Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua kyllä vähän harmittaa, että koko SSOL edes julkaistiin, kun niin monissa tapahtumissa se oli Joksujen esittelybiisinäkin (siis että tällaisia artisteja meillä on esiintymässä).
 
vierailija
Biisilista: Gola, Vem da gres, Tokio, Dopamin, Ona, Sta bih ja, Omamljeno telo, A sem ti povedal, Vse kar vem, Katrina, Demoni, Padam, Metulji, EW, NGVOT, Proti toku, Bele sanje, Plastika, Carpe diem, Ne bi smel, Barve oceana, Umazane misli, Novi val.

Välillä oli kyllä sellanen tahti että hyvä kun ehti itse vetää biisien välissä henkeä, mutta olisihan kiva kuulla joskus tuollainenkin settilista vaikka spiikit jäisi lyhkäisiksi. :D
 
vierailija
Olipa ihana keikka ja ihanaa, että saatiin striimi! 🔥🔥🔥

Oliko UM:n suomenkielinen versio ainoa vieraskielinen, vai tuliko sieltä jollakin muullakin kielellä? Olin niin tohkeissani Suomi-hetkestä, että meni ohi 😅
 
vierailija
Olipa ihana keikka ja ihanaa, että saatiin striimi!

Oliko UM:n suomenkielinen versio ainoa vieraskielinen, vai tuliko sieltä jollakin muullakin kielellä? Olin niin tohkeissani Suomi-hetkestä, että meni ohi
Oli ainoa vieraskielinen! Tuli pari ilmeisesti sloveenimurteellista versiota ja yksi italialainen lauloi, mutta sloveeniksi. B vielä kysyi tältä, esittääkö tämä UM italiaksi vai miten, ja sloveeniksi veti.
 
vierailija
Biisilista: Gola, Vem da gres, Tokio, Dopamin, Ona, Sta bih ja, Omamljeno telo, A sem ti povedal, Vse kar vem, Katrina, Demoni, Padam, Metulji, EW, NGVOT, Proti toku, Bele sanje, Plastika, Carpe diem, Ne bi smel, Barve oceana, Umazane misli, Novi val.

Välillä oli kyllä sellanen tahti että hyvä kun ehti itse vetää biisien välissä henkeä, mutta olisihan kiva kuulla joskus tuollainenkin settilista vaikka spiikit jäisi lyhkäisiksi.
Mun pieni FOMO muuttuu nyt isoksi FOMOksi, kun katson tätä settilistaa. Ei hitto, olisipa ollut tuolla.
 

Yhteistyössä