vierailija
Sillä on väärät vehkeet ei vois vähempää kiinnostaa.S jäi vielä Jenkkeihin.
Sillä on väärät vehkeet ei vois vähempää kiinnostaa.S jäi vielä Jenkkeihin.
Mä taas että jos näyttää tosi väsyneeltä ei halua koko pärstäänsä esille. Mutta kivasti kuitenkin vähän jälkeä siitä, missä on ja meneeMä taas tulkitsin sen rajauksen ”nokkeliaaksi” taiteellisuudeksi. Vähän niin kuin ne kesäkuun Ääniwallistoorin zoomailut.
En tiedä kenen perässä meni mutta toi B:n sairastumisen välttämislogiikka on ihan käsittämätön. En minäkään osaa noista sen kuvioista sanoa muuta kuin että voihan sen mukana olla ollut joku ei julkisuuden henkilökin. Onhan siellä Lontoon piireissä paljonkin S tai D ystäviä, joihin on tutustunut. Jos siis joku oli matkaseurana.Kyllähän se Dampan juhlien takia sinne matkusti, kun tuli tilaisuus. Pelkäsi tulevansa kipeäksi jos menee kotiin lepäämään. En kyllä saa mitään suhde viboja vaikka kuin yritän. En mä osaa shipata
No ni, tässä se varmistus nyt tuliBiisissä sanotaan että I love a London boy
Oisko noin väsyneen näköisenä, jos ois oman kultansa kanssaEn tiedä, mutta aika erikoinen ja tiukka rajaus on tohon videoon otettu. Jos olisi yksin niin olisi voinut liikuttaa kameraa normaalisti. Olisiko sit S mukana, eihän D:tä ole ennenkään peitelty. Mitään heijastuksia en kyllä näe
Barcelona-stoori tuli 1.4. Olikos Bn NYC-stoori 3.4? Se keikka missä S ja nahkatakki oli 4.4.Barcelonasta se postasi heti sen Madridin keikan jälkeisenä päivänä. Sunnuntai siis vissiin?
Selvisikö miksi se meni Barcaan? Aika erikoinen siirto ja lisämatkustusta, kun olisi voinut lentää suoraan Madridista..Barcelonasta se postasi heti sen Madridin keikan jälkeisenä päivänä. Sunnuntai siis vissiin?
Jos haluat Lontoosta kertovaa musiikkia niin kuinka monenneksi insta tuon antaa?Biisissä sanotaan että I love a London boy
Jos S tai D oli Barcassa lomalla/töissä ja lensivät yhdessä.Selvisikö miksi se meni Barcaan? Aika erikoinen siirto ja lisämatkustusta, kun olisi voinut lentää suoraan Madridista..
Iskee se matkaväsymys, huonot lentokoneunet ja jetlag ihan sama kenen seurassa matkustaa. Mut en väitä et mitään kultaa olisi. Ei väsymys vaan sitä todista. Tai no ei S:n tasoinen julkkis millään julkisilla matkusta.Oisko noin väsyneen näköisenä, jos ois oman kultansa kanssa
Olis nimenomaan. On ollut muutakin tekemistä kuin nukkuminen.Oisko noin väsyneen näköisenä, jos ois oman kultansa kanssa
Eihän se mitään Barcelonaan jäämisestä postannut. Saattoi lähteä saman tien lentokoneeseen.Lievää liioittelua. Neljä päivää. Sitä ennen Madridin työkeikka ja Barcelonan pysähdys.
Mä ajattelin että B ois itse se London Boy. Ei välttämättä tunne ton biisin sanoja sen tarkemmin. On muistaakseni aiemmin sanonut ettei niin tunne Swiftin musaa, meemibiisejä toki osaa laulaa.No ni, tässä se varmistus nyt tuli
Juuri tämä. S ei julkisilla matkusta.Iskee se matkaväsymys, huonot lentokoneunet ja jetlag ihan sama kenen seurassa matkustaa. Mut en väitä et mitään kultaa olisi. Ei väsymys vaan sitä todista. Tai no ei S:n tasoinen julkkis millään julkisilla matkusta.
Samaa mieltä!Itse asiassa nuo jokerout subsin, eli fanien, tekemät haastattelut on olleet oikeastaan parhaita.
Kyllä S matkustaa julkisilla. Hänestä on paljon kuvia Nykin ja Lontoon metrossa.Iskee se matkaväsymys, huonot lentokoneunet ja jetlag ihan sama kenen seurassa matkustaa. Mut en väitä et mitään kultaa olisi. Ei väsymys vaan sitä todista. Tai no ei S:n tasoinen julkkis millään julkisilla matkusta.
No itseäänhän se siinä tarkoittaakin. On London Boy nyt taas.Mä ajattelin että B ois itse se London Boy. Ei välttämättä tunne ton biisin sanoja sen tarkemmin. On muistaakseni aiemmin sanonut ettei niin tunne Swiftin musaa, meemibiisejä toki osaa laulaa.
Joo ihan varmasti matkustaa tuntemattoman miehen seurassa että paparazzit oikein villiintyy. No niitä kuvia odotellessa.Kyllä S matkustaa julkisilla. Hänestä on paljon kuvia Nykin ja Lontoon metrossa.
Joo niin kuin ne paparazzit pyöri JOn keikkabussin perässä.Joo ihan varmasti matkustaa tuntemattoman miehen seurassa että paparazzit oikein villiintyy. No niitä kuvia odotellessa.
Matkusti just ympäri Eurooppaa eikä kukaan kuvannutJoo ihan varmasti matkustaa tuntemattoman miehen seurassa että paparazzit oikein villiintyy. No niitä kuvia odotellessa.
Lol kukaan ei edes tunnistanut sitä noissa kaupungeissa kuin muutama fani. Että Lontoo pikkasen eri asia.Joo niin kuin ne paparazzit pyöri JOn keikkabussin perässä.
No tämähän tästä uskottavan tekeekin että matkusti...eiku... muutama fanin havainto ei yhtään kuvaa edes kaukaa fanien ottamana tai kenenkään muun. Vrt. Takki kuva. Minä en usko että on ollut muualla kuin Saksassa.Matkusti just ympäri Eurooppaa eikä kukaan kuvannut
No kuinkas paljon paparazzikuvia Sadiesta on Lontoosta kun hän on siellä nyt viettänyt enemmän aikaa?Lol kukaan ei edes tunnistanut sitä noissa kaupungeissa kuin muutama fani. Että Lontoo pikkasen eri asia.
Ei kai Saksastakaan ole mitään kuvia hänestä?No tämähän tästä uskottavan tekeekin että matkusti...eiku... muutama fanin havainto ei yhtään kuvaa edes kaukaa fanien ottamana tai kenenkään muun. Vrt. Takki kuva. Minä en usko että on ollut muualla kuin Saksassa.
No jos nähtäisiin tuntemattoman miehen kanssa kuvia kyllä tulisi. Mutta huomenna nähdään, kyllä sen joku bongaa jos on Lontoossa ja toivottavasti ottaa kuvan.No kuinkas paljon paparazzikuvia Sadiesta on Lontoosta kun hän on siellä nyt viettänyt enemmän aikaa?