Itsetyydytys

vierailija
-Kääri tyyny "rullalle" ja istu päälle, liikuta itseäsi edestakaisin, jotta klitoris hinkkaa tyynyä.

-Irrota suihkuletkun pää ja anna veden tulla suoraan letkusta, painetta voi säädellä itse mieluisaksi. Istu/mene polvillesi lattialle ja suihkuttele niin, että vesi menee vuorotellen vaginaan ja klitorikseen.

Näillä itse "opin" orgasmin saamaan.

vierailija
Ihanaa päästä painaa lantio kova tyynyyn joka ei anna periksi, vaan lantio tekee työtä laukeamiseen saakka.on esteettisesti kaunis näky, kun lantion lihakset jännittää pakarat jännittyy

vierailija
Minulle tärkeitä orgasmissa on esteettinen kauneus niin että lantion,lonkkien ja jalkojen lihakset näkyy kunnolla vedon aikana. Pumppaavat liikkeet viedään loppuun asti

vierailija
Itsetyydytys sopii myös pariseksiin. Sekä nainen että mies toistensa nähden tyydyttävät itsensä. Itsetyydytys on myös herttailukeino, koska miehet mielellään katsovat, kun nainen sormettaa. Nainen masturboi yhteissaunassa orgasmiin asti ja oli kuin sulaa vahaa, kun lausuin, miten kaunista oli katsella. Voi herttailla siis muullekin kuin omalle miehelleen.

vierailija
Itsetyydytys sopii myös pariseksiin. Sekä nainen että mies toistensa nähden tyydyttävät itsensä. Itsetyydytys on myös herttailukeino, koska miehet mielellään katsovat, kun nainen sormettaa. Nainen masturboi yhteissaunassa orgasmiin asti ja oli kuin sulaa vahaa, kun lausuin, miten kaunista oli katsella. Voi herttailla siis muullekin kuin omalle miehelleen.
'

Tilanne ei kuitenkaan ole aivan symmetrinen. Nainen voi aina olla varma, että mies pitää sitä suurena kohteliaisuutena ja ilostuttamisena, mutta osa naisista taas pitää miehen runkkaamista liian päällekäyvänä. Miehen lienee siis syytä luirutella keskustelemalla tai elekielellä, mitä sisko pitäisi tällaisesta herttailusta.

vierailija
On ihanaa katsella kun nainen työntää seisten lantion kunnolla kaarrelle käsi pillussa. Nännit kovina. Pikkarit jalassa tai ei mutta käsi pillussa. Lantion ojennukset pitää tulla kunnolla

Yhteistyössä