Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä tiedät hän lainasi rahan eikä itse maksanut? En ole seurannut Jannen lihavuus asiaa yhtään. Mutta sen verran tiedän liikalihavuus asioista ja noista leikkauksista, että vain noin 5% onnistuu leikkauksen jälkeen ikävä kyllä. Ruoka on kuin huume heille ja vaikka menisi leikkaukseen, ja leikkaus onnistuukin niin tottakai ihmisen pitää vaihtaa ruokavaliota mutta huumeesta eli tässä tapauksessa ruuasta joka on riippuvuus, on vaikea pääsyä irti. Tiedän tämän koska suvussani on tämmöinen tapaus. Ja kaipa olisin pettynyt että rahat meni hukkaan jos oli minun rahat. Luulin että sanottiin meni julkiselle ja kait siinäkin pitää itse maksaa osa mutta tuumin Janne maksoi.


Huomaa että olet suuri janne-fani koska et ymmärtänyt viestiä, 😂 eipä se ole mitää. uutta ettei janne-fanit ymmärrä lukemaansa ei vaikka lukisivat viestit uudelleen ..🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Mutta Jannen leikkaus on maksettu verorahoilla se on totuus.
 
vierailija
Huomaa että olet suuri janne-fani koska et ymmärtänyt viestiä, 😂 eipä se ole mitää. uutta ettei janne-fanit ymmärrä lukemaansa ei vaikka lukisivat viestit uudelleen ..🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Mutta Jannen leikkaus on maksettu verorahoilla se on totuus.
En ole nk Janne ”fani” kun en ole kenenkään fani. Selitäpä sitten tarkemmin minulle, mitä en ymmärrä. Ja voitko tehdä sen jopa ilman irvailua ja vittuilua vai onko se sinulle ihan outo konsepti? To recap: Janne meni lihavuusleikkaukseen… ja sitten mitä haluat selittää siitä minulle? Että meni julkisen kautta ja verorahoja käytettiin? Eiköhän me ihmiset makseta veroja, ja joskus me niitä jopa joudutaan käyttämään joko itsellemme tai sitten toiset saa apua sitä kautta. Sinun raivo ei ole normaalia.
 
vierailija
Sinun alikehittynyt mieli näkyy siinä, ettet osaa kirjoittaa ilman hymiöitä. Mutta kyllä se sinun alikehittynyt mieli näkyy monesta muustakin syystä sinussa. Onneksi sinun paskaa ei ole tarvinnut lukea vähään aikaan nyt. Menitkö tekemään ”Mä Vihaan Jannea” Facebook sivun kenties missä naputtelet kasvot punakkana vihaasi jotain ihmistä kohtaan? Kuulostaa juuri kuin mitä tekisit.


😂😂😂😂😂 En satu käyttämään facebookia ollenkaan 😂😂😂😂😂 joten en ole tekemässä mitään sivuja sinne ja toiseksi en vihaa jannea enkä ketään muutakaan🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️.
Mutta sä voit vapaasti tehdä sinne vaikka 100 sivua: Janne on ihana ja hehkuttaa niissä Jannea pää punaisena kuinka ihqu Janne onkaan...niin lutuinen hunajapupunen ai että.
 
vierailija
En satu käyttämään facebookia ollenkaan joten en ole tekemässä mitään sivuja sinne ja toiseksi en vihaa jannea enkä ketään muutakaan.
Mutta sä voit vapaasti tehdä sinne vaikka 100 sivua: Janne on ihana ja hehkuttaa niissä Jannea pää punaisena kuinka ihqu Janne onkaan...niin lutuinen hunajapupunen ai että.
Onneksi minun ei tarvitse kun siellä on jo sellainen sivu. Menepä nyt lukemaan sanakirjaa, että opit käyttämään tärkeitä sanoja hymiöiden sijasta.
 
vierailija
.



Et kyllä tiennyt kun väitit naiseksi... oot kyllä todella nolo !!
Hymiöllä kirjoittaa vain nuoret, ainakin tuohon tahtiin mitä sä teet. Kukaan aikuinen, jollei ole vähän niin ja näin (mikä sä tietty myös tunnut olevan) ei viitti vaan he käyttää ihan sanoja. Nyt kun tääkin on selvitetty, eipä tarvi enää ihmetellä sun kirjoituksia ja ajatuksen juoksua.
 
vierailija
En satu käyttämään facebookia ollenkaan joten en ole tekemässä mitään sivuja sinne ja toiseksi en vihaa jannea enkä ketään muutakaan.
Mutta sä voit vapaasti tehdä sinne vaikka 100 sivua: Janne on ihana ja hehkuttaa niissä Jannea pää punaisena kuinka ihqu Janne onkaan...niin lutuinen hunajapupunen ai että.
Aiotko vastata minulle sinun viisaat sanasi tuohon minun ja sitten sinun vittuilu vastaukseen? Eli mitä tuosta lihavuusleikkauksesta en ymmärrä? Vai etkö osaa selittää? Vai muuten vaan riehut täällä, muttet osaa kirjoittaa mitään järkevää?
 
vierailija
Joko tolla yhdellä on identiteetti kompleksi, valehtelee tai yrittää esittää naista emojeillaan. Eipä sillä ole väliä. Ei tarvi tietää muuta kuin että terapia tekisi hyvää. Toivottavasti pääsee, vaikka verorahoilla.
 
vierailija
Hymiöllä kirjoittaa vain nuoret, ainakin tuohon tahtiin mitä sä teet. Kukaan aikuinen, jollei ole vähän niin ja näin (mikä sä tietty myös tunnut olevan) ei viitti vaan he käyttää ihan sanoja. Nyt kun tääkin on selvitetty, eipä tarvi enää ihmetellä sun kirjoituksia ja ajatuksen juoksua.
No huh huh! Minä olen reilu 4kymppinen nainen, ja minä kyllä elävöitän viestejäni emojeilla, en hymiöillä. Mä en ymmärrä mitä pahaa on emojeissa?! Ja miksi muka vain nuoret saisi käyttää niitä? Taidat olla se sama jankkaaja joka raivosi vauvapalstallakin hymiöiden käytöstä?! Jollet ole sattunut huomaamaan, niin jumalasi Janne viljelee myös aika hanakasti kirjoituksissan emojeita 😉 Juurikin tämä silmänisku- emoji on erityisesti Jannen suosikki 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
 
vierailija
Täytyy sanoa että näin yöaikaan on mukava näpytellä viestejä tänne. Janne-fanit kuorsaavat sängyissään, eipä tule joku räyhääjä heti räksyttämään näille viesteille 🤭 Ja turha tulla nälvimään mitään että "Wau, ihan yöllä tulit tänne haukkumaan Jannea..." Meitä on katsos myös vuoro- ja yötyöläisiä. Minä olen hereillä tähän aikaan, joten minä siis kirjoittelen tänne tähän aikaan 🤷 Janne-fanit ryömii koloistaan aamulla ja tulevat tänne räksyttämään. Minä nukun silloin, eli senkus räksytätte.
 
vierailija
Tästäkin on tullut kyllä joku Janne-Fanien riehumispaikka kun eivät voi vauvafoorumilla enää riehua ja haukkua muita kirjoittajia.
Ihme ettei ole vielä Ylilaudalle löytänyt haukkumaan sekä riehumaan.
Aina kun Janne-Fanit heräävät on täällä kyllä villimeno
 
vierailija
Tästäkin on tullut kyllä joku Janne-Fanien riehumispaikka kun eivät voi vauvafoorumilla enää riehua ja haukkua muita kirjoittajia.
Ihme ettei ole vielä Ylilaudalle löytänyt haukkumaan sekä riehumaan.
Aina kun Janne-Fanit heräävät on täällä kyllä villimeno
Mitä varten edes kirjoitatte enää täällä, kun voitte kirjoittaa samat asiat siellä?
Hienosti on Jannen lihavuusleikkaus onnistunut. Näin ennen ja nyt jälkeen kuvat. En tiedä miksi kukaan haukkuu Jannen painoa.
 

Yhteistyössä