Se on läheistä sukua surulle tässä yhteydessä.Turhautuminen on tuttu tunne täälläkin..
Mulle eräs mies kertoi ihastuksensa minuun jonkin aikaa naimisiin menonsa jälkeen. Minusta törkeää sitä toista kohtaan vaikken minä ollut edes kiinnostunut hänestä. Olisi tosi kiva olla naimisissa miehen kanssa, joka olisi tahtonut naapurin Pirjon.Salaa toivoin teille eroa. En tietenkään pahaa tahtoakseni, vaan itselleni uskotellen, että teillä ei ehkä mene kauhean hyvin eikä liittonne kestä. Mulle yllätykseksi menittekin naimisiin. En edes tiennyt, ettette ole jo. Jep, leukaa rintaan ja uusiin seikkailuihin.
Joku haluaa käydä lemmenluolassa?"Haluan asiaa jota ilman ei voi elää."
Rakkautta, rakastelua, yhteyttä, mitä?
Etkö enää usko meihin?Turhautuminen on tuttu tunne täälläkin..
Rumasti toivottu. Toivon vain parasta omalle kaivatulle.Salaa toivoin teille eroa. En tietenkään pahaa tahtoakseni, vaan itselleni uskotellen, että teillä ei ehkä mene kauhean hyvin eikä liittonne kestä. Mulle yllätykseksi menittekin naimisiin. En edes tiennyt, ettette ole jo. Jep, leukaa rintaan ja uusiin seikkailuihin.
Uskon, mutta turhauttaa siltiEtkö enää usko meihin?
Saattais kutittaaVillaiset stringit haluaisin
Joka sopukan, niemen ja notkelman, mielen ja kehon..Tahtoisin tuntea sinut, kokea kauttaaltaan.
Ei kannata lannistua.Salaa toivoin teille eroa. En tietenkään pahaa tahtoakseni, vaan itselleni uskotellen, että teillä ei ehkä mene kauhean hyvin eikä liittonne kestä. Mulle yllätykseksi menittekin naimisiin. En edes tiennyt, ettette ole jo. Jep, leukaa rintaan ja uusiin seikkailuihin.
Niin. En jaksaisi enää odottaa.Joka sopukan, niemen ja notkelman, mielen ja kehon..
Eikös moni asia ole myös hyvin? Mitkä asiat ovat pois paikoiltaan?Ei välttämättä turhautumistakaan, mutta välillä on vaan niin paha mieli kun kaikki tuntuu olevan aivan pielessä