vierailija
Näytti kyllä siltä että oli.Ei ole ollut mitään tunteita kuin kaveruutta.
Näytti kyllä siltä että oli.Ei ole ollut mitään tunteita kuin kaveruutta.
Voi luoja varjele. Odottakaa nyt siihen saakka jos joku sen keikalla näkee. Ja ei ole hirveän kohteliasta kuvata julkisessa kulkuneuvossa muita matkustajia.En tiedä, mutta aika erikoinen ja tiukka rajaus on tohon videoon otettu. Jos olisi yksin niin olisi voinut liikuttaa kameraa normaalisti. Olisiko sit S mukana, eihän D:tä ole ennenkään peitelty. Mitään heijastuksia en kyllä näe
Älä nyt, pelkkää spekuahan nämä kaikki on. Aika myöhäiseksi jätti paluun Lontooseen.Voi luoja varjele. Odottakaa nyt siihen saakka jos joku sen keikalla näkee. Ja ei ole hirveän kohteliasta kuvata julkisessa kulkuneuvossa muita matkustajia.
No ei näyttänyt. Nuorten läppää ja höpötystä.Näytti kyllä siltä että oli.
Ehtikö se olla siellä kuin monta päivää? Vissiin 8?Älä nyt, pelkkää spekuahan nämä kaikki on. Aika myöhäiseksi jätti paluun Lontooseen.
Tää palsta on kuin venäläinen perseensuristin. Ei mahu perseeseen eikä värise.
Siis mitä, ei todellakaan. Unohditko Barcelonan?Ehtikö se olla siellä kuin monta päivää? Vissiin 8?
Piti n ussia kaikki vastaan tulijat ja käydä grindr treffeillä että taas monta kuukautta jaksaa.Älä nyt, pelkkää spekuahan nämä kaikki on. Aika myöhäiseksi jätti paluun Lontooseen.
Boitsun biisin kaukana oleva kaivattu voikin olla Sadie, joka on Amerikoissa, kun B on Euroopassa.Onko täältä kukaan menossa tonne Brittien keikoille? Kiikarit mukaan jos S tai D vilahtaa. T. Original Ulla
Lievää liioittelua. Neljä päivää. Sitä ennen Madridin työkeikka ja Barcelonan pysähdys.Ehtikö se olla siellä kuin monta päivää? Vissiin 8?
No kuinka monta en minä tiedäSiis mitä, ei todellakaan. Unohditko Barcelonan?
SBJ on kirjoitettu ennen kuin B on ikinä edes tavannut Sadieta, että keksipä uusi teoria.Boitsun biisin kaukana oleva kaivattu voikin olla Sadie, joka on Amerikoissa, kun B on Euroopassa.
B opetellut Viroa ennen kuin on tiennyt Alikan olemassaolosta mitään?Alikalta se varjo vaikuttaa.
B on vakava. Nyt on tosi kyseessä.
Sitä se Bn vironkielen opettelu tarkotti.
Hyvä mätsi.
Pskat ole. Se edes tuntenut sitä kuin vähän aikaa. Ei se kerro kenestäkään tietystä.Boitsun biisin kaukana oleva kaivattu voikin olla Sadie, joka on Amerikoissa, kun B on Euroopassa.
Varmisteli vironkieltä viisujen jälkeen.B opetellut Viroa ennen kuin on tiennyt Alikan olemassaolosta mitään?
Kyllähän se Dampan juhlien takia sinne matkusti, kun tuli tilaisuus. Pelkäsi tulevansa kipeäksi jos menee kotiin lepäämään. En kyllä saa mitään suhde viboja vaikka kuin yritän. En mä osaa shipataLievää liioittelua. Neljä päivää. Sitä ennen Madridin työkeikka ja Barcelonan pysähdys.
Siis B itse ei ole koskaan maininnut opetelleensa viroa. Tää on joku ihan ihme virhekäsitys. Jan siitä sanoi jossain haastattelussa, ja sitä ei ole koskaan missään muussa yhteydessä mainittu. Ja se haastattelu oli ennen viisuja.Varmisteli vironkieltä viisujen jälkeen.
Sitä ihmetteli joku JOsta
No sama. Tai en tiedä oliko D tuolla vai ei, mutta en mä saa suhdeviboja siitäkään, että on lähtenyt uuden jenkkikaverin innostamana vierailemaan Nykkiin pariksi päiväksi kun tietää että on ainakin jotain tekemistä ja seuraa. Lähinnä näen saman B:n kuin aina ennenkin, joka suhaa ympäri Eurooppaa kavereita tapaamassa heti kun on pieninkin mahdollisuus.Kyllähän se Dampan juhlien takia sinne matkusti, kun tuli tilaisuus. Pelkäsi tulevansa kipeäksi jos menee kotiin lepäämään. En kyllä saa mitään suhde viboja vaikka kuin yritän. En mä osaa shipata
Mulla soi radiossa Cheek. Se lähettelee mulle varmasti piiloviestejä. Taidetaan olla jo kihloissa.Biisissä sanotaan että I love a London boy
Barcelonasta se postasi heti sen Madridin keikan jälkeisenä päivänä. Sunnuntai siis vissiin?Siis mitä, ei todellakaan. Unohditko Barcelonan?
S jäi vielä Jenkkeihin.En tiedä, mutta aika erikoinen ja tiukka rajaus on tohon videoon otettu. Jos olisi yksin niin olisi voinut liikuttaa kameraa normaalisti. Olisiko sit S mukana, eihän D:tä ole ennenkään peitelty. Mitään heijastuksia en kyllä näe