K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rakastuneena tehdään hullumpiakin asioita. Jos he ovat pari, ei mikään ole B lle tärkeämpää kuin matkustaa NYC iin.
Tämä on totta. Nuorena ja rakastuneena sitä saattaa tehdä asioita, jotka ulkopuolisista tuntuu järjettömiltä. Toiset ihmiset ovat enemmän meneviä extempore tyyppejä ja toiset taas turvallisuudenhakuisia sekä käytännöllisiä.
 
vierailija
Tämä on totta. Nuorena ja rakastuneena sitä saattaa tehdä asioita, jotka ulkopuolisista tuntuu järjettömiltä. Toiset ihmiset ovat enemmän meneviä extempore tyyppejä ja toiset taas turvallisuudenhakuisia sekä käytännöllisiä.
Eikä tarvi edes olla rakastunut. Matkustin itse nuorempana joka ikäisellä lomalla ja pitkänä viikonloppuna Lontooseen koska pidin siitä kaupungista niin paljon ja siellä asui hyviä kavereita.
 
vierailija
Eikä tarvi edes olla rakastunut. Matkustin itse nuorempana joka ikäisellä lomalla ja pitkänä viikonloppuna Lontooseen koska pidin siitä kaupungista niin paljon ja siellä asui hyviä kavereita.
Just näin. Mä en oikein ymmärrä sitä ajatusta etteikö nuorena (miksei ihan kaiken ikäisenä) tilanteen niin salliessa voisi matkustella vaikka joka viikko. On myös kohteita ja maita, joihin haluaa palata yhä uudelleen ja uudelleen.
 
vierailija
Just näin. Mä en oikein ymmärrä sitä ajatusta etteikö nuorena (miksei ihan kaiken ikäisenä) tilanteen niin salliessa voisi matkustella vaikka joka viikko. On myös kohteita ja maita, joihin haluaa palata yhä uudelleen ja uudelleen.
Mä matkustelen usein lyhyilläkin lomilla Baltiaan ja Puolaan. Joo, välimatka on toki lyhyt, mutta kuljen pääasiassa busseilla, jolloin matkustusaika on suunnilleen sama kuin lento euroopasta new yorkiin. Musta on täysin ymmärrettävää jos bojan on siellä nyt, vaikka olikin siellä juuri. Toisaalta musta on ihan yhtä uskottavaa jos se on parhaillaan mummolassa koiria rapsuttamassa.
 
vierailija
Mä matkustelen usein lyhyilläkin lomilla Baltiaan ja Puolaan. Joo, välimatka on toki lyhyt, mutta kuljen pääasiassa busseilla, jolloin matkustusaika on suunnilleen sama kuin lento euroopasta new yorkiin. Musta on täysin ymmärrettävää jos bojan on siellä nyt, vaikka olikin siellä juuri. Toisaalta musta on ihan yhtä uskottavaa jos se on parhaillaan mummolassa koiria rapsuttamassa.
En tiedä kumpi näistä on ajatuksena viehättävämpi. Jotenkin söpöä että Bojan makaisi mummolan sohvalla ja koira nukkuisi vatsan päällä. Toisaalta kiehtovaa ajatella, että Bojan on ollut Nykissä ja hänen vatsan päällä on maannut ihan joku muu kuin koira.
 
vierailija
Mä matkustelen usein lyhyilläkin lomilla Baltiaan ja Puolaan. Joo, välimatka on toki lyhyt, mutta kuljen pääasiassa busseilla, jolloin matkustusaika on suunnilleen sama kuin lento euroopasta new yorkiin. Musta on täysin ymmärrettävää jos bojan on siellä nyt, vaikka olikin siellä juuri. Toisaalta musta on ihan yhtä uskottavaa jos se on parhaillaan mummolassa koiria rapsuttamassa.
Ootko vanha kunnon kommari?
 
vierailija
En oo kovin vanha, enkä kommarikaan, mutta kunnon vassari kyllä
Pääsääntöisesti reissaan tuolla koska lapseni erikoistuu opinnoissaan itä-euroopan historiaan. Tänä vuonna mennäön vähän pidemmälle ja piipahdetaan mm. sloveniassa, sattuneesta syystä. Onneksi tuo samainen lapsi on myös JO-fani.
Reissaatteko siis lapsen kanssa yhdessä? Ihanalta kuulostaa! En malta odottaa että omat lapset on isompia niin pääsee taas reppureissaamaan. 😌 Meidän oli tarkoitus kierrellä Balkania vähän ennen kuin lapset syntyivät mutta ei ehditty. Baltiassa ollaan kyllä paljon pyöritty.
 
vierailija
Onhan tässä nyt se hyvä puoli, että tiedetään missä ja kenen kanssa Bojan on. Sadie syöttää terveellistä vegaaniruokaa ja tiedetään muutenkin, että B on tallessa eikä oo missään huonoilla teillä. Soittaa kitaraa nuotiopiirissä Sadien kavereiden kanssa.
 

Yhteistyössä