vierailija
TrolliMenkää K fanit pois täältä! Tää on Joksu palsta ja täällä ei K tai sen asiat kiinnosta.
TrolliMenkää K fanit pois täältä! Tää on Joksu palsta ja täällä ei K tai sen asiat kiinnosta.
No en ole. Mua kiinnostaa Bojan ja siihen liittyvät asiat. K ei liity siihen. K fanit on toksisia.Trolli
Totta se on, tuota samaa asiaa toistelee pieni porukka, näkee siitäkin kun keskustelu ei etene yhtään. Aina tulee muka uusi henkilö, joka toistaa ne samat asiat, mutta keskustelu ei etene mihinkään, vaikka kuinka yrittäisi kommentoida ja perustella. Hyviäkin keskusteluja on ollut, ne erikseen.
Trolleja on siis ne pyrkyrijuttuja trollaavat, jos ei tuosta muuten selvinnyt. Aina sama laulu muttei mitään oikeaa keskustelua.Totta se on, tuota samaa asiaa toistelee pieni porukka, näkee siitäkin kun keskustelu ei etene yhtään. Aina tulee muka uusi henkilö, joka toistaa ne samat asiat, mutta keskustelu ei etene mihinkään, vaikka kuinka yrittäisi kommentoida ja perustella. Hyviäkin keskusteluja on ollut, ne erikseen.
Onks Aito löytänyt jo tännekinNo en ole. Mua kiinnostaa Bojan ja siihen liittyvät asiat. K ei liity siihen. K fanit on toksisia.
Mua ärsyttää myös sellaiset, jotka saattavat täyttää jopa kokonaisen sivun vastaamalla pitkiin hyvin perusteltuihin viesteihin ”Älä huoli, asia ei ole näin”. Tuollainen ei tuo keskusteluun mitään lisäarvoa.Trolleja on siis ne pyrkyrijuttuja trollaavat, jos ei tuosta muuten selvinnyt. Aina sama laulu muttei mitään oikeaa keskustelua.
Minulle on tullut kuva että just Joksut tai B sitä on enemmän toivomassa. Ainakin haistatteluiden ja sen NT liven perusteella.Ei sitä tule, Btä ei vois vähempi kiinnostaa tollo suomiräppi.
Onhan Jokereillakin jo oma ketju esim Vauvalla, jos vain B kiinnostaa.No en ole. Mua kiinnostaa Bojan ja siihen liittyvät asiat. K ei liity siihen. K fanit on toksisia.
Sanoo toksinen B fani.No en ole. Mua kiinnostaa Bojan ja siihen liittyvät asiat. K ei liity siihen. K fanit on toksisia.
Eikö sillon just ainakin jan sanonut että vain jos luonnostaan jotain lähtisi syntymään? En kyllä tajua miksi niiltä sitä aina kysellään. Eihän k:lta kysellä samaa.Minulle on tullut kuva että just Joksut tai B sitä on enemmän toivomassa. Ainakin haistatteluiden ja sen NT liven perusteella.
Siis haastatteluiden ei haistatteluiden..Minulle on tullut kuva että just Joksut tai B sitä on enemmän toivomassa. Ainakin haistatteluiden ja sen NT liven perusteella.
No, the naudat tekivät sanatkin jo toissa päivänä siihen kappaleeseen. Ja ei se paljon vaatinut.Eikö sillon just ainakin jan sanonut että vain jos luonnostaan jotain lähtisi syntymään? En kyllä tajua miksi niiltä sitä aina kysellään. Eihän k:lta kysellä samaa.
Eihän tässä ole logiikkaa. Jos kyse olisi mielestäsi ollut, että K vauhdittaisikin muiden maiden lipunmyyntiä, niin sittenhän B olisi postannut Suomesta kaikenlaista, kun ulkomaan keikat oli vasta tuloillaan. Ja sama juttu Suomen keikkojenkin kanssa. Olihan siinä useampi päivä sitä ennen. Mutta eipä postannut paljon mitään. Mutta kuitenkin se Ruoskan promoaminen ja Emmoista onnittelu oli mielestäsi vain promoa varten. Jos ei olisi onnitellut, olisit käyttänyt sitä argumenttina, että ei tue K:ta mitenkään.Mutta eivät tarpeeksi ja kaikissa maissa. B ei esim. repostannut kuin sen yhden keilajutun Klta kun olivat Suomessa. Ja nyt on alkanut heti repostaamaan ja postaamaan Damonia. Onhan tuo nyt selvä kuvio. Mitään romanttista ei ole Kn tai Dn kanssa, mutta D on nyt in ja isompi kala niin kyllä postataan, vaikka D ne postit sitten poistaakin. Sadien kanssa postaisi varmasti, mutta ei ole ehkä saanut lupaa siihen.
Totta, ne on turhia, kyllä se asia jotenkin pitäisi perustella.Mua ärsyttää myös sellaiset, jotka saattavat täyttää jopa kokonaisen sivun vastaamalla pitkiin hyvin perusteltuihin viesteihin ”Älä huoli, asia ei ole näin”. Tuollainen ei tuo keskusteluun mitään lisäarvoa.
Jakoiko edes tuota sohvaa? Ei se vaikuta yhtään mihinkään siis jakoiko vai ei, mutta muistelen ettei jakanut.Eihän damonkaan ole postannut paljon mitään koko joksuista! Sen sohvan ja höyrytyksen B jakoi mutta mitä muita bäkkärijuttuja?
Ei tainnut. Kris jakoi sen teippikuvan.Jakoiko edes tuota sohvaa? Ei se vaikuta yhtään mihinkään siis jakoiko vai ei, mutta muistelen ettei jakanut.
Ei jakanut.Jakoiko edes tuota sohvaa? Ei se vaikuta yhtään mihinkään siis jakoiko vai ei, mutta muistelen ettei jakanut.
Samoin nämä toteamukset, että joku asia on jotain, esim. X:n fanit on toksisia. Ihan kuin asia perustuisi johonkin isoonkin otokseen ja tilastolliseen analyysiin. Sen sijaan voisi sanoa että ”minun mielestäni asia on näin”, jolloin voisi syntyä jotain keskustelua. Kai se on liikaa vaadittu.Totta, ne on turhia, kyllä se asia jotenkin pitäisi perustella.
Musta Joksuilta yleensäkin kysellään samoista ja aika turhista asioista (enkä nyt sano et yhteisbiisi olisi turha). Tietty voi johtua siitä, että monesti niitä on haastatelleet fanit. Ehkä faneja sit kiinnostaa tietyt samat asiat.Eikö sillon just ainakin jan sanonut että vain jos luonnostaan jotain lähtisi syntymään? En kyllä tajua miksi niiltä sitä aina kysellään. Eihän k:lta kysellä samaa.
Kyllä se on niin päin että sinä täällä uhriudut ihan turhaan K:n puolesta ja siksi haukut B:tä. Itse en ikinä haukkuisi kumpaakaan, pidän heistä molemmista ja siksi tuota on ihan hirveän turhauttavaa lukea. Tuo trollauksesi pitää sitä myllytystä yllä, mutta ehkä se on sitten tarkoituksesikin.Niin ettehän te näe tässä teidän jumalassanne mitään vikaa. Se on aina K jota syytetään kaikesta.
Ei ole koskaan aiemmin onnitellut tai huomioinut Kn saavutuksia tai biisejä. Kateellinen se on ollut Kn suosiolle. Nyt luulee itse olevansa jotenkin parempi.Eihän tässä ole logiikkaa. Jos kyse olisi mielestäsi ollut, että K vauhdittaisikin muiden maiden lipunmyyntiä, niin sittenhän B olisi postannut Suomesta kaikenlaista, kun ulkomaan keikat oli vasta tuloillaan. Ja sama juttu Suomen keikkojenkin kanssa. Olihan siinä useampi päivä sitä ennen. Mutta eipä postannut paljon mitään. Mutta kuitenkin se Ruoskan promoaminen ja Emmoista onnittelu oli mielestäsi vain promoa varten. Jos ei olisi onnitellut, olisit käyttänyt sitä argumenttina, että ei tue K:ta mitenkään.
Haukutaan nyt Btä koittakaa kestää. Täällä haukutaan päivittäin Kta ja gfää. Tekopyhiä olette.Kyllä se on niin päin että sinä täällä uhriudut ihan turhaan K:n puolesta ja siksi haukut B:tä. Itse en ikinä haukkuisi kumpaakaan, pidän heistä molemmista ja siksi tuota on ihan hirveän turhauttavaa lukea. Tuo trollauksesi pitää sitä myllytystä yllä, mutta ehkä se on sitten tarkoituksesikin.
Niin kun gf väkisin änkeää ja Boitsu ei tykkää siitä ja nyyh nyyh. Sadie on jumalolento ja K ja gf eivät ole yhtään samalla tasolla. Tätähän se on täällä. Alusta asti on jauhettu Ksta pskaa. Vaikka se oli B joka sen shippauksen toi päätökseen ja te syytätte siitä vieläkin Kta.Haukutaan nyt Btä koittakaa kestää. Täällä haukutaan päivittäin Kta ja gfää. Tekopyhiä olette.