K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikki kunnia bojanin koulutukselle, mutta alempi korkeakoulututkinto ei nyt ole mitään niin jumalaisen hienoa etteikö voisi amistasoisen kanssa tulla toimeen. Onhan kärtsällä enemmän kouluhistoriaa kuin vaikka nacella, eikä senkään osalta taivastella miten "eri piireistä" se sen takia on.
Mutta Bojan on selvästi kiinnostunut kirjallisuudesta, historiasta jne., mikä ei näytä taas kiinnostavan Kta pätkääkään. Toimeen tietysti voi tulla kenen kanssa vain, mutta kivahan se ois keskustella kummallekin mieluisista asioista. Bojania ei näytä kiinnostavan porttarit ja salkkarit ja toisinpäin.
 
vierailija
Mutta Bojan on selvästi kiinnostunut kirjallisuudesta, historiasta jne., mikä ei näytä taas kiinnostavan Kta pätkääkään. Toimeen tietysti voi tulla kenen kanssa vain, mutta kivahan se ois keskustella kummallekin mieluisista asioista. Bojania ei näytä kiinnostavan porttarit ja salkkarit ja toisinpäin.
Mutta nämä eivät ole merkkejä erilaisista arvomaailmoista tai piireistä, nämä ovat vain mielenkiinnon kohteita. En k:n osalta itse tiedä oikeastaan mitään sen kiinnostuksista, mutta en kyllä ole saanut sellaista vaikutelmaa, että bojankaan hakeutuisi vain sellaisten ihmisten seuraan joiden kanssa kävisi keskusteluja esim kirjallisuudesta. Luulen että heillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, vaikka olisi useita eroavaisuuksiakin. Mun ymmärtääkseni kaikilla joksuillakin on hyvin erilaisia intohimoja ja kiinnostuksia, ja hyvin ovat liimautuneet yhtenäiseksi porukaksi.
 
vierailija
Mutta nämä eivät ole merkkejä erilaisista arvomaailmoista tai piireistä, nämä ovat vain mielenkiinnon kohteita. En k:n osalta itse tiedä oikeastaan mitään sen kiinnostuksista, mutta en kyllä ole saanut sellaista vaikutelmaa, että bojankaan hakeutuisi vain sellaisten ihmisten seuraan joiden kanssa kävisi keskusteluja esim kirjallisuudesta. Luulen että heillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, vaikka olisi useita eroavaisuuksiakin. Mun ymmärtääkseni kaikilla joksuillakin on hyvin erilaisia intohimoja ja kiinnostuksia, ja hyvin ovat liimautuneet yhtenäiseksi porukaksi.
Niin sanoit esim. kirjallisuudesta. Mutta mitä ne on ne yhteiset krskustelunaiheet? Perheet ja mummot vai?
 
vierailija
Niin sanoit esim. kirjallisuudesta. Mutta mitä ne on ne yhteiset krskustelunaiheet? Perheet ja mummot vai?
No vaikka ihan elämä yleisesti ja omat kokemukset, musiikilliset intohimot ja tavoitteet, parisuhteet, unelmat ja haaveet. Kärtsä ainakin tykkää omien sanojensa mukaan keskustella syvällisesti ystäviensä kanssa, joten veikkaan että ei sillä puheenaiheet lopu vaikka ei kirjallisuutta harrastaisikaan.
 
vierailija
Mutta nämä eivät ole merkkejä erilaisista arvomaailmoista tai piireistä, nämä ovat vain mielenkiinnon kohteita. En k:n osalta itse tiedä oikeastaan mitään sen kiinnostuksista, mutta en kyllä ole saanut sellaista vaikutelmaa, että bojankaan hakeutuisi vain sellaisten ihmisten seuraan joiden kanssa kävisi keskusteluja esim kirjallisuudesta. Luulen että heillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, vaikka olisi useita eroavaisuuksiakin. Mun ymmärtääkseni kaikilla joksuillakin on hyvin erilaisia intohimoja ja kiinnostuksia, ja hyvin ovat liimautuneet yhtenäiseksi porukaksi.
Mä olen ainakin onnellinen mun laajasta ystäväpiiristäni. Jokaisen kanssa mulla on jotakin yhteistä, mutta ei ne mielenkiinnon kohteet silti aina ole samat. Mä arvostan erilaisuutta ja sitä, että jostakusta löytyy aina seuraa, oli meno mikä tahansa. Ei se ystävyys tarkoita sitä, että on kaikesta samaa mieltä tai harrastaa täysin samoja asioita. Siksi on kullanarvoista, että ystäviä on useita.🥰
 
vierailija
Ei toi riitä, jos mitään muuta yhteistä ei oo. Mummoistaanko ne vaan koko ajan puhuu?
Saattaa vaikka puhuakin mummoistaan, mutta luulisin että ovat ehtineet jutella paljon muustakin. Se ettei B lämpene portion boysille ei varmaan ole kynnyskysymys. En edes tiedä tykkääkö se käärijäkään pb:n musasta vai onko vaan tykästynyt tyyppeihin. Eipä se taida joksujakaan kuunnella, enkä toisaalta ole ikinä kuullut että kukaan jokereistakaan sanoisi sanaakaan k:n muista biiseistä kuin ccc:stä.
 
vierailija
Tuo aurinkorasvan käytön vastustaminen on kyllä sellainen asia jota en pysty ymmärtämään. Kaikki ovat nykyään tietoisia miten terveydelle haitallista ihon toistuva palaminen on.
 
vierailija
No vaikka ihan elämä yleisesti ja omat kokemukset, musiikilliset intohimot ja tavoitteet, parisuhteet, unelmat ja haaveet. Kärtsä ainakin tykkää omien sanojensa mukaan keskustella syvällisesti ystäviensä kanssa, joten veikkaan että ei sillä puheenaiheet lopu vaikka ei kirjallisuutta harrastaisikaan.
Oo, ihanaa! Ne puhuu avokista ja Sadiesta!💞💕
 
vierailija
K ja B ovat jo ehkä tänään tavanneet, Helsingissä mahdollisesti. Se on varmasti riemukas kohtaaminen. Nyt riittää sanaton hetki. Heillä on yhteisiä viisumuistoja, jotka taatusti ovat taltioituneet sielun sopukoihin. Ja myös muut JOt ovat tietenkin iloisia, nähdessään tuttuja. Aina muistelen lämmöllä poikien yhteisiä hauskoja videoita monesta paikasta. Ja myös yhteisiä kuumia tansseja. He olivat jollakintapaa ilmiö, ainakin täällä Suomessa. Ruissista toivottavasti saataisiin yhteistä matskua.
 
vierailija
K ja B ovat jo ehkä tänään tavanneet, Helsingissä mahdollisesti. Se on varmasti riemukas kohtaaminen. Nyt riittää sanaton hetki. Heillä on yhteisiä viisumuistoja, jotka taatusti ovat taltioituneet sielun sopukoihin. Ja myös muut JOt ovat tietenkin iloisia, nähdessään tuttuja. Aina muistelen lämmöllä poikien yhteisiä hauskoja videoita monesta paikasta. Ja myös yhteisiä kuumia tansseja. He olivat jollakintapaa ilmiö, ainakin täällä Suomessa. Ruissista toivottavasti saataisiin yhteistä matskua.
Ei me saada. Heidän uusi linja on tämä niukka linja ja se alkoi maaliskuussa. Sen jälkeen on vain tiukentunut. Oma fanitukseni kuihtui sen myötä. Pidän musiikista, mutta tykästyin myös heidän persooniinsa, joista emme saa enää nauttia. Harmi.
 

Yhteistyössä