K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En usko, että on ihan alussa tiennyt ja kerennyt sitten jo ihastumaan tai rakastumaan
Saattaa olla että ihastui jo siellä prepartyissa kun tapasivat. Jos ehtii kunnolla ihastumaan niin ei sitä voi noin vain helposti sammuttaa, vaikka saisitkin sitten tietää että toinen seurustelee, jos kuitenkin vietätte aikaa yhdessä ja teillä ilmiselvästi synkkaa.
 
vierailija
Mä en kanssa ihan jaksa tätä argumenttia, että ei pidäkantaa huolta muista. Jos ollaan jossain fandomissa niin eikö siihen kuulu muka mitään kollektiivista vastuuta? Yhdessä spekuillaan ja ylläpidetään sitä shippiä, mutta sitten kun joku menee vähän liian pitkälle niin kohautetaan vaan olkia. Ei tarvitse ketään holhota, mutta ei minusta voi täysin väittää että kukin vastaa omasta shippauksestaan kun se kuitenkin elää porukasta, aika harva yksinään shippaa.
Sen kun olet sitten huolestunut, mitään et voi siihen kuitenkaan vaikuttaa, vähän turhaa käyttää minusta energiaa tähän
 
vierailija
Juu, juu, oot niin kauhean huolissasi vieraista ihmisistä ja heidän henkisestä hyvinvoinnista. Myönnän vaan suoraan, että nautit kun saat kokea olevasi parempi ja fiksumpi kun muut ja pääset kertomaan heille kuinka tyhmiä he on.
En ole ketään parempi ja fiksumpi. Olen oman alani ammattilainen, vaikka en siinäkään ole täydellinen tai paras. Aina joku on toista fiksumpi jossakin asiassa ja joku toinen taas toisessa.
 
vierailija
Musta tämä tilanne on nyt paljon mukavampi, kun B:kin vaikuttaa päästäneen irti siitä mahdollisesta ihastumisestaan ja ehkäpä on jo jotain muuta suhdeviritystäkin menossa. Musta se avaa tilaa sellaiselle tasapuoliselle ja ehkä tasaisemmalle mutta pidempikestoiselle ystävyydelle B:n ja K:n välillä.
 
vierailija
Musta tämä tilanne on nyt paljon mukavampi, kun B:kin vaikuttaa päästäneen irti siitä mahdollisesta ihastumisestaan ja ehkäpä on jo jotain muuta suhdeviritystäkin menossa. Musta se avaa tilaa sellaiselle tasapuoliselle ja ehkä tasaisemmalle mutta pidempikestoiselle ystävyydelle B:n ja K:n välillä.
Nämä suhdevirittelyt on Bojanin oma asia vaikka ne kutkuttaakin mieltä.🤭
 
vierailija
eihän k oo puhunut juuri ollenkaan. mainitsi jos joku kysyi.
B taas puhu paljonkin ja ennen tänne tuloa ja tourin alotusta nosti sitä haastatteluissa esiin. Kaikki odotti tourvaimo yms materiaalia.
Tuli myös jopa se krisin brother kuva liittyen muistaakseni ruissiin ja koohon kans esiintymiseen samalla lavalla ja kärtsän biisin mainostus. Sitten heidänkin biisi tuli, mutta ei k reagoinut siihen mitenkään. mutta kun joksut sitten tuli suomeen saatiin muutama stoori/video ja siihen se loppu.
Tarkoitin vähän laajemmin, pitemmällä aikaväliltä. Sieltähän löytyy Kärtsän Bojan- juttuja vaikka kuinka paljon. B is all mine, fire and water, kuuma, kaunis, komea, number one. Siihen nähden loppu oli tosi nihkeä. Ei edes mitään yhteispostauksia jossa olisivat kaikki jokerit ja K, jolloin niitä ei olisi voinut edes tulkita K & B vihjauksiksi. Aivan kuin jotain olisi tapahtunut. Muutakin kuin, että päättivät lopettaa kyseenalaiset vihjailut.
 
vierailija
Saattaa olla että ihastui jo siellä prepartyissa kun tapasivat. Jos ehtii kunnolla ihastumaan niin ei sitä voi noin vain helposti sammuttaa, vaikka saisitkin sitten tietää että toinen seurustelee, jos kuitenkin vietätte aikaa yhdessä ja teillä ilmiselvästi synkkaa.
Bojan oli ilmeisesti valmistautunut Kärtsän tapaamiseen jo ennalta, ehkä muutkin joksut olivat.
 
vierailija
No me nähdään sitten tämäkin keskustelu erilailla. Mielestäni en käskenyt ohittelemaan vaan kiinnostaa tämän ohittelun vaikeus aiheena ja siksi siitä keskustelin (jos ei kiinnostaisi niin ohittaisin). Jos joku vielä osaisi vastatakin siihen että mikä on syynä. Kun itse luen vaikka lehteä niin en minä sitä yleensä alusta loppuun lue joka juttua vaan vain ne mitkä kiinnostaa. Onko syynä siis erilaiset tavat vai pitääkö joka kommentti lukea ettei jää mistään paitsi vai mikä?
Ihmistä on helpompi huijata kuin vakuuttaa tämä siitä että häntä on huijattu.
 
vierailija
toi rakkaushuijareihin vertaaminen on loistava kuvaus. Niissäkin suurin osa miettii, että miten ihmeessä tohon on voinut uskoa
Mun mielestä se on vähän ontuva. Tässä et itse ole ollut ollenkaan osapuoli. Itse yritin ja yritin miettiä sellaista tilannetta että tuntemattomien ihmisten keskinäinen ihmissuhde voi olla pettymys mulle tai että tuntisin itseni huijatuksi enkä keksinyt sellaista.
 
vierailija
Musta tämä tilanne on nyt paljon mukavampi, kun B:kin vaikuttaa päästäneen irti siitä mahdollisesta ihastumisestaan ja ehkäpä on jo jotain muuta suhdeviritystäkin menossa. Musta se avaa tilaa sellaiselle tasapuoliselle ja ehkä tasaisemmalle mutta pidempikestoiselle ystävyydelle B:n ja K:n välillä.
Ehkä jotain vielä on heidän välillään, vaikka mun odotukset on aika nollassa Suomen vierailun jälkeen.
 
vierailija
Miksi tämä liikuttaa sinua? Anna ihmisten ajatella kuinka haluavat
Minäkään en ymmärrä. Ihan kuin olisi luotu ne "parasosiaaliset suhteet" toisiin kommentoijiin ja yleistetään että kaikilla tai edes valtaosalle tämä olisi ongelma. Tai kuviteltaisiin että tiedetään toisten ajatukset.

Ja mitä tulee kommentteihin niin itse vedän niissä monesti vähän (tai enemmänkin) yli jne ja saattaahan siitä tulla jollekin kuva että nyt mennään liian syvissä vesissä missä toinen taas ymmärtää että ei nyt ole aivan yksi yhteen todellisuuden kanssa. Eri asia sitten he jotka itse tuntevat menneensä liian syvälle ja haluavat siitä keskustella
 
vierailija
Mun mielestä se on vähän ontuva. Tässä et itse ole ollut ollenkaan osapuoli. Itse yritin ja yritin miettiä sellaista tilannetta että tuntemattomien ihmisten keskinäinen ihmissuhde voi olla pettymys mulle tai että tuntisin itseni huijatuksi enkä keksinyt sellaista.
Mulle ainakin kävi niin, että petyin kuin olisin itse ollut osallinen. Tietysti tilanne ei ole niin dramaattinen kuin silloin, jos olisin itse elänyt tapahtumia toisena osapuolena.
 
vierailija
Miksi Bojanin ihastumista korostetaan. Olisiko hän katsellut avokin läsnäoloa niin urhoollisesti, jos olisi ollut ihastunut pitemmän aikaa kuin aivan alussa. Ja alussa taisi Kärtsäkin ihastua.
En ymmärrä miten avokit tai kymmenien vuosien suhdekkaan estää ihastumista. Ei ole kauheasti tehtävissä avokin läsnäolon kanssa ja itse voi vain himmailla ihastustasi jos onnistut. Tämä siis ihan yleisenä pohdintana.
 

Yhteistyössä