vierailija
Vain sielläkö?You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That's where I'll always love you. That's where I'll be waiting."
- Peter Pan
Vain sielläkö?You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That's where I'll always love you. That's where I'll be waiting."
- Peter Pan
Kyllähän tunne on aina aito ja totta sinulle vaikkei perustuisikaan todellisuuteen. Ero näiden kahden välillä on mielestäni siinä, että seurassa ollessa tunne on kokonaisvaltainen ja tuntuu myös kehossa, kun taasen mielikuvitukseen perustuva tunne on ennemminkin ajatuksen tasolla ja mielikuvissa.Miten eroaa mielikuvituksessa kehitetty ihastus ns. oikeasta, jos puhutaan tunteesta, jonka toisen seurassa oleminen on synnyttänyt?
Milloin tämä tapahtui?Olit kaunis uni, mutta minä heräsin.
Asia selvä. Kaipaus loppunut?Olit kaunis uni, mutta minä heräsin.
Pari viikkoa olen heräillyt hetkittäin ja meinannut vaipua uudestaan uneen. Nyt on oltava vahva, itseni vuoksi.Milloin tämä tapahtui?
"Sinä"? Kuka sinä?Sinäkö ajattelet, ettei oltaisi hyvä kombo?
No onneksi en juurikaan perusta erkeistä.Ei sinusta ota erkkikään selvää.
Kenelle nämä sanat?Pari viikkoa olen heräillyt hetkittäin ja meinannut vaipua uudestaan uneen. Nyt on oltava vahva, itseni vuoksi.
Erkillä on liikaa hommia näissä pöpiketjuissaEi sinusta ota erkkikään selvää.
Mies."Sinä"? Kuka sinä?
Kaipaus tuskin loppuu koskaan, mutta minulla on vain tämä yksi elämä ja yksi mielenterveys. Hänen kommunikointinsa on rumaa, vaikkei hän haluaisi päästää irti.Asia selvä. Kaipaus loppunut?
Erkki ei ees yritäEi sinusta ota erkkikään selvää.
Olis vähän liian randomia. Sun syy?Sitä en ymmärrä miks et ottais yhteyttä jos kaipaisit.
Ei ilman yritystä ja hyvää tahtoa, haluaisin saada sinuun viestiyhteydenTäällä mikään ei tule selväksi.
Sivusta
Kun en tiedä puhelinnumeroasi tai sähköpostiasi. Estät sos.mediassa, siks.Sitä en ymmärrä miks et ottais yhteyttä jos kaipaisit.
Uni siis jatkukoon, nuku hyvin rakasOlit kaunis uni, mutta minä heräsin.