K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä se on tosi kiinnostava kuvaaja! Mä näen että se kaivaa sieltä kauniin pinnan alta ihan jokaiselle samastuttavia tunteita, herkkyyttä, epävarmuutta jne. Huomaa heti mitkä kuvat on tehty jonkun yhteistyötahon tilauksesta, koska niissä ei ole sitä samaa raadollisuutta ja paljautta, vaikka olisi ihan yhtä kauniit, jopa samat ihmiset kuvattavana. Esim sadiesta se on ottanut niitä armanibeauty kuvia ja ne on tosi kauniita mutta ei todellakaan yhtä moniulotteisia kuin ne mitkä damon on luonut sillä omalla tyylillään.
Kyllä!
 
vierailija
Kiinnostaa kyllä vähän tuo että mitenköhän noilla B:lla ja D:llä nyt menee? Luulen kyllä että olivat yhdessä siellä Nykissä mutta ihmeen hiljaisia ovat sen suhteen. Joko haluavat pitää asiat itsellään täysin (ihan ymmärrettävää), tai sekin mahdollista että jos oli jotain viritteillä mutta juttu ei ihan toimi. Ainakaan eivät vihjaile mitään niin kuin aiemmin aina välillä. Ei pidä ottaa tätä liian vakavasti kenenkään, tää on vaan pohdiskelua tässä somehiljaisuudessa, eihän nämä tosiasiassa ole mitään asioita, jotka kuuluisi muille.
Entä Sadien osuus. Itse olin kallistunut sille kannalle, että Sadie ja B olisivat todennäköisempi pari kuin B ja Damon, jos tässä nyt joku pari olisi syntymässä. Sadien läsnäolo keikoilla oli niin erikoista, jos sitten hän ei ollut lähinnä Damonin seurana.
 
vierailija
Samaa mieltä tuosta että tuo avarakatseisuus on täällä paras puoli ja usein on hyviä keskusteluitakin jotka on mielenkiintoisia ja hyvissä tunnelmissa. Totta tuo, että nuo solvaajat on kuitenkin vähemmistö, joka hämmentää milloin missäkin ketjussa. Harmi että ketjuissa on ennakkoluuloja toisia kohtaan, toisaalta ymmärrän sen, että jos sattuu tänne pahimmalla aikaa, niin tuleehan siitä varmasti kamala mielikuva.
Ymmärrän toki myös sen, että tämä voi olla kova ketju luettavaksi sellaisille K&B shippaajille, jotka eivät halua kohdata muita ns. sivushippejä tai lukea siitä prosessista, minkä moni shipistä irtautunut on kokenut. Vähän kuin joku intohimoinen Salkkari fani päätyisi kokoukseen, jossa päätetään Salkkareiden lopettamista. Trollejakin tässä ketjussa riittää, ne taitaa tosiaan kiertää ketjusta toiseen ja välillä
Pesiytyvät johonkin.
 
vierailija
Kiinnostaa kyllä vähän tuo että mitenköhän noilla B:lla ja D:llä nyt menee? Luulen kyllä että olivat yhdessä siellä Nykissä mutta ihmeen hiljaisia ovat sen suhteen. Joko haluavat pitää asiat itsellään täysin (ihan ymmärrettävää), tai sekin mahdollista että jos oli jotain viritteillä mutta juttu ei ihan toimi. Ainakaan eivät vihjaile mitään niin kuin aiemmin aina välillä. Ei pidä ottaa tätä liian vakavasti kenenkään, tää on vaan pohdiskelua tässä somehiljaisuudessa, eihän nämä tosiasiassa ole mitään asioita, jotka kuuluisi muille.
Minä en olisi niinkään varma, että D olisi ollut nykissä, onhan hänellä muitakin pitkäaikaisia ystäviä kuin B ja Sadie
 
vierailija
Entä Sadien osuus. Itse olin kallistunut sille kannalle, että Sadie ja B olisivat todennäköisempi pari kuin B ja Damon, jos tässä nyt joku pari olisi syntymässä. Sadien läsnäolo keikoilla oli niin erikoista, jos sitten hän ei ollut lähinnä Damonin seurana.
Ei niistä kumpikaan ole muuta kuin kaveri ja keikoilla Sadie oli tosiaan D:n kanssa
 
vierailija
Mun mielestä se on tosi kiinnostava kuvaaja! Mä näen että se kaivaa sieltä kauniin pinnan alta ihan jokaiselle samastuttavia tunteita, herkkyyttä, epävarmuutta jne. Huomaa heti mitkä kuvat on tehty jonkun yhteistyötahon tilauksesta, koska niissä ei ole sitä samaa raadollisuutta ja paljautta, vaikka olisi ihan yhtä kauniit, jopa samat ihmiset kuvattavana. Esim sadiesta se on ottanut niitä armanibeauty kuvia ja ne on tosi kauniita mutta ei todellakaan yhtä moniulotteisia kuin ne mitkä damon on luonut sillä omalla tyylillään.
Mä muuten kiinnitin ekaa kertaa huomiota Jureen näiden Damonin ottamien kuvien ansiosta. Hän sai Juressa esiin joitakin ainutlaatuisia piirteitä ja tuntemuksia. Juren silmissä oli jotakin syvyyttä, mikä tuli näiden kuvien läpi. Myös muut Joksuista otetut kuvat oli tosi hyviä, mutta Juresta hän sai esiin sen piilevän potentiaalin.
 
vierailija
Entä Sadien osuus. Itse olin kallistunut sille kannalle, että Sadie ja B olisivat todennäköisempi pari kuin B ja Damon, jos tässä nyt joku pari olisi syntymässä. Sadien läsnäolo keikoilla oli niin erikoista, jos sitten hän ei ollut lähinnä Damonin seurana.
Musta Sadie olisi oikein ihana vaihtoehto, mutta en osaa oikein uskoa siihen. B:sta ja D:sta on tullut aiemmin jo niin monta vähän vihjaavaa juttua, että en vaan jotenkin nää sitä käännettä että se olisikin S, josta B on kiinnostunut. Jos olisi, niin yllättyisin, mutta olisin oikein hyvillä mielin heidänkin puolestaan. Tällä hetkellä luulen että nuo S:n perheen seuraamiset ym. selittyy ihan sillä, että ovat tavanneet ja viettäneet aikaa koko porukalla. Esim. jos S on kutsunut ystävät lapsuudenkotiinsa, ehkä jopa yöpymäänkin siellä.
 
vierailija
Damon on kyllä kiero noissa vihjailupostauksissaan kun saattaa laittaa ikivanhoja kuvia stooreihinsa. Ehkä ensi syksynä siltä ilmestyy joku tän viikon new york -kuva ja senkin se poistaa parin tunnin päästä. Eihän ne loppujen lopuksi ihan hirveän montaa kuvaa toisistaan ole stooreihin postanneet, siis niiden varsinaisten kuvausten ulkopuolelta. Mutta kieltämättä erikoista että B on julkaissut lähinnä alikasta kuvia, vaikka todennäköisesti se vietti sen kanssa vain hyvin pienen osan tästä reissusta.
Olihan ne varmaan myös katsomassa yhdessä Alikan kanssa sitä auringonpimennystä Alikan ig niin ovat voineet viettää enemmänkin aikaa yhdessä, ei voida tietää
 
vierailija
Kiinnostaa kyllä vähän tuo että mitenköhän noilla B:lla ja D:llä nyt menee? Luulen kyllä että olivat yhdessä siellä Nykissä mutta ihmeen hiljaisia ovat sen suhteen. Joko haluavat pitää asiat itsellään täysin (ihan ymmärrettävää), tai sekin mahdollista että jos oli jotain viritteillä mutta juttu ei ihan toimi. Ainakaan eivät vihjaile mitään niin kuin aiemmin aina välillä. Ei pidä ottaa tätä liian vakavasti kenenkään, tää on vaan pohdiskelua tässä somehiljaisuudessa, eihän nämä tosiasiassa ole mitään asioita, jotka kuuluisi muille.
Mä taas oon miettinyt että jos B&D ois jotain meneillään ja D oli myös Nykissä niin oisko se oikeesti sit jättäny Boitsua sinne ja lähtenyt ite vaan Losiin kun eipä Bllä oo näyttänyt mikään kiire sieltä Nykistä poiskaan olevan... Voihan se olla että Dllä on ollut Lontoossa töitä eikä oo ees ollut Nykissä ollenkaan tai sitte jos oli niin ihan vaan ystäväpohjalta kaikki... Hankala mennä sanomaan mutta ihan mielenkiintoista kuitenkin että saadaanko tähän missään vaiheessa mitään selvyyttä :D
 
vierailija
Entä Sadien osuus. Itse olin kallistunut sille kannalle, että Sadie ja B olisivat todennäköisempi pari kuin B ja Damon, jos tässä nyt joku pari olisi syntymässä. Sadien läsnäolo keikoilla oli niin erikoista, jos sitten hän ei ollut lähinnä Damonin seurana.
Mä innostuin ensin tästä mahdollisuudesta mutta sit aloin miettiä että oiskohan se sadie kuitenkaan riittävän kiinnostunut bojanista. Niin ihana ja lahjakas ja kaunis kuin se onkin, sadie on tavannut vähintään yhtä ihania, lahjakkaita ja kauniita koko ikänsä. Mutta sit taas se keikkabussi on taatusti kokemus jollaista sillä ei ole ollut. Se on ollut iso julkkis jo pitkään, eikö taatusti ole voinut viettää ihan tavallista nuoren elämää. Ei keikkabussi sitä toki useimmille olekaan, mutta sitä vois nyt verrata vaikka festareihin ja telttamajoitukseen, ahtaisiin opiskelijakämppiin, halpoihin matkustustapoihin jne. Ne on kaikki vähän epämukavia, mutta kuitenkin kokemuksia joita ihmiset yleensä mielellään muistelevat ja joihin liittyy aina hyviä tarinoita ja nostalgiaa. Ymmärrän todella hyvin että on lähtenyt mukaan jos on kutsuttu.
 
vierailija
Mä muuten kiinnitin ekaa kertaa huomiota Jureen näiden Damonin ottamien kuvien ansiosta. Hän sai Juressa esiin joitakin ainutlaatuisia piirteitä ja tuntemuksia. Juren silmissä oli jotakin syvyyttä, mikä tuli näiden kuvien läpi. Myös muut Joksuista otetut kuvat oli tosi hyviä, mutta Juresta hän sai esiin sen piilevän potentiaalin.
Se Juren seksikkäin kuva jossa se nostaa sitä paitaa saa mussa tuntemuksia aikaan 🫦🥵 Onko sillä kalsareita ollenkaan? Se vatsa on niin 🔥🔥🔥🔥🔥
 
vierailija
Mä muuten kiinnitin ekaa kertaa huomiota Jureen näiden Damonin ottamien kuvien ansiosta. Hän sai Juressa esiin joitakin ainutlaatuisia piirteitä ja tuntemuksia. Juren silmissä oli jotakin syvyyttä, mikä tuli näiden kuvien läpi. Myös muut Joksuista otetut kuvat oli tosi hyviä, mutta Juresta hän sai esiin sen piilevän potentiaalin.
Ne oli kyllä upeita kuvia, ja kuumia! Ehkä se on yksi puoli mikä ei Juressa muuten tule niin esiin, vaikka hän söpö onkin.
 
vierailija
Mä innostuin ensin tästä mahdollisuudesta mutta sit aloin miettiä että oiskohan se sadie kuitenkaan riittävän kiinnostunut bojanista. Niin ihana ja lahjakas ja kaunis kuin se onkin, sadie on tavannut vähintään yhtä ihania, lahjakkaita ja kauniita koko ikänsä. Mutta sit taas se keikkabussi on taatusti kokemus jollaista sillä ei ole ollut. Se on ollut iso julkkis jo pitkään, eikö taatusti ole voinut viettää ihan tavallista nuoren elämää. Ei keikkabussi sitä toki useimmille olekaan, mutta sitä vois nyt verrata vaikka festareihin ja telttamajoitukseen, ahtaisiin opiskelijakämppiin, halpoihin matkustustapoihin jne. Ne on kaikki vähän epämukavia, mutta kuitenkin kokemuksia joita ihmiset yleensä mielellään muistelevat ja joihin liittyy aina hyviä tarinoita ja nostalgiaa. Ymmärrän todella hyvin että on lähtenyt mukaan jos on kutsuttu.
Sadie voi hyvinkin olla kiinnostunut B:stä, joka on kuin raikas tuulahdus Hollywoodin pintaliitäjien joukossa. Sadie on kaunis, mutta hän on loppujen lopuksi hyvin tavallisen oloinen Hollywoodin mittapuulla. Ehkä häntä kiehtoo B:ssä se luonnollisuus ja tietynlainen konstailemattomuus. Me ei tiedetä, minkälaisista piirteistä nämä kaksi oikeasti viehättyy, mutta jokatapauksessa he tuntuvat olevan ainakin jonkinlaisia ystäviä keskenään.
 
vierailija
Mä taas oon miettinyt että jos B&D ois jotain meneillään ja D oli myös Nykissä niin oisko se oikeesti sit jättäny Boitsua sinne ja lähtenyt ite vaan Losiin kun eipä Bllä oo näyttänyt mikään kiire sieltä Nykistä poiskaan olevan... Voihan se olla että Dllä on ollut Lontoossa töitä eikä oo ees ollut Nykissä ollenkaan tai sitte jos oli niin ihan vaan ystäväpohjalta kaikki... Hankala mennä sanomaan mutta ihan mielenkiintoista kuitenkin että saadaanko tähän missään vaiheessa mitään selvyyttä
En tiedä, mielenkintoista on. Mä taas oon taipuvainen uskomaan että D oli Nykissä ja sieltä piti lähteä ehkä Losiin, jos oli töitä. Ja jos B:n piti lähteä aika pian takaisin Lontooseen, niin ehkä ei kannattanut lähteä mukaan. Se olis ihan ymmärrettävää. Mutta mietin vähän sitä, että mitään yhteistä postausta ei tullut, mutta D postasi kuitenkin Colen vanhan kuvan (taisi kyllä senkin sitten poistaa, vai poistiko?) ja sitten B postaili siitä auringon (ja sydämen) -pimennyksestä. Ja joo, tiedän kyllä että se sopii siihen biisiin, mutta kuitenkin oon vähän kysymysmerkkinä, että onkohan nyt hyvä meno ja meininki, vai millainen.
 
vierailija
Musta Sadie olisi oikein ihana vaihtoehto, mutta en osaa oikein uskoa siihen. B:sta ja D:sta on tullut aiemmin jo niin monta vähän vihjaavaa juttua, että en vaan jotenkin nää sitä käännettä että se olisikin S, josta B on kiinnostunut. Jos olisi, niin yllättyisin, mutta olisin oikein hyvillä mielin heidänkin puolestaan. Tällä hetkellä luulen että nuo S:n perheen seuraamiset ym. selittyy ihan sillä, että ovat tavanneet ja viettäneet aikaa koko porukalla. Esim. jos S on kutsunut ystävät lapsuudenkotiinsa, ehkä jopa yöpymäänkin siellä.
Mä näin B:n ja D:n välissä jotakin spesiaalia, siksi salaa shippaan heitä. Sitä en tiedä, keistä he oikeasti ovat kiinnostuneet, mutta ei se estä mun fantasiointia. Hauska silti spekuloida näillä asioilla. Ehkä B:llä on taas ensi viikolla uudet kujeet ja saa nähdä kenen sylissä silloin istuu. Ehkä Neiti Marplen.😉
 
vierailija
Musta Sadie olisi oikein ihana vaihtoehto, mutta en osaa oikein uskoa siihen. B:sta ja D:sta on tullut aiemmin jo niin monta vähän vihjaavaa juttua, että en vaan jotenkin nää sitä käännettä että se olisikin S, josta B on kiinnostunut. Jos olisi, niin yllättyisin, mutta olisin oikein hyvillä mielin heidänkin puolestaan. Tällä hetkellä luulen että nuo S:n perheen seuraamiset ym. selittyy ihan sillä, että ovat tavanneet ja viettäneet aikaa koko porukalla. Esim. jos S on kutsunut ystävät lapsuudenkotiinsa, ehkä jopa yöpymäänkin siellä.
Just noi vihjailemiset tekee ainakin mulle sen, että en usko mitään vakavampaa olevan heidän välillään. Ystäviä ovat ja löytäneet toisistaan samanhenkistä seuraa. Tuo ettei postaa mitään Sadien kanssa on itsestäänselvyys. Ei ole ihan sama asia kuin jonkun tavis kaverin kanssa ja tulisi vain turhia juoruja joihin jotkut mediat voisivat tarttua.
Mä en vaan näe, että kummankaan kanssa olisi mitään. B tutustuu ja innostuu nopeasti uusista ihmisistä, myös julkkikset varmasti kiehtovat ja veri vetää isoon maailmaan. Hyvä jos katselee ja kokeilee asioita vapaana kuin taivaan lintu. Ja varmaan se ura on tällä hetkellä Blle tärkein. Ja itse en ole koskaan shipannut, seurailen vain.
 
vierailija
En tiedä, mielenkintoista on. Mä taas oon taipuvainen uskomaan että D oli Nykissä ja sieltä piti lähteä ehkä Losiin, jos oli töitä. Ja jos B:n piti lähteä aika pian takaisin Lontooseen, niin ehkä ei kannattanut lähteä mukaan. Se olis ihan ymmärrettävää. Mutta mietin vähän sitä, että mitään yhteistä postausta ei tullut, mutta D postasi kuitenkin Colen vanhan kuvan (taisi kyllä senkin sitten poistaa, vai poistiko?) ja sitten B postaili siitä auringon (ja sydämen) -pimennyksestä. Ja joo, tiedän kyllä että se sopii siihen biisiin, mutta kuitenkin oon vähän kysymysmerkkinä, että onkohan nyt hyvä meno ja meininki, vai millainen.
No tuo biisi ei liittynyt mihinkään, menee taas foliohattuilun puolelle.
 
vierailija
Just noi vihjailemiset tekee ainakin mulle sen, että en usko mitään vakavampaa olevan heidän välillään. Ystäviä ovat ja löytäneet toisistaan samanhenkistä seuraa. Tuo ettei postaa mitään Sadien kanssa on itsestäänselvyys. Ei ole ihan sama asia kuin jonkun tavis kaverin kanssa ja tulisi vain turhia juoruja joihin jotkut mediat voisivat tarttua.
Mä en vaan näe, että kummankaan kanssa olisi mitään. B tutustuu ja innostuu nopeasti uusista ihmisistä, myös julkkikset varmasti kiehtovat ja veri vetää isoon maailmaan. Hyvä jos katselee ja kokeilee asioita vapaana kuin taivaan lintu. Ja varmaan se ura on tällä hetkellä Blle tärkein. Ja itse en ole koskaan shipannut, seurailen vain.
Oon ihan samaa mieltä sun kanssa (paitsi uskon että Bllä voisi hyvin olla kevyempiä suhteita tässä). Damon on tehnyt ihan samanlaisia vihjailevia postauksia Colen kanssa. Ennemmin pitäisin merkkinä suhteesta sitä että D ei postaisi Bn kanssa mitään.
 
vierailija
Mä näin B:n ja D:n välissä jotakin spesiaalia, siksi salaa shippaan heitä. Sitä en tiedä, keistä he oikeasti ovat kiinnostuneet, mutta ei se estä mun fantasiointia. Hauska silti spekuloida näillä asioilla. Ehkä B:llä on taas ensi viikolla uudet kujeet ja saa nähdä kenen sylissä silloin istuu. Ehkä Neiti Marplen.
Kyllä mustakin olisivat kiinnostava pari. Eipä näistä ota selvää kyllä, jännää on. 😁
 
vierailija
En tiedä, mielenkintoista on. Mä taas oon taipuvainen uskomaan että D oli Nykissä ja sieltä piti lähteä ehkä Losiin, jos oli töitä. Ja jos B:n piti lähteä aika pian takaisin Lontooseen, niin ehkä ei kannattanut lähteä mukaan. Se olis ihan ymmärrettävää. Mutta mietin vähän sitä, että mitään yhteistä postausta ei tullut, mutta D postasi kuitenkin Colen vanhan kuvan (taisi kyllä senkin sitten poistaa, vai poistiko?) ja sitten B postaili siitä auringon (ja sydämen) -pimennyksestä. Ja joo, tiedän kyllä että se sopii siihen biisiin, mutta kuitenkin oon vähän kysymysmerkkinä, että onkohan nyt hyvä meno ja meininki, vai millainen.
D postasi colen ja simon lööfin kuvia, kumpikin vanhoja. Ainakin simonin kuvat oli useiden vuosien takaa. Vaikea sanoa tapasiko niitä vai laittoiko kuvat ihan vaan ku oli sopivat fiilikset.
 

Yhteistyössä