vierailija
??Onpa kamalaa, aika kaksinaamaista esittää jotain shippaajaa toisaalla
??Onpa kamalaa, aika kaksinaamaista esittää jotain shippaajaa toisaalla
On niitä joitakin, mutta esim. HC shippaajien tyyssija puutarhakin hiljentynyt lähes kokonaan.On niitä foliohattujakin jäljellä, ei kai vauvalla olisi muuten Sadie ja Damon kiellettyjä aiheita. Ja täälläkin pyörii se yksi jankkari joka ”tietää” että Bn ja Kn välillä on something more ja että B on sinkku. Ellei hän ole trolli.
mikä teidän mielestä oli se kohta/tapahtuma kun selkeesti loppu shippaus?On niitä joitakin, mutta esim. HC shippaajien tyyssija puutarhakin hiljentynyt lähes kokonaan.
Mun on ainakin vaikea ottaa tuota jankkaaja tosissaan kun väittää ennustajakykyjensä kertoneen ettei B vois olla Nykissä jne.On niitä foliohattujakin jäljellä, ei kai vauvalla olisi muuten Sadie ja Damon kiellettyjä aiheita. Ja täälläkin pyörii se yksi jankkari joka ”tietää” että Bn ja Kn välillä on something more ja että B on sinkku. Ellei hän ole trolli.
Eihän shippauksen pitäisi häiriintyä todellisuudesta. Joten periaatteessa voisi shipata vielä silloinkin, kun molemmat ovat tahoillaan perustaneet perheen ja elävät lapsilauman keskellä.En usko että kukaan shippaa enää tosissaan.
Mua hämmentää miten se on täällä joka päivä vastaamassa lähes jokaiseen viestiin. Trollit on paikalla yleensä vain silloin tällöin.Mun on ainakin vaikea ottaa tuota jankkaaja tosissaan kun väittää ennustajakykyjensä kertoneen ettei B vois olla Nykissä jne.
Luulen että toi kommentti tarkoitti niitä shippaajia jotka uskovat heidän oikeasti olevan yhdessä / päätyvän yhteen.Eihän shippauksen pitäisi häiriintyä todellisuudesta. Joten periaatteessa voisi shipata vielä silloinkin, kun molemmat ovat tahoillaan perustaneet perheen ja elävät lapsilauman keskellä.
Minusta se, että jotkut uskoivat suhteeseen ihan tosissaan ainakin jonkin aikaa avokista huolimatta, ei ole mikään ihme. Sen verran ristiriitaista oli K nkin käytös. En itsekään vieläkään ymmärrä kaikkea K n käytöksessä.okei ehkä niitä jokunen vielä on, mutta ei ainakaan enää ole ollut niitä kommentteja miten kaikki vaan tuntuu valheelta ja olo on huijattu. Oli aika hurjia. sillon tajusin että ihmiset oikeasti uskoi suhteeseen!? En muista kuinka kauan aikaa sitten niitä oli ja minkä tapahtuman jälkeen.
kyllä varmaan kaikki tietää jo reaaliteetit vaikka vielä joku räpiköi sun mainitsemilla kommenteilla.
Ainakin selkeästi väheni Joksujen viime kiertueen jälkeen, josta odotettiin NT tyyppistä Bojere spektaakkelia eikä mennytkään odotusten mukaan. Sitten alkoikin Sadie/Damon kuvio, joka lopullisesti hajotti porukan ja ajoi osan pois vauvalta.mikä teidän mielestä oli se kohta/tapahtuma kun selkeesti loppu shippaus?
Eihän se ole koskaan ollutkaan kiinnostunut k&b shippauksesta. Ikinä ei ole edes kärtsää kuumistellut tai kehunut, on selkeästi vain JO fani.Tää on varmaan se slovenialainen kirjoittaja, tunnistaa tuosta vähän töksähtelevästä kirjoitustyylistä, voi jäädä tännekin ketjuun, jos ei toisten ketjujen K&B shippaus enää kiinnosta
En tiedä hävettääkö se heitä vähän, kun ovat niin hiljaa tulevasta keikasta somessa.Naurattaa niin toi Joksujen makkarayhteistyö. Seuraavaksi voisivat alkaa mainostaa jotain lentoyhtiötä.
No ei täällä tiedetä sen enempää heidän yksityiselämästään, arvailuahan tämä on varsinkin nää B:n seurustelut milloin kenenkin kanssaSe että shippaa ei poissulje sitä että on kiinnostunut päähenkilöiden yksityiselämästä. Ei siinä ole mitään kaksinaamaista, täällä käy paljon shippareita itseni mukaan lukien.
Oon joksufani mutta kyllä heidän pisteet vähän mun silmissä laski tuon yhteistyön myötä. Kärtsään meni maku kun mainostaa niitä Pirkan muovilenkkareita.En tiedä hävettääkö se heitä vähän, kun ovat niin hiljaa tulevasta keikasta somessa.
no mites toi Turkin keikka?Oon joksufani mutta kyllä heidän pisteet vähän mun silmissä laski tuon yhteistyön myötä. Kärtsään meni maku kun mainostaa niitä Pirkan muovilenkkareita.
No se ei liity kestävään kulutukseen ja ruokatuotantoon mutta erikoinen valinta.no mites toi Turkin keikka?
On hän shippanut, et ole silloin sitten ollut paikallaEihän se ole koskaan ollutkaan kiinnostunut k&b shippauksesta. Ikinä ei ole edes kärtsää kuumistellut tai kehunut, on selkeästi vain JO fani.
moraalinen selkäranka=ei oleNo se ei liity kestävään kulutukseen ja ruokatuotantoon mutta erikoinen valinta.
Varmaan turkkilaiset ottamassa heidät innolla vastaan, siellä ei varmaan viisuartistit usein käy. Korjatkaa jos olen väärässä.no mites toi Turkin keikka?
Osaako kukaan sanoa minkälainen porukka vauvalla on nykyään jäljellä? Onko ne JO faneja pääosin vai onko ne shippaajija, jotka eivät välitä todellisesta elämästä, vai sekä että? T. Aikanaan siellä paljonkin roikkunutAinakin selkeästi väheni Joksujen viime kiertueen jälkeen, josta odotettiin NT tyyppistä Bojere spektaakkelia eikä mennytkään odotusten mukaan. Sitten alkoikin Sadie/Damon kuvio, joka lopullisesti hajotti porukan ja ajoi osan pois vauvalta.
En ole kyllä sellaista nähnyt. Yhtäkään shippaus viestiä en ole nähnyt häneltä. Korkeintaan sellaista hiljaista hyväksyntää sille, että pojilla on saattanut olla jotain pientä juttua tässä vuoden aikana.On hän shippanut, et ole silloin sitten ollut paikalla
Myöskin slovenialainen on mielestäni vastaillut kivasti eikä mitenkään töksäyttelevästi tai että olisi mitenkään suuttunut jos joku on maininnut jostain. Ei mulle ole jäänyt sellaista mielikuvaa. Ja kiitettävästi on kääntänyt sloveniaa videoilta jne.Mut eihän tuossa viestissä ollut mitään töksäyttelevää.
Mun mielestä siellä käy edelleen kaikenlaista porukkaa. Paljon on kyllä nipottajia ja sitten mua ärsyttää kun siellä haukutaan Baby Lasagnaa ja muita faneja niin en enää ihan joka päivä siellä kaikkia juttuja seuraile.Osaako kukaan sanoa minkälainen porukka vauvalla on nykyään jäljellä? Onko ne JO faneja pääosin vai onko ne shippaajija, jotka eivät välitä todellisesta elämästä, vai sekä että? T. Aikanaan siellä paljonkin roikkunut