K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Boitsu on entistä kuumempi lavalla, kun esiintyy jonkun valloituksensa edessä. Oliko se Leipzigissä kostopitseineen, kun vilkuili ja hymyili koko ajan parvelle ja lantio vatkasi siihen malliin, että naudat pyörtyili. Liekö vielä kommandona. Saisi tulla aina uusia valloituksia, niin pysyisi esiintymismoodi päällä ja lantio vetreänä.
 
vierailija
Boitsu on entistä kuumempi lavalla, kun esiintyy jonkun valloituksensa edessä. Oliko se Leipzigissä kostopitseineen, kun vilkuili ja hymyili koko ajan parvelle ja lantio vatkasi siihen malliin, että naudat pyörtyili. Liekö vielä kommandona. Saisi tulla aina uusia valloituksia, niin pysyisi esiintymismoodi päällä ja lantio vetreänä.
Berliini ja Leipzig oli ehdottomasti bojanin kuumimmat keikat. Ja asut. All the handsome men are gay🤷‍♀️
 
vierailija
Boitsu on entistä kuumempi lavalla, kun esiintyy jonkun valloituksensa edessä. Oliko se Leipzigissä kostopitseineen, kun vilkuili ja hymyili koko ajan parvelle ja lantio vatkasi siihen malliin, että naudat pyörtyili. Liekö vielä kommandona. Saisi tulla aina uusia valloituksia, niin pysyisi esiintymismoodi päällä ja lantio vetreänä.
Vatkaa niin että savut nousee. Taitaa se Ellekin olla tän illan jälkeen Bn lumoissa. Ai prkl ne esiintyy samoilla festareilla Tommyn kanssa. Saadaan Tommykin takaisin kun B vähän ketkuroi ja vatkuroi sille 😍
 
vierailija
Vatkaa niin että savut nousee. Taitaa se Ellekin olla tän illan jälkeen Bn lumoissa. Ai prkl ne esiintyy samoilla festareilla Tommyn kanssa. Saadaan Tommykin takaisin kun B vähän ketkuroi ja vatkuroi sille
Tiiätkö mitä, mä olen varma että Bojan ja Tommy päätyy yhteen. On vain sellainen kutina ja siis tää kutina ei ole syyhyä. Tommy tuijottaa B:tä lavalla kuin kiimainen kolli ja sen jälkeen B ottaa Tommya kurkusta kiinni professionaalisin ottein.
 
vierailija
Tiiätkö mitä, mä olen varma että Bojan ja Tommy päätyy yhteen. On vain sellainen kutina ja siis tää kutina ei ole syyhyä. Tommy tuijottaa B:tä lavalla kuin kiimainen kolli ja sen jälkeen B ottaa Tommya kurkusta kiinni professionaalisin ottein.
Mä en ensin nähny tässä mahiksia mutta nyt kun toit esiin bojanin kyvyt niin alan lämmetä. Tommy luulee saavansa pienen puppyn, mutta sepä iskeekin martial art reisillään vimmatusti vastaan, nappaa kaulasta kiinni ja saa Tommyn vikisemään. Lopulta toki bojan on se bottom, mutta tommy käy ihan kuumana kun pikkuinen balkanin prinssi hallitseekin ihan kunnon otteita.
 

Yhteistyössä