Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt Janne-fanit sitten urakalla arvuuttelemaan Jannen liveen, että mikäs ihmeen koirarotu on kirjekuoressa. Palkintona yksi yö Jannen SVIITISSÄ, ruokana legendaarinen makaronilaatikko tai kaalisoppa ja vielä aamiainenkin. Extrana Jannen hurmaava seura. Ai jai jai jai jai!
Tuossakin valehtelit. Missään Jannen postauksessa ei puhuta mitään kaalisopasta tai makaronilaatikosta. Ehkä pysyt vaan sillä toisella palstalla etkä tule tänne valheittesi kera. Miten sun ystävät voi luottaa suhun, kun näköjään luonteisiin on että puhut täyttä puppua?
 
vierailija
Mä tein nyt sellaisen havainnon, että todella moni soittajista on nyt miehiä.. Mistä mahtaa johtua Janne soitteli vain Jukka ja Tatu. Mutta nyt kun ruudussa on nätti, nuori, pirtsakka nainen. Niin jopas on miessoittajat aktivoituneet On Jormaa ja Kaitsua, Jukkaa unohtamatta...
Niin ja Janne on mukava mies niin tottakai naiset halusi soitella hänelle. Mikäs se pointtisi on? Miehet on nuorten naisten perään ja naiset mukavan miehen perään. Näin se on ollut maailman tappiin. Vähän oikeastaan ällöä miten miehet ravaakin niin innokkaasti heille 30 vuotta nuorempien naisten perässä mutta ainahan se niin on ollut.
 
vierailija
Mä tein nyt sellaisen havainnon, että todella moni soittajista on nyt miehiä.. Mistä mahtaa johtua Janne soitteli vain Jukka ja Tatu. Mutta nyt kun ruudussa on nätti, nuori, pirtsakka nainen. Niin jopas on miessoittajat aktivoituneet On Jormaa ja Kaitsua, Jukkaa unohtamatta...
Pirtsakka?? Et ole ikinä nähnytkään pirtsakkaa, jos sanot että Katrie on sitä 😂. Mutta joo kaunis ja nuori hän on
 
vierailija
Tuossakin valehtelit. Missään Jannen postauksessa ei puhuta mitään kaalisopasta tai makaronilaatikosta. Ehkä pysyt vaan sillä toisella palstalla etkä tule tänne valheittesi kera. Miten sun ystävät voi luottaa suhun, kun näköjään luonteisiin on että puhut täyttä puppua?
No haloo!! Janne ei syö muuta kuin sitä makaronilaatikkoa tai kaalisoppaa! No sori, valehtelin taas. Syö se myös pizzaa ja käy Jaskan grillillä vetämässä rasvamättöä.
 
vierailija
Hauskaa lukea kun joku kanalauma täällä kinastelee ja kinaa kirjoittaako 12-70 vuotiaat eukot vai miehet täällä 😆
Mutta täälläpä kirjoittelee 48vuotias mies 😄 kanalauman veikkaukset meni todella todella väärin.
 
vierailija
No haloo!! Janne ei syö muuta kuin sitä makaronilaatikkoa tai kaalisoppaa! No sori, valehtelin taas. Syö se myös pizzaa ja käy Jaskan grillillä vetämässä rasvamättöä.
Olkoon niin, mutta et voi kirjoittaa mitä hän tarjoilee, kun ei ite sitä sanonut. Ja tuossakin oletat jotain ihan ihmeitä ihmisestä jota et tunne, että syö vain sitä ja sitä. Ja vaikka söiskin, mitä hänen syömiset sulle kuuluu? Kenen muun syömisestä olet noin innoissasi?
 
vierailija
Hauskaa lukea kun joku kanalauma täällä kinastelee ja kinaa kirjoittaako 12-70 vuotiaat eukot vai miehet täällä
Mutta täälläpä kirjoittelee 48vuotias mies kanalauman veikkaukset meni todella todella väärin.
Niin meni väärin mun kohdalla myös. Mutta se tiedetään, että yksi ainakin on se päälle 40 nainen joka RAKASTAA käyttää emojis. Kun hän niin onnessaan ilmoitti siitä täällä.
 
vierailija
Jannen kirjekuoripelissä palkintona joko sviittiyö Jannen luona illallisineen ja aamiaisineen, unohtamatta Jannen hurmaavaa seuraa. Tai vaihtoehtoisesti sai valita Xtran valkosuklaalevyn, arvo 0.95€ 😂 Tuo suklaalevyn hinta varmaan on samassa suhteessa sviitin arvon kanssa.
 
vierailija
Jannen kirjekuoripelissä palkintona joko sviittiyö Jannen luona illallisineen ja aamiaisineen, unohtamatta Jannen hurmaavaa seuraa. Tai vaihtoehtoisesti sai valita Xtran valkosuklaalevyn, arvo 0.95€ Tuo suklaalevyn hinta varmaan on samassa suhteessa sviitin arvon kanssa.
Eikä ole saman arvoinen. Älä ees viitti. Teepä nyt vähän matikkaa. Sua vaan vituttaa kun et saa kumpaakaan 😂
 
vierailija
Ai kauheeta, saa valita joko saat viettää yön kissasviitissä hoitokissojen kanssa
Missä kissatkin asuu tai xtra suklaalevy 😂😂
Tuskin tämä ah niin ihana,lutuine ja niin herttainen hotellinisäntä on muistanut tai edes viitsinyt siivota sviittejään yövieraille niin ja isäntä pääsee seuraan piilokameroistaan mitä sviiteissä tapahtuu...🤮
 
vierailija
Täytyy sanoa että näin yöaikaan on mukava näpytellä viestejä tänne. Janne-fanit kuorsaavat sängyissään, eipä tule joku räyhääjä heti räksyttämään näille viesteille Ja turha tulla nälvimään mitään että "Wau, ihan yöllä tulit tänne haukkumaan Jannea..." Meitä on katsos myös vuoro- ja yötyöläisiä. Minä olen hereillä tähän aikaan, joten minä siis kirjoittelen tänne tähän aikaan Janne-fanit ryömii koloistaan aamulla ja tulevat tänne räksyttämään. Minä nukun silloin, eli senkus räksytätte.
Tässä kommentissa ei ole päätä eikä häntää. Eli tuut tänne keskellä yötä kirjoittamaan mitä sattuu ja sitten luulet ettei kukaan vastaa siihen, kun me ”muut” ollaan silloin nukkumassa? Mikä logiikka tää on? Ei me sentään kuoltu nukkuessa.
 
vierailija
Ai kauheeta, saa valita joko saat viettää yön kissasviitissä hoitokissojen kanssa
Missä kissatkin asuu tai xtra suklaalevy
Tuskin tämä ah niin ihana,lutuine ja niin herttainen hotellinisäntä on muistanut tai edes viitsinyt siivota sviittejään yövieraille niin ja isäntä pääsee seuraan piilokameroistaan mitä sviiteissä tapahtuu...
Tuo ei ole totta. On siivonnut ja hyvin. Kateelliset ne täällä haukkuu kun itse haluaisivat mennä katsomaan mitä hotellissa on ja tapahtuu. Kateus on suomalaisten kansantauti. Se on tiedetty kauan.
 
vierailija
Ai kauheeta, saa valita joko saat viettää yön kissasviitissä hoitokissojen kanssa
Missä kissatkin asuu tai xtra suklaalevy
Tuskin tämä ah niin ihana,lutuine ja niin herttainen hotellinisäntä on muistanut tai edes viitsinyt siivota sviittejään yövieraille niin ja isäntä pääsee seuraan piilokameroistaan mitä sviiteissä tapahtuu...
Ne kamerat otetaan pois käytöstä kun ihminen on siellä. Etkö tiennyt tuota? Et tietenkään. Levität vaan enemmän ja enemmän valheita.
 
vierailija
Tuo ei ole totta. On siivonnut ja hyvin. Kateelliset ne täällä haukkuu kun itse haluaisivat mennä katsomaan mitä hotellissa on ja tapahtuu. Kateus on suomalaisten kansantauti. Se on tiedetty kauan.
.


Eipä kiinnostais kyllä yhtään yöpyä missään kissan ja koirankarvahotellissa varsinkaan kun isäntänä tuollainen laiska lihapulla joka sattuu nukkumaan vielä kun hotellinsa vieraat olisivat tulossa ..🤣🤣 Todellakin luotettava hoitaja kun nukkuu kun hoitoeläimet omistajiensa kanssa odottaa oven takana sisälle pääsyä 🤣🤣
 
vierailija
.


Eipä kiinnostais kyllä yhtään yöpyä missään kissan ja koirankarvahotellissa varsinkaan kun isäntänä tuollainen laiska lihapulla joka sattuu nukkumaan vielä kun hotellinsa vieraat olisivat tulossa .. Todellakin luotettava hoitaja kun nukkuu kun hoitoeläimet omistajiensa kanssa odottaa oven takana sisälle pääsyä
Nii i, odotinkin jo milloin tää otetaan taas kerran puheeksi 😂 eikä tarvinnut oottaa kauan. Niin ennalta arvattavaa nää teidän kommentit ja valitukset.
 
vierailija
.


Eipä kiinnostais kyllä yhtään yöpyä missään kissan ja koirankarvahotellissa varsinkaan kun isäntänä tuollainen laiska lihapulla joka sattuu nukkumaan vielä kun hotellinsa vieraat olisivat tulossa .. Todellakin luotettava hoitaja kun nukkuu kun hoitoeläimet omistajiensa kanssa odottaa oven takana sisälle pääsyä
Käy tosi sääliksi sun kavereita (jos niitä on), kun haukkumasanat senku lentelee sulta. Mitään lausetta et näköjään osaa kirjoittaa ilman niitä. Päätellä vain voi, että haukut myös kavereitasi jos kerta tuntemattomia haukut.
 
vierailija
Sehän olisi oikeasti hyvä nimi hotellille
Hotelli Kissankarvat

Tietoa hotellista: Hotellin isäntä on todella laiska siivoamaan joten huoneet voivat olla siivoamatta ja huoneista voi löytyä kissankarvoja ja ulostetta joita ei siivottu pois edellisen jäljiltä.
 
vierailija
Etkö tiennyt ( et tietenkään, miksi edes voisit tietää kunhan vaan tahdot räksyttää)
Ei Janne mitään kameroita ota pois käytöstä miksi väität sellaista roskaa mikä ei pidä paikkaansa.
Et tiedä itse mitään. Suomessa ei saa filmata tuntemattomia sisätiloissa jolleivat anna erityistä lupaa. Että on kamera huoneissa että pystyy tsekkaamaan eläimet on ihan eri asia. Et kai tod ole niin höhlä, että kuvittelet Janne filmaa ihmisiä nukkumassa ja vaatteita vaihtamassa? Se on rikos. Hitto kun tänne kirjoittaa kaikki mitä sylki suuhun tuo ihan vaan koska eivät tykkää jostakusta. Yrittäkää nyt vaikka joskus miettiä ja valkata niitä teidän ajatuksia.
 
vierailija
Sehän olisi oikeasti hyvä nimi hotellille
Hotelli Kissankarvat

Tietoa hotellista: Hotellin isäntä on todella laiska siivoamaan joten huoneet voivat olla siivoamatta ja huoneista voi löytyä kissankarvoja ja ulostetta joita ei siivottu pois edellisen jäljiltä.
En tiedä tuon "hotellin" siivouksen tasosta, mutta sen kyllä tiedän että mikään viiden tähden luksushotelli se ei todellakaan ole 😂 Eikä siellä ole mitään v*tun sviittejä!
 
vierailija
Tuo kateellisuuskortti on puhki kulutettu. Koittakaa nyt jo lopultakin keksiä joku uusi selitys Janne-vihalle. Janne on lähes 60v, HIV-positiivinen työtön homosexuelli, jonka rapistunut ulkonäkö ei saa Tinderiä laulamaan. Hänen ainut perheensä on hänen elukat. Ja ainoat "ystävät" on jotain fanimummoja. Niin sanotko vielä mistä minun pitäisi olla kateellinen??
Olet. Ja se näkyy juuri tuossa mitä kirjoitit. En ymmärrä mikset tajua sitä itse.
 
vierailija
Sehän olisi oikeasti hyvä nimi hotellille
Hotelli Kissankarvat

Tietoa hotellista: Hotellin isäntä on todella laiska siivoamaan joten huoneet voivat olla siivoamatta ja huoneista voi löytyä kissankarvoja ja ulostetta joita ei siivottu pois edellisen jäljiltä.
Nyt alat vetämään kunnianloukkaus tasolla. Kannattaa vakavasti miettiä sun kirjoituksia. Tämä keskustelu pystytään myös poistamaan.
 
vierailija
Sehän olisi oikeasti hyvä nimi hotellille
Hotelli Kissankarvat

Tietoa hotellista: Hotellin isäntä on todella laiska siivoamaan joten huoneet voivat olla siivoamatta ja huoneista voi löytyä kissankarvoja ja ulostetta joita ei siivottu pois edellisen jäljiltä.
Et tiedä mitään tästä hotellista. Olen yöpynyt siellä. Kaikki oli tip top. Lopeta nämä valheet.
 

Yhteistyössä