K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minullakin jää välillä pois se minun mielestäni, koska ajattelen, että se on oletuksena kaikkiin kommentteihin. Täytyypä kiinnittää huomiota tuohon jatkossa. Sanon tähän samaan väliin, että minua häiritsevät nuo pervoilutyyliset kommentit, joita nytkin on heitelty tähän keskusteluun. Ilmeisesti monet kuitenkin pitää niistä, joten jatkossakin hypin vaan niiden yli.
En tiedä onko noilla hahmogallerian kommenteilla oikeasti kuinka iso fanikunta. Aika lailla itsekkin niitä ohittelen. Pervoilut sinänsä ei haittaa.

Ei minusta tarvitse joka kommentissa olla että "minun mielestäni" mutta sellasiet heitot että asia on tai ei ole näin ilman perusteluja ei ole mielestäni keskustelua tai ainakaan hyvää sellaista ja tarkoituksena niissä lienee lähinnä saada aikaiseksi juupas eipäs väittelyä.

Hieman samasta syystä olen jättänyt vauvalla kirjoittelun sikseen koska siellä ilmeisesti tykätään vain kellua positiivisuuden suossa ja se että kaikki on ihkuihanaa ei myöskään mielestäni ole kiinnostavaa tai saa keskustelua aikaiseksi. Itse lukisin mielelläni eri mielipiteitä tai näkökantoja.
t. eri
 
vierailija
Keskustelua tänne vai vauvalle? Joko se K on siellä vai ilmestyykö joku aivan uusi hahmo saagaan?
Se ois kyllä iso yllätys jos k ilmestyisi joksujen keikalle! En nyt tartte mitään "k ei mene mihinkään yksin" -jankkauksia, mutta en siitä huolimatta usko että se menisi. Jos sillä aiemmin jäi Lontoon reissu tekemättä omien aikataulujen takia, niin nyt taas siellä ei ole joksuilla aikaa kun seuraava keikka on jo huomenna ihan muualla ja sunnuntain keikan jälkeen ne ilmeisesti lähtevät suoraan Saksaan studioon.
 
vierailija
En tiedä onko noilla hahmogallerian kommenteilla oikeasti kuinka iso fanikunta. Aika lailla itsekkin niitä ohittelen. Pervoilut sinänsä ei haittaa.

Ei minusta tarvitse joka kommentissa olla että "minun mielestäni" mutta sellasiet heitot että asia on tai ei ole näin ilman perusteluja ei ole mielestäni keskustelua tai ainakaan hyvää sellaista ja tarkoituksena niissä lienee lähinnä saada aikaiseksi juupas eipäs väittelyä.

Hieman samasta syystä olen jättänyt vauvalla kirjoittelun sikseen koska siellä ilmeisesti tykätään vain kellua positiivisuuden suossa ja se että kaikki on ihkuihanaa ei myöskään mielestäni ole kiinnostavaa tai saa keskustelua aikaiseksi. Itse lukisin mielelläni eri mielipiteitä tai näkökantoja.
t. eri
Ehkä se, että omat mielipiteet esitetään kuin yleisenä faktana ärsyttää kun täällä ei voi äänestää niiden puolesta tai vastaan peukuilla. Ne myöskin provosoi vain hyökkäämään vastaan, mutta sehän se niiden tarkoitus usein onkin.
Eikä todellakaan tarvitse olla yltiöpositiivinen ja pitää sitä hyvää tunnelmaa yllä, mikä itseänikin ärsyttää vauvalla kun mistään ei saa enää keskustella kriittisesti, mutta mielipiteet pitäisi kuitenkin osata perustella jos ei ole tarkoituksellisesti vaan trollaamassa.
 

Yhteistyössä