V
vierailija
Vieras
Joku aivopesu aloitettu jo lapsena?Mikä pakko on ottaa sitä yhtäkään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joku aivopesu aloitettu jo lapsena?Mikä pakko on ottaa sitä yhtäkään?
Joku aivopesu täytyy olla jossainMikä pakko on ottaa sitä yhtäkään?
No kun se on myrkyllistä. On muuten maissista tehty nykyisin ja se syöttää koisaperhosen suoliston...i ehkäisee reikiä aiheuttavien bakteerien, kuten mutans-streptokokkien kasvua ja toimintaa. Ruokailun jälkeen xylitoli katkaisee hampaisiin kohdistuvan happohyökkäyksen, lisää syljen eritystä, vähentää bakteeriplakin määrää ja se on helpommin poistettavissa.
no ei ooMikä pakko on ottaa sitä yhtäkään?
meinaakko et joku tekee niistä alkoholia?Älä käytä makeisia
Ei nekään, jotka osaa. Ei vaan viitsi/kehtaa/haluaItse täytyy päästä kauppaan kun kaikki ei voi ymmärtää lukemaansa
Se on tehty maissista nykyäänTäytyy osata sanoa "ei kiitos!" Kun pienikin määrä tekee sen.
noinNo kun se on myrkyllistä. On muuten maissista tehty nykyisin ja se syövyttää koisaperhosen suoliston
TottakaiTäytyy osata sanoa "ei kiitos!" Kun pienikin määrä tekee sen.