Jättäisin ihan omaan arvoonsa tuollaiset kommentit Tottakai vauvamaha voi jo näkyä tuossa vaiheessa: minne sen vauvan muka pitäisi mahtua jos ei ulospäin, kun ei mahassa normaalisti ole mitään tyhjää tilaa? Ja ennen kaikkea se on niin yksilöllistä, että miten kenenkin maha kasvaa. Minä oon tätä edeltävissä raskauksissa aina laihtunut alussa ihan reilusti hyperemeesin takia, enkä silti tosiaan ole mahtunut vaatteisiini koskaan enää 16. viikolla.Heippa!
Täällä on ilmeisesti tullut joku muutos kun ei enää löydä tunnuksia
Sellainen päivän polttava kysymys että millä mallilla muilla on ollut tähän mennessä painon nousu. Itsellä tullut raskauden alun pahoinvoinnin myötäkin 1,5kg ja kun muutenkin jo tuota painoa löytyy niin huolettaa kun kuitenkin ympärysmitta tullut jo sen verran että esim takit puristaa niin ettei niitä huvita käyttää.
Sen takia lähinnä kyselen kun itse olin siinä ajatuksessa että siellä jo vauveli näyttäisi tuloaan ja kaveri oli sitä mieltä että ei voi vielä olla vaan olisi turvotusta ja painon noususta johtuvaa. Nyt mieli niin alhaalla että tuntuu etten kehtaa poistua ihmisten ilmoille.
Viikot siis 15+1
-miimaa
Nyt on tullut 3kg raskauden alusta, rv 17+5. Ei mikään ihme kun olen joutunut syömään ihan koko ajan että pahoinvointi pysyy kurissa. Mutta kyllä tämä aina oksentamisen voittaa, joten ihan sama. Varmaan painoa nyt tulee sitten enemmän kuin aiemmin (aina ennen tullut se suht keskimääräinen 13kg), mutta tulee minkä tulee. Eihän ylimääräiset kilot mitenkään tervetulleita ole, kun bmi oli jo alkuunsa 26, mutta en jaksa stressata. Yritän pitää balanssin terveellisen elämän ja mukavan elämän välillä, kun kuitenkin raskaana on muutenkin sen verran raskasta