vierailija
ei vaan taida päästö jatkoon 🫣Slovenia
ei vaan taida päästö jatkoon 🫣Slovenia
Juu ihan oikein, koska vaan naiset on kauniita liki nakuina(kin)Miesten alastomuutta vain moititaan. Naisten on ok esiintyä euroviisuissa lähes nakuina.
huh huhMorjensta!
jotain tuttua siinä...Luxembourgin biisi on ihan hyvä, mutta esitys jotenkin sekava ja kotikutoinen.
Esiintymispaikan ansiosta hyvät mahdollisuudet jatkoon.
Hajottaa lattialediä niin oli pakko muuttaa tai näin olin lukevani ILTeemun tulisuihkut oli kyllä paremmat UMK:ssa, siis kun heilutti niitä eri tavalla, oli paljon näyttävämmän näköistä. Nyt oli vähän laimeamman näköiset, kun heilutteli vähemmän. Mun mielestä vei tehoja tuolta esityksen kliimaksiksi tarkoitetulta kohdalta.
islanti, Slovenia, Serbia, azerbaijan, MoldovaEikö keltään muulta irtoa putoajaveikkausta, ketkä 5?
Se ei saanut enää heilutella kun harkoissa oli lattiaa mennyt pilalle sen verran että lattiaa kohti ei enää saanut suihkuja suunnataTeemun tulisuihkut oli kyllä paremmat UMK:ssa, siis kun heilutti niitä eri tavalla, oli paljon näyttävämmän näköistä. Nyt oli vähän laimeamman näköiset, kun heilutteli vähemmän. Mun mielestä vei tehoja tuolta esityksen kliimaksiksi tarkoitetulta kohdalta.