Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikset sitten puhu hänelle suoraan? Tämä on se mun pointti aina. Tunnet ihmisen muttet voi puhua hänelle suoraan siitä mikä sua vaivaa hänen persoonassaan. Mikset? Jos olette noin tuttuja, tottakai voit puhua hänelle suoraan. Mikset voisi?
Mitenkäniin en juttele ?
Tietenkin voin soittaa hänelle helposti vaikka jokapäivä ja jutellajos on asiaa ja jos siltä tuntuu. .. Miksi itse et juttele ??
 
vierailija
Taidat itse olla raukkamainen kun et itse uskalla ottaa yhteyttä ja keskustella Jannen kanssa vaan kirjoitat täällä nimettömänä.
Ota jo yhteyttä ota ota. .et taida raukkana uskaltaa..
Et taida ihan ymmärtää mitä sanoin. Olen kirjoittanut Jannen Face sivulle monet kerrat. En hauku Jannea joten mulla ei ole mitään syytä miksen voi kirjoittaa ihan vapaasti hänen sivulleen. Ootko juonut vähän liikaa tänäiltana vai miksi et ymmärrä että mä voin kirjoittaa hänelle mitä haluan ihan vapaasti. Kun näes tykkään hänestä.
 
vierailija
Taidat itse olla raukkamainen kun et itse uskalla ottaa yhteyttä ja keskustella Jannen kanssa vaan kirjoitat täällä nimettömänä.
Ota jo yhteyttä ota ota. .et taida raukkana uskaltaa..
Ainoastaan ihmiset, jotka haukkuu häntä, kirjoittelee hänestä hänen selän takanaan. Mun ei tartte koska tykkään hänen persoonasta. Luin ton kommenttisi uudestaan, mutta siinä ei ihan oikeasti ole mitään järkeä. Eli toistan sulle: kirjoitan hänen sivulleen ilman mitään ongelmia.
 
vierailija
Taidat itse olla raukkamainen kun et itse uskalla ottaa yhteyttä ja keskustella Jannen kanssa vaan kirjoitat täällä nimettömänä.
Ota jo yhteyttä ota ota. .et taida raukkana uskaltaa..
Sanon vielä sen, etten ole suomalainen. Mistä mä tulen, meillä ei ole mitään ongelmaa sanoa myös ei niin miellyttävät asiat suoraan ihmisille kasvoihin. En puhu paskaa ihmisistä selän takana vaan jos mulla on ongelma heidän kanssaan, sanon sen heille. Jotain mitä ehkä joiden muidenkin pitäisi oppia.
 
vierailija
Sanon vielä sen, etten ole suomalainen. Mistä mä tulen, meillä ei ole mitään ongelmaa sanoa myös ei niin miellyttävät asiat suoraan ihmisille kasvoihin. En puhu paskaa ihmisistä selän takana vaan jos mulla on ongelma heidän kanssaan, sanon sen heille. Jotain mitä ehkä joiden muidenkin pitäisi oppia.
Tässä on vain se ongelma, kun Jannelle ei voi sanoa suoraan mitä mieltä on. Tai ainakaan jos se sanominen on negatiivista. Janne ei kykene ottamaan edes hyvässä tarkoituksessa annettuja neuvoja vastaan, jollei hän ole niitä itse pyytänyt. Olisin kuule jo monta kertaa kirjoittanut Jannen faceen mielipiteeni hänen touhuistaan, mutta kun ei kannata. Janne poistaa heti vähänkin negatiiviset kommentit ja estää kirjoittajan. Minä en halua saada estoja Jannen sivulle, haluan nähdä jatkossakin mitä hän sekoilee ja narisee. Ja olen aiemminkin jo sen todennut, että eikö olekin parempi että minä kirjoittelen vai netin keskustelupalstoilla. Näin ollen Jannen ei tarvitse pahoittaa herkkää mieltään, ja minä saan vapaasti esittää mielipiteeni. Jos kertoisin mielipiteeni Jannelle suoraan, hän pahoittaisi heti mielensä. Ja taas olisi Jannen keittiössä kiirettä, kun pitäisi valmistaa mielipahaansa lohturuokaa eli makaronilaatikkoa.
 
vierailija
Voit olla vapaasti ihan mistä maasta tahdot vaikka Jannen fantasiamaailmasta
Samaa mieltä. Mun mielestä tuo kirjoittaja yrittää nyt nostaa itseään jalustalle sen takia, kun on kotoisin muualta kuin Suomesta.... Ihan kuin se tekisi hänestä muka jotenkin paremman ihmisen 🤔 Kovasti hän koittaa "neuvoa" että nämä mielipiteet pitäisi täräyttää suoraan Jannelle. Hän ei vain tiedä kuinka herkkänahkainen tämä Herra Antin on.....
 
vierailija
Ainoastaan ihmiset, jotka haukkuu häntä, kirjoittelee hänestä hänen selän takanaan. Mun ei tartte koska tykkään hänen persoonasta. Luin ton kommenttisi uudestaan, mutta siinä ei ihan oikeasti ole mitään järkeä. Eli toistan sulle: kirjoitan hänen sivulleen ilman mitään ongelmia.
Minäkin kyllä kirjoittaisin suoraan Jannen sivuille omat mielipiteeni, mutta en voi. En halua saada estoja narisijan sivuille. Parempi siis vaan esittää täällä omat mielipiteeni, narisija ei voi täällä minulle mitään 🤷
 
vierailija
Samaa mieltä. Mun mielestä tuo kirjoittaja yrittää nyt nostaa itseään jalustalle sen takia, kun on kotoisin muualta kuin Suomesta.... Ihan kuin se tekisi hänestä muka jotenkin paremman ihmisen Kovasti hän koittaa "neuvoa" että nämä mielipiteet pitäisi täräyttää suoraan Jannelle. Hän ei vain tiedä kuinka herkkänahkainen tämä Herra Antin on.....
Oletko se joka sanoi tuntevansa Jannen vuosia? Jos olet, tai edes tunnet hänet millään tavalla yksityiselämässä, en ymmärrä miksei miehelle voi sanoa suoraan miten hänen tekonsa ja sanansa ovat sinun mielestä epäkunnioittavia. Kuten aikuiset ihmiset tekee. Ja ei en luule olen parempi kuin kukaan muu, mutta luonteena on se, että asiat sanotaan suoraan eikä selän takana.
 
vierailija
Tässä on vain se ongelma, kun Jannelle ei voi sanoa suoraan mitä mieltä on. Tai ainakaan jos se sanominen on negatiivista. Janne ei kykene ottamaan edes hyvässä tarkoituksessa annettuja neuvoja vastaan, jollei hän ole niitä itse pyytänyt. Olisin kuule jo monta kertaa kirjoittanut Jannen faceen mielipiteeni hänen touhuistaan, mutta kun ei kannata. Janne poistaa heti vähänkin negatiiviset kommentit ja estää kirjoittajan. Minä en halua saada estoja Jannen sivulle, haluan nähdä jatkossakin mitä hän sekoilee ja narisee. Ja olen aiemminkin jo sen todennut, että eikö olekin parempi että minä kirjoittelen vai netin keskustelupalstoilla. Näin ollen Jannen ei tarvitse pahoittaa herkkää mieltään, ja minä saan vapaasti esittää mielipiteeni. Jos kertoisin mielipiteeni Jannelle suoraan, hän pahoittaisi heti mielensä. Ja taas olisi Jannen keittiössä kiirettä, kun pitäisi valmistaa mielipahaansa lohturuokaa eli makaronilaatikkoa.
Miksi vedät kommenttisi aina pilkkaavaan sävyyn? Oliko tuo makaronilaatikko nyt ihan tarpeellinen lisäys?
 
vierailija
Tässä on vain se ongelma, kun Jannelle ei voi sanoa suoraan mitä mieltä on. Tai ainakaan jos se sanominen on negatiivista. Janne ei kykene ottamaan edes hyvässä tarkoituksessa annettuja neuvoja vastaan, jollei hän ole niitä itse pyytänyt. Olisin kuule jo monta kertaa kirjoittanut Jannen faceen mielipiteeni hänen touhuistaan, mutta kun ei kannata. Janne poistaa heti vähänkin negatiiviset kommentit ja estää kirjoittajan. Minä en halua saada estoja Jannen sivulle, haluan nähdä jatkossakin mitä hän sekoilee ja narisee. Ja olen aiemminkin jo sen todennut, että eikö olekin parempi että minä kirjoittelen vai netin keskustelupalstoilla. Näin ollen Jannen ei tarvitse pahoittaa herkkää mieltään, ja minä saan vapaasti esittää mielipiteeni. Jos kertoisin mielipiteeni Jannelle suoraan, hän pahoittaisi heti mielensä. Ja taas olisi Jannen keittiössä kiirettä, kun pitäisi valmistaa mielipahaansa lohturuokaa eli makaronilaatikkoa.
Meillä kaikilla on lohturuokamme. Outoa kirjoittaa tuo kuin Janne olisi ainoa ihminen maapallolla. Mutta näköjään pitää irvailla joka kommentissasi. Lapsellista.
 
vierailija
Oletko se joka sanoi tuntevansa Jannen vuosia? Jos olet, tai edes tunnet hänet millään tavalla yksityiselämässä, en ymmärrä miksei miehelle voi sanoa suoraan miten hänen tekonsa ja sanansa ovat sinun mielestä epäkunnioittavia. Kuten aikuiset ihmiset tekee. Ja ei en luule olen parempi kuin kukaan muu, mutta luonteena on se, että asiat sanotaan suoraan eikä selän takana.
Joku täällä kirjoitti hän voi soittaa Jannelle milloin tahansa ja tekeekin sen. Muistaakseni. En viitti lukea kaikki näitä sekopää kommentteja taaksepäin enää. Mutta siis jos tuntee miehen niin hyvin, sitä luulisi kyllä, että sitten uskaltaa jo puhua suoraan miehelle eikä kirjoittaa täällä miten ei tykkää miehestä.
 
vierailija
Kyllä kahdenkymmenen vuoden aikana mitä olen tuntenut henkilön on tullut tutustuttua todella hyvin ja nähtyä kadullakin...
Jos olet 20 v jo tuntenut hänet todella hyvin, eiköhän sitä tässä vaiheessa voi peräti jo puhua hälle 😂. Mutta sitten tuo ”nähtyä kadullakin” on hämäävä lisäys koska kumpi se on? Nähnyt miestä kadulla vai peräti ihan oikeasti 20 v?
 
vierailija
Miksi vedät kommenttisi aina pilkkaavaan sävyyn? Oliko tuo makaronilaatikko nyt ihan tarpeellinen lisäys?
Hih hih hii! 😂 Että voi joillain mennä makaronilaatikko noin kovasti tunteisiin 😂 Minä en valehtele yhtään sanoessani että aina kun Jannella on paha mieli, hän syö makaronilaatikkoa eli lohturuokaansa. Makaronilaatikko on pullollaan höttöhiilareita, nuo hiilarit nostavat hetkessä Jannen mielialaa.
 
vierailija
Janne kyllä kiinnostaa hyvinkin monia, mutta täällä vauvapalstalla on nykyään mahdoton kirjoitella. Vain tyhjyyttään humisevat viestit pysyvät, kaikki muut viestit poistetaan. Ihan siis asiallisetkin viestit poistuu.. Että aivan "MAHTAVA" sivusto nykyään!!! 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 No onneksi KAKSPLUSSAN sivuilla keskustelu toimii, siellä saa kirjoitella Jannesta myös kriittiseen sävyyn. Tämä vauvapalstalla haukan lailla vaaniva mummo ei ole onnistunut pilaamaan kaksplussan Janne-keskustelua. HÄHÄHÄHÄHÄÄÄ!!!
 
vierailija
Ja minä TIEDÄN että tämä vauvapalstalla Janne-viestejä poistattava mummo käy myös KAKSPLUSSAN sivulla. Olen monesti sinulle mummoseni todennut KAKSPLUSSAN sivulla että voi harmi, etkö vaan yrityksistäsi huolimatta saa KAKSPLUSSAN keskustelua poistettua 😂Sinulla mummoseni ei ole pokkaa myöntää että no en saa, ja sekös v*tuttaa!!!! Sinä vain nariset jotain että "en edes yritä poistaa, haluan nähdä mitä sinä kirjoittelet tänne..." JUST JOO!!!! 😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
Ja minä TIEDÄN että tämä vauvapalstalla Janne-viestejä poistattava mummo käy myös KAKSPLUSSAN sivulla. Olen monesti sinulle mummoseni todennut KAKSPLUSSAN sivulla että voi harmi, etkö vaan yrityksistäsi huolimatta saa KAKSPLUSSAN keskustelua poistettua Sinulla mummoseni ei ole pokkaa myöntää että no en saa, ja sekös v*tuttaa!!!! Sinä vain nariset jotain että "en edes yritä poistaa, haluan nähdä mitä sinä kirjoittelet tänne..." JUST JOO!!!!
Ei tarvitse yrittää poistaa täällä, koska myöskään sä et saa poistettua mun kommentteja.
 
vierailija
Samaa mieltä. Mun mielestä tuo kirjoittaja yrittää nyt nostaa itseään jalustalle sen takia, kun on kotoisin muualta kuin Suomesta.... Ihan kuin se tekisi hänestä muka jotenkin paremman ihmisen Kovasti hän koittaa "neuvoa" että nämä mielipiteet pitäisi täräyttää suoraan Jannelle. Hän ei vain tiedä kuinka herkkänahkainen tämä Herra Antin on.....


Ei moni muukaan Janne-fani tunnu ymmärtävän oli sitten Kiinasta, Venäjältä tai sitten ihan Suomesta sillä ei oo yhtään mitään väliä.
Se että jos Jannelle joku ihan ystävällisesti ehdottaisi että menisi johonkin Homobaariin etsimään seuraa(Helsingissäkin on niitä paikkoja) niin varmasti Janne ehdotuksesta loukkaantuisi ja järkyttyisi kun miten joku kehtaakin jannelle ehdottaa sellaista...
Ei muuta kuin rikosilmoitusta tekemään...
 

Yhteistyössä