vierailija
No postaapa tänne kuva tai video todisteeksi keikalta niin katsotaan.En ole lonkrotölkissä nähnyt vettä
No postaapa tänne kuva tai video todisteeksi keikalta niin katsotaan.En ole lonkrotölkissä nähnyt vettä
Bojan lavalla mahallaan perse pystyssä, kun bändikaveri astuu jalalla päälle se vasta tyylikästä onkin.Tässä nähdään minkälaista viestiä K näyttää faneilleen. Persiit pystyssä lavalla. B taas on ihan erillainen. Tyylikkäämpi.
Minäkin haluan kuvia tölkeistä, kun ei ole silmään osunutNo postaapa tänne kuva tai video todisteeksi keikalta niin katsotaan.
Ihan samalla tasollahan K:n välispiikit on olleet Bölessä ja Kiuruvedellä viime vuoteen verrattuna. Että yritäs nyt vähän vielä enemmän dissata K:ta. Missä kuva tai video Kiuruveden lavalla nautitusta lonkerotölkistä viipyy?Katsotaan vaan, että kohta Käärijällekin koittaa se ns kusi kilahtaa hattuun -vaihe, kun ura alkaa polkea paikallaan, mutta rahaa tulee vielä jonkin aikaa mukavasti vanhalla maineella. Turhauma ja kyllästys julkisuuden varjopuoliin alkaa näkyä - tarinat ja käytös muuttuvat yhä groteskimmiksi ja entinen herttaisuus katoaa kokonaan. Yleisölle vittuilu lisääntyy.
On se varmaan jenkeissä, mutta ei sinun tarvitse joka kerta tuoda esiin mauttomuuttasi, kyllä se jo tiedetään.Nyt kyllä saanut hyvin käännettyä tämä Kn haukkuja keskustelun pois Sadiestä ja Bstä.
Ei onnistu. B on yhä Jenkeissä panohommissa.
NiinpäOn taas pienessä ajassa (pari kk) ottanut massaa lisää. Ihmekös kun näyttää lonkero taas maistuvan keikoillakin.
On käynyt näin jokuselle artistille. On käynyt niinkin että tulee lavakammo. Ei pysty tulemaan lavalle.Katsotaan vaan, että kohta Käärijällekin koittaa se ns kusi kilahtaa hattuun -vaihe, kun ura alkaa polkea paikallaan, mutta rahaa tulee vielä jonkin aikaa mukavasti vanhalla maineella. Turhauma ja kyllästys julkisuuden varjopuoliin alkaa näkyä - tarinat ja käytös muuttuvat yhä groteskimmiksi ja entinen herttaisuus katoaa kokonaan. Yleisölle vittuilu lisääntyy.
Katso Kiuruveden videolta.Minäkin haluan kuvia tölkeistä, kun ei ole silmään osunut
Voit katsoa ihan itse Kiuruveden keikkavideoNo postaapa tänne kuva tai video todisteeksi keikalta niin katsotaan.
Sitten ei Bojan ole tyylikäs.Bojan lavalla mahallaan perse pystyssä, kun bändikaveri astuu jalalla päälle se vasta tyylikästä onkin.
Ei ole käyty läpiK on ihana.
Kuka sen persettä läimi Kiuruveden keikalla? Joku eturivin faneista.
Tää on varmaan käyty läpi, sori oon myöhässä.
Olen katsonut mutta ei ole tölkkiä näkynyt et ei varmaan oikea video. Laita linkki videoon missä näkyy tai muuten valehtelet.Voit katsoa ihan itse Kiuruveden keikkavideo
eräs superfani joskus pörrötti K:n tukkaa lupaa kysymättä keikan aikana kun K oli pää alaspäin. Mietin onko sama, tämä kalevala-henkinen nimimerkki.Ei ole käyty läpi
Todistustaakka tästä on sinullaNyt kyllä saanut hyvin käännettyä tämä Kn haukkuja keskustelun pois Sadiestä ja Bstä.
Ei onnistu. B on yhä Jenkeissä panohommissa.
No itse kyllä usko, että näin lyhyen ajan sisällä olis mennyt sinne uudelleen epäuskottavaaOn se varmaan jenkeissä, mutta ei sinun tarvitse joka kerta tuoda esiin mauttomuuttasi, kyllä se jo tiedetään.
Älähän kuule komentele. Ota ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi.Olen katsonut mutta ei ole tölkkiä näkynyt et ei varmaan oikea video. Laita linkki videoon missä näkyy tai muuten valehtelet.
Tää on kuultu jo sataan kertaan että sun mielestä on epäuskottavaaNo itse kyllä usko, että näin lyhyen ajan sisällä olis mennyt sinne uudelleen epäuskottavaa
Voi että, et sitten voinutkaan todistaa valheitasi, miten noloa!Älähän kuule komentele. Ota ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi.
Rakastuneena tehdään hullumpiakin asioita. Jos he ovat pari, ei mikään ole B lle tärkeämpää kuin matkustaa NYC iin.No itse kyllä usko, että näin lyhyen ajan sisällä olis mennyt sinne uudelleen epäuskottavaa
Aikamoista delulua tämäkin. Mutta toki sallittua.Rakastuneena tehdään hullumpiakin asioita. Jos he ovat pari, ei mikään ole B lle tärkeämpää kuin matkustaa NYC iin.
En mene vanhanaikaiseen, jos sitä kuvittelet.Voi että, et sitten voinutkaan todistaa valheitasi, miten noloa!
Mäkin haluaisin nähdä todisteita tästä B:n paneskelusta Nykissä. Saa olla läheltäkin kuvattu.Todistustaakka tästä on sinulla