vierailija
Kenellä näin?Ei välttämättä turhautumistakaan, mutta välillä on vaan niin paha mieli kun kaikki tuntuu olevan aivan pielessä
Kenellä näin?Ei välttämättä turhautumistakaan, mutta välillä on vaan niin paha mieli kun kaikki tuntuu olevan aivan pielessä
Kenen?Voisiko asioita edistää hänen kanssaan?
Laantuisi. Luulenpa ettemme pitkään jaksaisi toisiamme.Laantuisiko into ajan myötä?
Jos hän ei päässyt asiasta yli muuten kuin kertomalla. Luotti sinuun, että uskalsi kertoa.Mulle eräs mies kertoi ihastuksensa minuun jonkin aikaa naimisiin menonsa jälkeen. Minusta törkeää sitä toista kohtaan vaikken minä ollut edes kiinnostunut hänestä. Olisi tosi kiva olla naimisissa miehen kanssa, joka olisi tahtonut naapurin Pirjon.
Ei meillä vain. Ketä kaipaat?Laantuisi. Luulenpa ettemme pitkään jaksaisi toisiamme.
Miksi noin?Laantuisi. Luulenpa ettemme pitkään jaksaisi toisiamme.
Uskoisin, että kummankin ”ihastus” vai mitä tämä on ollutkaan on pitkälti kehitetty kummankin mielikuvituksessa. Ei me oikeasti oltaisi match.Miksi noin?
Ketäs kaipailet?Uskoisin, että kummankin ”ihastus” vai mitä tämä on ollutkaan on pitkälti kehitetty kummankin mielikuvituksessa. Ei me oikeasti oltaisi match.
Miksette olisi, mikä estää?Uskoisin, että kummankin ”ihastus” vai mitä tämä on ollutkaan on pitkälti kehitetty kummankin mielikuvituksessa. Ei me oikeasti oltaisi match.
Tiedän, että turhauttaa ja samoin. Koskahan me päästäis siihen, että tästäkin vois puhua.Uskon, mutta turhauttaa silti
Millä tavalla? Tuleeko suöle paha mieli siitä, että viittaan johonkin, mikä on mua satuttanut? Mun mieltä painaa edelleen tietyt tapahtumat. Niitä ei mun mielestä käyty koskaan läpi.Ei välttämättä turhautumistakaan, mutta välillä on vaan niin paha mieli kun kaikki tuntuu olevan aivan pielessä
On, mutta kun on riittävästi myös niitä pielessä olevia asioita niin se paha mieli vaan saa valtaansaEikös moni asia ole myös hyvin? Mitkä asiat ovat pois paikoiltaan?
Voiko niitä korjata?On, mutta kun on riittävästi myös niitä pielessä olevia asioita niin se paha mieli vaan saa valtaansa
Ei sellaset jututMillä tavalla? Tuleeko suöle paha mieli siitä, että viittaan johonkin, mikä on mua satuttanut? Mun mieltä painaa edelleen tietyt tapahtumat. Niitä ei mun mielestä käyty koskaan läpi.
Voi, jotain muutoksia niin ne jo auttais..Voiko niitä korjata?
Sitten vain toimeen ne, jos ovat toteutettavissa.Voi, jotain muutoksia niin ne jo auttais..
Sama tunne siinä on.Miten eroaa mielikuvituksessa kehitetty ihastus ns. oikeasta, jos puhutaan tunteesta, jonka toisen seurassa oleminen on synnyttänyt?
Hyvä kysymys. Omalla kohdallani on käynyt niin, että olen nauttinut tämän henkilön seurasta niinä hetkinä, kun nähtiin. Aina jäi uusi kysymysmerkki, jota olisin vielä halunnut hänestä tietää. Elämä vei meidät erilleen (itse asiassa montakin kertaa) ja mieli jäi jotenkin kiinni ajatukseen, että tuo tyyppi täytyy selvittää. Ihastuminen on erilaista. Se tuntuu siinä hetkessä ja haluat hänestä kaiken. Mitä minä sepustan, kun ei se ole niin yksioikoista. En tiedä mikä ero on mielikuvittelulla ja oikealla ihastumisella, i guess.Miten eroaa mielikuvituksessa kehitetty ihastus ns. oikeasta, jos puhutaan tunteesta, jonka toisen seurassa oleminen on synnyttänyt?