähdössä jonkun kanssa. Damoniksi veikkailtiin mutta oisko kuitenkin ollut ihan vaan tyttöystävä.
 
vierailija
Kieltämättä. Varsinkin jos arvelee (tai tietää) Janin olevan biseksuaali niin ei tuo ehkä loputtomiin menisi ihan pelkästään sillä selityksellä että se nyt vaan kuuluu työhön.
Jos kaksi homomiestä haluaa tehdä vaikka tubessa s.videoita, niin ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että he oikeassa elämässä tuntevat vetoa toisiinsa. Tämä vain esimerkkinä.
 
vierailija
Niin olikin! Jostain haastattelustakin oli pois ja tietty on voinutkin olla kipeänä, mutta miksi ihmeessä ei olisi viettänyt aikaa tyttöystävänsä kanssa? Siinä videossa missä bojan ratsastaa (?) Jurella, näkyykin kun kris on lähdössä jonkun kanssa. Damoniksi veikkailtiin mutta oisko kuitenkin ollut ihan vaan tyttöystävä.
On hän voinutkin viettää totta kai ja on voinut myös olla kipeänäkin mistä me sitä tiedetään
 
vierailija
Kieltämättä. Varsinkin jos arvelee (tai tietää) Janin olevan biseksuaali niin ei tuo ehkä loputtomiin menisi ihan pelkästään sillä selityksellä että se nyt vaan kuuluu työhön.
Mun mielestä lavaesiintymiset olisi täysin ok ja useimmat haastattelutilanteet jne. Mutta nace ja Jan tuntuu olevan aina muulloinkin kiinni toisissaan. Siis kun varsinaiset poseeraukset on ohi, mutta tilanteista on kuitenkin jotain yleiskuvia, niin lähes aina nämä kaksi ovat edelleen toisiinsa liimautuneita. Siitä olisin todennäköisesti epävarma. Tiedän että tälle täällä tuhahdellaan, mutta jos jan olisi jaana, nacen tyttöystävää kehotettaisiin jättämään se sika.
 
vierailija
Mun mielestä lavaesiintymiset olisi täysin ok ja useimmat haastattelutilanteet jne. Mutta nace ja Jan tuntuu olevan aina muulloinkin kiinni toisissaan. Siis kun varsinaiset poseeraukset on ohi, mutta tilanteista on kuitenkin jotain yleiskuvia, niin lähes aina nämä kaksi ovat edelleen toisiinsa liimautuneita. Siitä olisin todennäköisesti epävarma. Tiedän että tälle täällä tuhahdellaan, mutta jos jan olisi jaana, nacen tyttöystävää kehotettaisiin jättämään se sika.
Mä naurahdin sille bäkkäri videolle jossa muut on porukassa tanssimassa ccc:n tahtiin ja Jance erilleen muista tanssimassa omaa Tokio tanssiaan 😁
 
vierailija
Mun mielestä lavaesiintymiset olisi täysin ok ja useimmat haastattelutilanteet jne. Mutta nace ja Jan tuntuu olevan aina muulloinkin kiinni toisissaan. Siis kun varsinaiset poseeraukset on ohi, mutta tilanteista on kuitenkin jotain yleiskuvia, niin lähes aina nämä kaksi ovat edelleen toisiinsa liimautuneita. Siitä olisin todennäköisesti epävarma. Tiedän että tälle täällä tuhahdellaan, mutta jos jan olisi jaana, nacen tyttöystävää kehotettaisiin jättämään se sika.
Jancen kohdalla on kyl vähän eri juttu kun ne on aina vain toistensa kimpussa eikä pelkästään vain lavalla. Mut noi lavalääppimiset yleisesti ottaen ois mustakin tosi kuumia, jos oma kumppani ois mukana sellaisessa.
 
vierailija
Mun mielestä lavaesiintymiset olisi täysin ok ja useimmat haastattelutilanteet jne. Mutta nace ja Jan tuntuu olevan aina muulloinkin kiinni toisissaan. Siis kun varsinaiset poseeraukset on ohi, mutta tilanteista on kuitenkin jotain yleiskuvia, niin lähes aina nämä kaksi ovat edelleen toisiinsa liimautuneita. Siitä olisin todennäköisesti epävarma. Tiedän että tälle täällä tuhahdellaan, mutta jos jan olisi jaana, nacen tyttöystävää kehotettaisiin jättämään se sika.
Siis onhan sun kommentissa hyvä pointti. Kyllähän me monesti tarkastellaan maailmaa aika heteronormatiivisesti, se on jossain alitajunnassa syvällä. Ehkä näissä ketjuissa pyörii toisella tavoin ajattelevaa väkeä, joka osaa tarkastella asioita myös toisesta vinkkelistä, mutta mä nyt vähän yleistän tämän koskemaan laajemmin meidän yhteiskuntaa.
 
vierailija
Mä olen ennenkin kirjoittanut tämän kommenttini, mutta koen asian niin, että vaikka Joost päästää lähelleen ja koskettelee, niin hän on silti samalla hieman pidättäytyväinen. Hän on todella lämmin ja valovoimainen ihminen, mutta samaan aikaan varovainen. Mun on vaikea kuvitella Joostia kenenkään shippi parina.
En minäkään kykene kuvittelemaan. Joostin hahmo on jotenkin sarjakuvamainen tai jopa lapsellinen/lapsekas eli täysin toinen ääripää kuin K joka suorastaan tihkuu eroottisuutta ja seksiä.
 
vierailija
En minäkään kykene kuvittelemaan. Joostin hahmo on jotenkin sarjakuvamainen tai jopa lapsellinen/lapsekas eli täysin toinen ääripää kuin K joka suorastaan tihkuu eroottisuutta ja seksiä.
Sä osasit täydellisesti kuvailla Joostin hahmon. Mä hain itsekin jotakin tällaista vertauskuvaa, mutta en vaan keksinyt. Sanoitit erittäin hyvin sen, että miksi Joostia on vaikea nähdä m/m shipin osapuolena. Joost on oikeasti hyvännäköinen ja seksikäs, mutta hän ei halua ilmentää tätä puolta itsessään.
 

Yhteistyössä