Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meinaan tukehtua, kun luen onnellisista pariskunnista, joissa puolisot rakastavat toisiaan ja vuosienkin jälkeen näkevät toisen kauneimpana ja ihanimpana. Miksi elämä ei antanut minulle tällaista?
Ymmärrän. Ei ehkä tuossa mittakaavassa, mutten erityisemmin saa iloa pariskuntien onnesta vaikka he kuinka esittelisvät rakkauttaan. Heidän tunteitaanj akoekmuksiaan, eivät minun. Eli hyvä heille, mutten välitä ventovieraiden onnesta siinä määrin, että toisi iloa minulle.
 
vierailija
Ymmärrän. Ei ehkä tuossa mittakaavassa, mutten erityisemmin saa iloa pariskuntien onnesta vaikka he kuinka esittelisvät rakkauttaan. Heidän tunteitaanj akoekmuksiaan, eivät minun. Eli hyvä heille, mutten välitä ventovieraiden onnesta siinä määrin, että toisi iloa minulle.
Olen kyllä onnellinen heidän puolestaan, mutta ei se minunkaan omaa tilaani paranna. Tulee vain surullinen olo omasta onnettomuudesta.
 
vierailija
Minäkin näin joku aika sitten unta sinusta, kaivattuni. Olin noutamassa postilaatikolta posteja aivan resuisena ja oli vielä yli-isot kumpparitkin jalassa. Huomasit minut ja pysähdyit tummansinisellä avoautolla ja tulit juttelemaan. Pyysit ajelulle. Ajattelin, etten millään voi näin resuisena lähteä minnekään ja oikeasti näyn koko maailmalle tuosta autosta. Myös naapuri katseli tilannetta kauempaa. En lähtenyt ajelulle ja uni loppui siihen kun jäit katsomaan minua.
Ootkohan vaihtanu lexuksen toiseen?
Hyvää yötä rakas N-mies. 😚🩷
 

Yhteistyössä