Euroviisut 2024 VIRALLINEN LIVEKOMMENTOINTI SEMI 1

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä kuuntelin että olisi kuulunut "make some noise". Jäin vaan sitten miettimään että silloin juontaja oli käynyt avaamassa oven, että eihän sieltä tullut jotain ylimääräistä? No, tiiä sitten.
 
vierailija
Jos nyt on tarkoitus juhlia abban voiton 50-vuotisjuhlaa ja herreysin nelikymppisiä niin melko ankeat on pippalot.
Joo, vasta eka semi mutta ei tässä ole mitään normaalia loistoa ja hyvää henkeä. Juontajat on jäykkiä kuin olisi talikko takapuolessa ja jotenkin kireitä ja se yhteishenki huutaa poissaoloaan.
Eikä ole kyllä esityksetkään mitenkään huikeita eikä ole sellaista show-meininkiä kenellekään.
 
vierailija
Juontajat pyörii kolholla lavalla orvon oloisia ja paukuttaa ulkoa spiikkejä kun ala-astelaiset kevätnäytelmässä. Epäluontevaa, jäykkää ja tynkää.

Esim. se leffamusiikkijuttu loppui ihan seinään! Oltiinko siitä leikattu puolet pois..

Musiikkiesitykset pilattu karmeillä valoilla. Esitykset tylsiä, tekotaiteellisia ja ulinaa täynnä.

Win95 oli hyvä ja Saksa.
 
vierailija
Teemun tulisuihkut oli kyllä paremmat UMK:ssa, siis kun heilutti niitä eri tavalla, oli paljon näyttävämmän näköistä. Nyt oli vähän laimeamman näköiset, kun heilutteli vähemmän. Mun mielestä vei tehoja tuolta esityksen kliimaksiksi tarkoitetulta kohdalta.
 
vierailija
Teemun tulisuihkut oli kyllä paremmat UMK:ssa, siis kun heilutti niitä eri tavalla, oli paljon näyttävämmän näköistä. Nyt oli vähän laimeamman näköiset, kun heilutteli vähemmän. Mun mielestä vei tehoja tuolta esityksen kliimaksiksi tarkoitetulta kohdalta.
Se ei saanut enää heilutella kun harkoissa oli lattiaa mennyt pilalle sen verran että lattiaa kohti ei enää saanut suihkuja suunnata😅
 

Yhteistyössä