K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
He tapasi viime syksynä ekan kerran ja seuraavan kerran heti huhtikuussa ja tässä välissä K:sta on tullut Joostille kuin veli. On täytynyt ystävyyden kehittyminen tällä välillä tosiaan painottua siihen yhdessä tekemiseen .
Voi olla kyse siitäkin, että K lla ja Joostilla on enemmän yhteistä kuin K lla ja Bojanilla. Kyllähän K ja B myös hehkuttivat silloin ennen olevansa veljiä. Broski-nimitys vielä vuoden alkupuolella. Kunnes laskeutui hiljaisuus.
 
vierailija
No kun joku sanoi, ettei ystävyys Joostin kanssa ole jäänyt kielitaidosta kiinni, niin ajattelin, että se Joostin ja K n yhteys ei todista mitään Bojanin ja K n tapauksesta, jossa mahdollisesti odotukset on olleet tosi isot. Huomaan taas, miten mahdotonta on omaa ajatuksen kulkua selittää keskustelupalstalla. Ehkä myös se Joostin ja K n ystävyys on syvä, ei se silloin tosiaan ole jäänyt kielitaidosta kiinni.
Jotenkin sympaattista Joostia. Hän puhuu kauniisti Ksta, miten tämä otti hänet avosylin vastaan ja on jänelle kuin veli. Joost varmaan jo oman taustansakin vuoksi osaa arvostaa Kn kaltaisia ihmisiä, joiden kanssa on helppo löytää yhteys. Ja minusta olisi tosi mukavaa, jos K olisi Joostin "isoveli". Se mies ansaitsisi sellaisen.

Jn ja Bn yhteys on kyllä vahva, vaikka tottahan se on, että tulevat täysin erilaisista piireistä. Ei se kuitenkaan mistään kerro. Ja Kn englannilla pystyy kyllä puhumaan muustakin kuin säästä. Ihan diipeistäkin jutuista.
 
vierailija
Voi olla kyse siitäkin, että K lla ja Joostilla on enemmän yhteistä kuin K lla ja Bojanilla. Kyllähän K ja B myös hehkuttivat silloin ennen olevansa veljiä. Broski-nimitys vielä vuoden alkupuolella. Kunnes laskeutui hiljaisuus.
Voi olla, mutta alunperin täällä oli kommentteja, että nimenomaan K:n puutteellisen kielitaidon vuoksi ystävyys lopahti. Tästä ei Joostin kohdalla näy merkkejä, kun tutustuivatkin viisukuplan ulkopuolella.
 
vierailija
Jännä tämä ajattelumalli, että ystävyys on kuihtunut, kun siitä ei jatkuvasti tiedoteta julkisuuteen. Samoin on erikoista, että huolimatta siitä, miten kumpikin, sekä K että B, on kertonut heidän välisensä ystävyyden olevan erityistä (something special/very, very strong), on täällä tietäjiä, jotka kertovat, ettei aito ystävyys ole mahdollista, koska K:n puutteellinen kielitaito.

Mutta ei siinä, jokainen voi rakennella mielikuvia ihan oman mielensä mukaan. Itse uskon vahvaan ystävyyssiteeseen, joka kestää pidemmätkin erot tapaamisten välillä ja joka voi kukoistaa ja kehittyä K:n kielitaidon rajallisuudesta huolimatta.
 
vierailija
Jännä tämä ajattelumalli, että ystävyys on kuihtunut, kun siitä ei jatkuvasti tiedoteta julkisuuteen. Samoin on erikoista, että huolimatta siitä, miten kumpikin, sekä K että B, on kertonut heidän välisensä ystävyyden olevan erityistä (something special/very, very strong), on täällä tietäjiä, jotka kertovat, ettei aito ystävyys ole mahdollista, koska K:n puutteellinen kielitaito.

Mutta ei siinä, jokainen voi rakennella mielikuvia ihan oman mielensä mukaan. Itse uskon vahvaan ystävyyssiteeseen, joka kestää pidemmätkin erot tapaamisten välillä ja joka voi kukoistaa ja kehittyä K:n kielitaidon rajallisuudesta huolimatta.
niin sinä kuvittelet kans mitä haluat.
 
vierailija
Kaikkihan täällä on kirjoittajien omaa arvelua, koska emme tunne näitä henkilöitä. Silti olen edelleen sitä mieltä, että jotain tapahtui noiden kahden välillä maaliskuun keikkojen aikana, joka muutti heidän välejään. Tai siis se muutos näkyi silloin maaliskuussa. Ja edelleenkään en tiedä, minä vain luulen näin.
 
vierailija
Kaikkihan täällä on kirjoittajien omaa arvelua, koska emme tunne näitä henkilöitä. Silti olen edelleen sitä mieltä, että jotain tapahtui noiden kahden välillä maaliskuun keikkojen aikana, joka muutti heidän välejään. Tai siis se muutos näkyi silloin maaliskuussa. Ja edelleenkään en tiedä, minä vain luulen näin.
B sai kuulla K:n ja J:n yhteisbiisistä ja suuttui.
 
vierailija
Kaikkihan täällä on kirjoittajien omaa arvelua, koska emme tunne näitä henkilöitä. Silti olen edelleen sitä mieltä, että jotain tapahtui noiden kahden välillä maaliskuun keikkojen aikana, joka muutti heidän välejään. Tai siis se muutos näkyi silloin maaliskuussa. Ja edelleenkään en tiedä, minä vain luulen näin.
Sinun mielessäsi tapahtui jotain. Mitään muutostahan ei oikeasti ole näkynyt.
 
vierailija
Eihän ne nyt joostinkaan kans voi kovin läheisiä olla muutamalla tapaamisella. On vaan kohteliasta kertoa, kuinka toinen on kuin veli tai kuinka syvällisiä on keskusteltu. Näitä aina liioitellaan. Ois aika erikoista, että k puhuis hyvää englantia piilossa, mutta julkisesti puhuessaan sanavarasto on suppea ja kielioppivirheitä vilisee.
 
vierailija
Eihän ne nyt joostinkaan kans voi kovin läheisiä olla muutamalla tapaamisella. On vaan kohteliasta kertoa, kuinka toinen on kuin veli tai kuinka syvällisiä on keskusteltu. Näitä aina liioitellaan. Ois aika erikoista, että k puhuis hyvää englantia piilossa, mutta julkisesti puhuessaan sanavarasto on suppea ja kielioppivirheitä vilisee.
Niinpä. Kun yhteiset biisit on saatu ilmoille, katsotaan sitten mitä jäljelle jää.
 
vierailija
Mä olen ollut mukana Kompostin keskusteluissa suurimmalta osin hyvillä mielin, koska olen sitä koulukuntaa, jonka mielestä se shippaustarina olisi saanut alunperinkin jäädä syntymättä ja olisi voinut vaan fiilistellä näiden kaverihäröilyä.
Mutta nyt alkaa kyllä tämä Komposti mennä munkin käsityskyvyn yli. Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä tätä negatiivista asennetta ihan ystävyyttä kohtaan? Miksi täällä jatkuvasti yritetään todistella, että he ei olis ystäviä? Etenkin kun J kaikesta päätellen on tosi lämmin, sydämellinen, lojaali ja ihana ihminen. Ei sillä muuten olisi niin laaja ja pitkäkestoinen ystäväpiiri. Eikä tässä ole kyse pelkästään Bsta, kyllähän muutkin Joksut viihtyy Jn seurassa, ja varmaan H kuuluu jo samaan ystävärinkiin. Mä en ymmärrä millaisia teidän omat ihmissuhteet on, jos ystävyyden olemassaoloa ja kestävyyttä pitää jatkuvasti tuolla tavalla mittailla ja puntaroida.
 
vierailija
Mä olen ollut mukana Kompostin keskusteluissa suurimmalta osin hyvillä mielin, koska olen sitä koulukuntaa, jonka mielestä se shippaustarina olisi saanut alunperinkin jäädä syntymättä ja olisi voinut vaan fiilistellä näiden kaverihäröilyä.
Mutta nyt alkaa kyllä tämä Komposti mennä munkin käsityskyvyn yli. Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä tätä negatiivista asennetta ihan ystävyyttä kohtaan? Miksi täällä jatkuvasti yritetään todistella, että he ei olis ystäviä? Etenkin kun J kaikesta päätellen on tosi lämmin, sydämellinen, lojaali ja ihana ihminen. Ei sillä muuten olisi niin laaja ja pitkäkestoinen ystäväpiiri. Eikä tässä ole kyse pelkästään Bsta, kyllähän muutkin Joksut viihtyy Jn seurassa, ja varmaan H kuuluu jo samaan ystävärinkiin. Mä en ymmärrä millaisia teidän omat ihmissuhteet on, jos ystävyyden olemassaoloa ja kestävyyttä pitää jatkuvasti tuolla tavalla mittailla ja puntaroida.
No k ja b on nähneet vaan muutaman kerran ja kn kielitito on mitä on. Ihan realistisesti ja objektiivisesti aateltuna ystävyys ei kovin syvä voi olla. Eikä tässä ole kyse siitä, etteikö k olisi hyvä ystävä suomalaisille ystävilleen. Uskon, että kavereita ovat edelleen bn kanssa.
 
vierailija
Mä oikeasti uskon, että Jere ja Joost tulevat tosi hyvin juttuun ja kun he olivat yhdessä Kuumaan tilaisuudessa, niin sen heidän välisen sympaattisen lämmön aisti siitä videolta. Sama juttu Jeren ja Bojanin välissä. Mä en vaan silti pahemmin pane painoarvoa näille brother, bromance jne. huuteluille tai sydän hymiöille. Ne on nykypäivää ja niitä käytetään vähän liikaa. Ovat jo pikkasen menettäneet merkitystään.
 
vierailija
Ei B:llä ole sellaisia, se on tämän ketjun keksintöä kehitellä ystävästä tälläinen
Ei ole niin. Saattoi olla just tuolloin maaliskuussa vahva ihastus, mutta eihän siitä suhteeksi saakka ole. Ehkä ajatteli silloin, että tästä tulee jotain.

Miksi Sadie lähtisi suhteeseen jonkun nobody eurooppalaisen kanssa? Tarjolla on nuorukaisia riviksi saakka, jos suhteen haluaa. Ei näistä mitään Dovea ja Davianoa saada.

Enkä ole siitäkään varma, että hän ylipäätään on kiinnostunut suhteesta miehen kanssa.
 
vierailija
No k ja b on nähneet vaan muutaman kerran ja kn kielitito on mitä on. Ihan realistisesti ja objektiivisesti aateltuna ystävyys ei kovin syvä voi olla. Eikä tässä ole kyse siitä, etteikö k olisi hyvä ystävä suomalaisille ystävilleen. Uskon, että kavereita ovat edelleen bn kanssa.
No sama pätee sitten Joostin kanssa. Miksi siihen yhteyteen uskotaan niin kovasti, mutta B ja K yhteyttä pitää jatkuvasti vähätellä? Koska eivät tällä hetkellä promoa yhteisbiisiä vai?
 
vierailija
Kaikkihan täällä on kirjoittajien omaa arvelua, koska emme tunne näitä henkilöitä. Silti olen edelleen sitä mieltä, että jotain tapahtui noiden kahden välillä maaliskuun keikkojen aikana, joka muutti heidän välejään. Tai siis se muutos näkyi silloin maaliskuussa. Ja edelleenkään en tiedä, minä vain luulen näin.
No en mä tiedä tapahtuiko mitään muutosta sen pahemmin. Lähinnä ajattelen niin, että viisukupla puhkesi.
 
vierailija
No just sanoin, ettei voi joostinkaan kans olla läheinen muutaman tapaamisen perusteella
On se merkillistä, kun vuonna 2024 joku ei vielä ole kuullut keksinnöistä nimeltä puhelin ja internetti. Yhteyttä voi nykyään pitää vaikka face timen välityksellä eikä tarvitse turvautua enää savumerkkeihin tai etanapostiin ja sillä lailla tutustua ja ystävystyä.
 
vierailija
Ei ole niin. Saattoi olla just tuolloin maaliskuussa vahva ihastus, mutta eihän siitä suhteeksi saakka ole. Ehkä ajatteli silloin, että tästä tulee jotain.

Miksi Sadie lähtisi suhteeseen jonkun nobody eurooppalaisen kanssa? Tarjolla on nuorukaisia riviksi saakka, jos suhteen haluaa. Ei näistä mitään Dovea ja Davianoa saada.

Enkä ole siitäkään varma, että hän ylipäätään on kiinnostunut suhteesta miehen kanssa.
Ei kai Sadie valitse seuraansa sen perusteella, onko tämä nobody.
 

Yhteistyössä