K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
sillon ainakin oli paljon raivoa kun ty katsoi b ja k kanssa salkkareita. 😂

mutta elämän pohjan putoamis/huijattu olo/ tyhjyys sisällä (jne) kommentteja tais tulla sillon kun selvis että b on usassa ja s:n seurassa?
myös sillon kun touri alko eikä tullutkaan matskua, eikä k mennyt keikkabussiin
 
vierailija
On niitä foliohattujakin jäljellä, ei kai vauvalla olisi muuten Sadie ja Damon kiellettyjä aiheita. Ja täälläkin pyörii se yksi jankkari joka ”tietää” että Bn ja Kn välillä on something more ja että B on sinkku. Ellei hän ole trolli.
Mun on ainakin vaikea ottaa tuota jankkaaja tosissaan kun väittää ennustajakykyjensä kertoneen ettei B vois olla Nykissä jne. :D
 
vierailija
okei ehkä niitä jokunen vielä on, mutta ei ainakaan enää ole ollut niitä kommentteja miten kaikki vaan tuntuu valheelta ja olo on huijattu. Oli aika hurjia. sillon tajusin että ihmiset oikeasti uskoi suhteeseen!? En muista kuinka kauan aikaa sitten niitä oli ja minkä tapahtuman jälkeen.

kyllä varmaan kaikki tietää jo reaaliteetit vaikka vielä joku räpiköi sun mainitsemilla kommenteilla.
Minusta se, että jotkut uskoivat suhteeseen ihan tosissaan ainakin jonkin aikaa avokista huolimatta, ei ole mikään ihme. Sen verran ristiriitaista oli K nkin käytös. En itsekään vieläkään ymmärrä kaikkea K n käytöksessä.
 
vierailija
Ainakin selkeästi väheni Joksujen viime kiertueen jälkeen, josta odotettiin NT tyyppistä Bojere spektaakkelia eikä mennytkään odotusten mukaan. Sitten alkoikin Sadie/Damon kuvio, joka lopullisesti hajotti porukan ja ajoi osan pois vauvalta.
Osaako kukaan sanoa minkälainen porukka vauvalla on nykyään jäljellä? Onko ne JO faneja pääosin vai onko ne shippaajija, jotka eivät välitä todellisesta elämästä, vai sekä että? T. Aikanaan siellä paljonkin roikkunut
 
vierailija
Osaako kukaan sanoa minkälainen porukka vauvalla on nykyään jäljellä? Onko ne JO faneja pääosin vai onko ne shippaajija, jotka eivät välitä todellisesta elämästä, vai sekä että? T. Aikanaan siellä paljonkin roikkunut
Mun mielestä siellä käy edelleen kaikenlaista porukkaa. Paljon on kyllä nipottajia ja sitten mua ärsyttää kun siellä haukutaan Baby Lasagnaa ja muita faneja niin en enää ihan joka päivä siellä kaikkia juttuja seuraile.
 

Yhteistyössä