Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy sanoa että näin yöaikaan on mukava näpytellä viestejä tänne. Janne-fanit kuorsaavat sängyissään, eipä tule joku räyhääjä heti räksyttämään näille viesteille Ja turha tulla nälvimään mitään että "Wau, ihan yöllä tulit tänne haukkumaan Jannea..." Meitä on katsos myös vuoro- ja yötyöläisiä. Minä olen hereillä tähän aikaan, joten minä siis kirjoittelen tänne tähän aikaan Janne-fanit ryömii koloistaan aamulla ja tulevat tänne räksyttämään. Minä nukun silloin, eli senkus räksytätte.
Tiedetään, oot kertonut tuon jo kolme kertaa täällä. Onko sulla dementia vai miksi jankkaat samat asiat??
 
vierailija
Tästäkin on tullut kyllä joku Janne-Fanien riehumispaikka kun eivät voi vauvafoorumilla enää riehua ja haukkua muita kirjoittajia.
Ihme ettei ole vielä Ylilaudalle löytänyt haukkumaan sekä riehumaan.
Aina kun Janne-Fanit heräävät on täällä kyllä villimeno
Olemme hyvin tyytyväisiä, että olemme saaneet kaksi paikkaa teistä Janne vihaajista nyt irti 😊. Koska tännehän ei kantsi tulla kattomaan enää mitä täällä kirjoitetaan.
 
vierailija
No huh huh! Minä olen reilu 4kymppinen nainen, ja minä kyllä elävöitän viestejäni emojeilla, en hymiöillä. Mä en ymmärrä mitä pahaa on emojeissa?! Ja miksi muka vain nuoret saisi käyttää niitä? Taidat olla se sama jankkaaja joka raivosi vauvapalstallakin hymiöiden käytöstä?! Jollet ole sattunut huomaamaan, niin jumalasi Janne viljelee myös aika hanakasti kirjoituksissan emojeita 😉 Juurikin tämä silmänisku- emoji on erityisesti Jannen suosikki 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Me arvailtiin ryhmän kanssa minkä ikäiset ja ketkä kirjoittavat kaikkein eniten näitä paskakirjoituksia (täällä ja ylipäätään nykyään keskustelupalstoilla) ja tultiin siihen tulokseen että naiset 40-50v ja sä just todistit tuonkin. Kiitos. Ai että tuntuu hyvältä olla taas oikeassa.
 
vierailija
Täytyy sanoa että näin yöaikaan on mukava näpytellä viestejä tänne. Janne-fanit kuorsaavat sängyissään, eipä tule joku räyhääjä heti räksyttämään näille viesteille Ja turha tulla nälvimään mitään että "Wau, ihan yöllä tulit tänne haukkumaan Jannea..." Meitä on katsos myös vuoro- ja yötyöläisiä. Minä olen hereillä tähän aikaan, joten minä siis kirjoittelen tänne tähän aikaan Janne-fanit ryömii koloistaan aamulla ja tulevat tänne räksyttämään. Minä nukun silloin, eli senkus räksytätte.
Mitä varten tuut kirjoittamaan tänne ollenkaan enää? Menkää sinne muualle. Ja kun ja jos tuut tänne aina välillä huutamaan, vastataan sulle sitten kun sä nukut. Näin helppoa se on. Ei meidän tartte käsi kädessä täällä istuskella.
 
vierailija
Nyt Janne-fanit sitten urakalla arvuuttelemaan Jannen liveen, että mikäs ihmeen koirarotu on kirjekuoressa. Palkintona yksi yö Jannen SVIITISSÄ, ruokana legendaarinen makaronilaatikko tai kaalisoppa ja vielä aamiainenkin. Extrana Jannen hurmaava seura. Ai jai jai jai jai!
 
vierailija
Nyt Janne-fanit sitten urakalla arvuuttelemaan Jannen liveen, että mikäs ihmeen koirarotu on kirjekuoressa. Palkintona yksi yö Jannen SVIITISSÄ, ruokana legendaarinen makaronilaatikko tai kaalisoppa ja vielä aamiainenkin. Extrana Jannen hurmaava seura. Ai jai jai jai jai!
Pitääpä yrittää arvata sitten. Janne on ihana. Ruokapuoli ei oikein innosta, mutta ainahan voin viedä omat sapuskat, kunhan saan olla Jannen sviitissä ja seurassa.
 
vierailija
Me arvailtiin ryhmän kanssa minkä ikäiset ja ketkä kirjoittavat kaikkein eniten näitä paskakirjoituksia (täällä ja ylipäätään nykyään keskustelupalstoilla) ja tultiin siihen tulokseen että naiset 40-50v ja sä just todistit tuonkin. Kiitos. Ai että tuntuu hyvältä olla taas oikeassa.
Me arvailtiin oikein ryhmän kanssa minkä ikäiset ja ketkä kirjoittavat kaikkein eniten näitä Jannea puolustavia paskakommentteja ja palvovat Jannea kuin jotakin jumalaa (täällä ja vauvapalstalla), ja tultiin siihen tulokseen että naiset n. 60-70v, jotka eläkepäivillään vahtaavat haukkana Jannea niin telkkarista kuin facesta. Toinen ryhmä on n.35-40v työssäkäyvät naiset. Ai että tuntuu hyvältä olla taas oikeassa.
 
vierailija
Jos mä haluaisin yöpyä SVIITISSÄ, menisin kyllä hotelliin. Jannen omakotitalon kälyinen huone ei muutu sviitiksi vain sen takia, että Janne sitä rehvakkaasti kutsuu sviitiksi.
 
vierailija
Me arvailtiin oikein ryhmän kanssa minkä ikäiset ja ketkä kirjoittavat kaikkein eniten näitä Jannea puolustavia paskakommentteja ja palvovat Jannea kuin jotakin jumalaa (täällä ja vauvapalstalla), ja tultiin siihen tulokseen että naiset n. 60-70v, jotka eläkepäivillään vahtaavat haukkana Jannea niin telkkarista kuin facesta. Toinen ryhmä on n.35-40v työssäkäyvät naiset. Ai että tuntuu hyvältä olla taas oikeassa.
Voipi olla, mutta itse en ole kummassakaan ryhmässä. Että väärin meni nyt sulla mun kohdalla.
 
vierailija
Me arvailtiin oikein ryhmän kanssa minkä ikäiset ja ketkä kirjoittavat kaikkein eniten näitä Jannea puolustavia paskakommentteja ja palvovat Jannea kuin jotakin jumalaa (täällä ja vauvapalstalla), ja tultiin siihen tulokseen että naiset n. 60-70v, jotka eläkepäivillään vahtaavat haukkana Jannea niin telkkarista kuin facesta. Toinen ryhmä on n.35-40v työssäkäyvät naiset. Ai että tuntuu hyvältä olla taas oikeassa.
Onks Janne telkkarissa taas?? Missä??
 
vierailija
Mutta etkös sitten maksaisi hotellissa? Tai siis joo en tiedä miten rikas tyyppi olet. Mutta mistä tiedät on kälyinen? Joko olet ollut siellä?
No totta hitossa mä maksaisin siitä hotellisviitistä 🤦 Sä et nyt taas tainnut tajuta mun pointtia. Sviitti on yleensä sellainen hienompi majoitusvaihtoehto kuin joku standard-huone. Tämän takia sviitti maksaa useamman satasen. Kalleimmissa sviiteissä on monesti useampi huone, sauna, parveke..... Jannen Tapanilan "sviitti" omakotitalotalossa... No joo.... En menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin.
 
vierailija
Me arvailtiin oikein ryhmän kanssa minkä ikäiset ja ketkä kirjoittavat kaikkein eniten näitä Jannea puolustavia paskakommentteja ja palvovat Jannea kuin jotakin jumalaa (täällä ja vauvapalstalla), ja tultiin siihen tulokseen että naiset n. 60-70v, jotka eläkepäivillään vahtaavat haukkana Jannea niin telkkarista kuin facesta. Toinen ryhmä on n.35-40v työssäkäyvät naiset. Ai että tuntuu hyvältä olla taas oikeassa.
Hahahaha aika hyvä heitto sulta. Tietenkään ette arvailleet ryhmässä. Siis sä.
 
vierailija
No totta hitossa mä maksaisin siitä hotellisviitistä Sä et nyt taas tainnut tajuta mun pointtia. Sviitti on yleensä sellainen hienompi majoitusvaihtoehto kuin joku standard-huone. Tämän takia sviitti maksaa useamman satasen. Kalleimmissa sviiteissä on monesti useampi huone, sauna, parveke..... Jannen Tapanilan "sviitti" omakotitalotalossa... No joo.... En menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin.
Oh no, täh, ööhh äähh en tiedä mikä SVIITTI on. Apua! Taidan tietää paremmin mikä sviitti on kuin sä koska olen yöpynyt niissä ulkomailla monta kertaa (NYC, Vegas, Berliini, Pariisi jne) ja ne kyllä maksaa paaaaaljon enemmän kuin joitain satasia. Saako niitä niin edullisesti Suomessa?? Noh nyt! Mutta joo, menisin Jannen sviittiin myös. Koska miksi en?
 
vierailija
Katselen tässä Onnenarpaa. Kyllä, minä pystyn kuuntelemaan Katrieta. En saa päänsärkyä hänen "kimittävästä, monotonisesta" äänestä. Ilokseni totesin, että Katrie ei ole ottanut Jannen neuvoja haltuun 😂 Katrie ei avaudu omasta elämästään niinkuin Janne kehotti. Katrie pystyy viemään lähetyksen loppuun ilmankin henk. koht. asioista jaarittelua. Joku nainen fiksusti totesikin Jannelle että ei ole vain yhtä oikeaa tapaa juontaa, antaa Katrien toimia omalla tyylillään. (En ole käynyt katsomassa, mutta todnäk. tuokin kommentti on jo poistettu.)
 
vierailija
No totta hitossa mä maksaisin siitä hotellisviitistä Sä et nyt taas tainnut tajuta mun pointtia. Sviitti on yleensä sellainen hienompi majoitusvaihtoehto kuin joku standard-huone. Tämän takia sviitti maksaa useamman satasen. Kalleimmissa sviiteissä on monesti useampi huone, sauna, parveke..... Jannen Tapanilan "sviitti" omakotitalotalossa... No joo.... En menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin.
Mutta et pääse ilmaiseksi ja sekös sinua hiertää 😂
 
vierailija
Oh no, täh, ööhh äähh en tiedä mikä SVIITTI on. Apua! Taidan tietää paremmin mikä sviitti on kuin sä koska olen yöpynyt niissä ulkomailla monta kertaa (NYC, Vegas, Berliini, Pariisi jne) ja ne kyllä maksaa paaaaaljon enemmän kuin joitain satasia. Saako niitä niin edullisesti Suomessa?? Noh nyt! Mutta joo, menisin Jannen sviittiin myös. Koska miksi en?
Huoh. Ihmisillä on eri käsitykset LAADUSTA. Minulle sviitti ei tarkoita parin neliön kopperoa jossain Tapanilan omakotitalossa. Minulle sviitti on hieno huone hienossa hotellissa. Mutta tosiaan, ihmisillä on eri käsitykset laadukkaasta.
 
vierailija
Katselen tässä Onnenarpaa. Kyllä, minä pystyn kuuntelemaan Katrieta. En saa päänsärkyä hänen "kimittävästä, monotonisesta" äänestä. Ilokseni totesin, että Katrie ei ole ottanut Jannen neuvoja haltuun Katrie ei avaudu omasta elämästään niinkuin Janne kehotti. Katrie pystyy viemään lähetyksen loppuun ilmankin henk. koht. asioista jaarittelua. Joku nainen fiksusti totesikin Jannelle että ei ole vain yhtä oikeaa tapaa juontaa, antaa Katrien toimia omalla tyylillään. (En ole käynyt katsomassa, mutta todnäk. tuokin kommentti on jo poistettu.)
Miksi katsot ohjelmaa? Soitatko sinne ikinä? Vai arvailet omaksi iloksesi? Kaksi tuntia kattoa tuon tyyppistä ohjelmaa on aika tylsää, oli juontaja kuka vaan. Ehkä jos ois Mick Jagger, niin sitten.
 
vierailija
Huoh. Ihmisillä on eri käsitykset LAADUSTA. Minulle sviitti ei tarkoita parin neliön kopperoa jossain Tapanilan omakotitalossa. Minulle sviitti on hieno huone hienossa hotellissa. Mutta tosiaan, ihmisillä on eri käsitykset laadukkaasta.
Mietin mikä sulle on laatua. Se on totta että ihmisillä on eri käsitys siitä. Ei pidä myöskään unohtaa sitä, että jos joku elää maatalossa ja heillä on ulkohuussi ja rankka elämä muutenkin, Jannen luona yöpyminen voi heille olla laadukasta. Että mieti vähän miten ajattelet ihmisistä.
 
vierailija
Eikö kukaan enää valita, että samat ihmiset ne vaan pääsee lähetykseen mukaan? Mitäs te aina valititte: Jorma, Erkki, Tuula, Eeva, Sirkka… Vai oliko sekin vaan Jannen vika 🙄?
 
vierailija
Eikö kukaan enää valita, että samat ihmiset ne vaan pääsee lähetykseen mukaan? Mitäs te aina valititte: Jorma, Erkki, Tuula, Eeva, Sirkka… Vai oliko sekin vaan Jannen vika ?
Mä tein nyt sellaisen havainnon, että todella moni soittajista on nyt miehiä.. Mistä mahtaa johtua 😂 Janne soitteli vain Jukka ja Tatu. Mutta nyt kun ruudussa on nätti, nuori, pirtsakka nainen. Niin jopas on miessoittajat aktivoituneet 🤭 On Jormaa ja Kaitsua, Jukkaa unohtamatta...
 

Yhteistyössä