Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos Minun pitää ehkä vähän harkita, haluanko juuri nyt lukea ei-onnelliseen loppuun päättyvää tarinaa, vai jääkö toiseen hetkeen. Haluan silti kertoa, että pidän ficeistäsi ja olen todella kiitollinen, että kirjoitat ja olet fandomissa
Kiitos kovasti kommentista! Tämä kirjoittaminen on nyt melkoista copiumia oman elämän kannalta, kun siitä levisi viimeisetkin jutut käsiin viime kuukausina, mutta kiva että sen copiuminsa voi nauttia muodossa, josta muutkin saavat jotain irti. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Söpöä fanitaidetta. Jälkimmäinen kuva varsinkin on ihana. Olisi kiva nähdä Jerellä verenpunaiset kynnet.

Tältä taiteilijalta vielä yksi tuore teos

 
vierailija
Jos joku aikoo boikotoida viisuja tänä vuonna, ja etsii vaihtoehtoista toimintaa viisujen ajaksi, niin Discordissa aiotaan katsoa silloin yhdessä Kärtsän keikkoja oheistoimintoineen. Kiinnostuneille:

 
vierailija
Joku ehdotti sitä 'Bojere kirkossa' kuumisteluficciä, ja nyt en pääse yli siitä ajatuksesta. Koristemaalatuista ikkunoista osuisi valo niin nätisti toisiinsa kietoutuneisiin alastomiin vartaloihin.

T. Sakastin haamu
 
vierailija
Itse harkitsin vakavasti viisujen boikotoimista mutta sitten menin kaivamaan itselleni kuoppaa ja äänestämään Henr.. tai siis Windows95manin sinne ja kyllä se nyt on vaan taivuttava ja katsottava ne viisut. Väliaikanumerot skippaan jos eivät ole sitten ole Oscar Ziaa sinne hommaneet jolloin voin tehdä poikkeuksen. Ainoatakaan L tai Abba aiheista en kuuntele enkä katsele enkä äänestä ketään. Mutta hyvä idea tuo K juttu.
 
vierailija
Jos joku aikoo boikotoida viisuja tänä vuonna, ja etsii vaihtoehtoista toimintaa viisujen ajaksi, niin Discordissa aiotaan katsoa silloin yhdessä Kärtsän keikkoja oheistoimintoineen. Kiinnostuneille:

Minä en taida katsoa viisuja tänä vuonna, suurin syy on se, etteivät ne tällä kertaa kiinnosta, mutta tuo Israelin osallistuminen tuntuu sekin väärältä. Vaihtoehtoiset Kärtsä-iltamat kuulostavat kivalta idealta.
 
vierailija
Noh, tässä näkyy se paitakin sit.
Minusta aika ruma. Mikä toi juttu on, että on sotkettu jotain punaista mönjää sit ihoonkin? Vai onko
Tossahan on aika sama idea kuin siinä aiemmassa fanin tekemässä paidassa, joka oli Utrechtistä, ois nyt voinut joku keksiä jotain uuttakin. Ja tavallaan tylsää, että Bojan joutuu kokemaan painetta nyt käyttää noita fanien antamia paitoja. Siis kun kerran käyttää, niin sitten kaikki innostuu niitä tekemään ja sitten joutuu niitä käyttään vähän silleen velvollisuudentunnosta. Vaikka ois ehkä ollut itsellä mielessä joku ihan muu asu.
 
vierailija
Tossahan on aika sama idea kuin siinä aiemmassa fanin tekemässä paidassa, joka oli Utrechtistä, ois nyt voinut joku keksiä jotain uuttakin. Ja tavallaan tylsää, että Bojan joutuu kokemaan painetta nyt käyttää noita fanien antamia paitoja. Siis kun kerran käyttää, niin sitten kaikki innostuu niitä tekemään ja sitten joutuu niitä käyttään vähän silleen velvollisuudentunnosta. Vaikka ois ehkä ollut itsellä mielessä joku ihan muu asu.
Ehkä Bojan tykkäsi paidasta.
 
vierailija
Noh, tässä näkyy se paitakin sit.
Minusta aika ruma. Mikä toi juttu on, että on sotkettu jotain punaista mönjää sit ihoonkin? Vai onko
Eivätkö näiden paitojen tekijät itse näe, että tuollainen punainen riekalereikä valkoisen paidan rinnassa näyttää ihan veriseltä haavalta? Epämiellyttävää katsella tuollaista.
 
vierailija
Tossahan on aika sama idea kuin siinä aiemmassa fanin tekemässä paidassa, joka oli Utrechtistä, ois nyt voinut joku keksiä jotain uuttakin. Ja tavallaan tylsää, että Bojan joutuu kokemaan painetta nyt käyttää noita fanien antamia paitoja. Siis kun kerran käyttää, niin sitten kaikki innostuu niitä tekemään ja sitten joutuu niitä käyttään vähän silleen velvollisuudentunnosta. Vaikka ois ehkä ollut itsellä mielessä joku ihan muu asu.
Niin on, siks just tylsä, en tykännyt siitä edellisestäkään samanlaisesta.
 

Yhteistyössä