K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon ihan samaa mieltä sun kanssa (paitsi uskon että Bllä voisi hyvin olla kevyempiä suhteita tässä). Damon on tehnyt ihan samanlaisia vihjailevia postauksia Colen kanssa. Ennemmin pitäisin merkkinä suhteesta sitä että D ei postaisi Bn kanssa mitään.
Sittenhän niillä voisikin olla nyt tuon perusteella meneillään jotain, jos noin päin sen miettisi, hmm… 🤔
 
vierailija
Mitä B siellä Jenkeissä sitten tekisi? Ei Sadien poikkiksena olo yhtäkkiä toisi tuhansia faneja ja isoja diilejä.
Eiköhän se haluaisi olla lähellä rakastaan. Ei tuollainen 21 vuotias tähti jolla pörrää kuumimmat miehet ympärillä kovin kauan mitään kaukosuhteita harrasta. Ja en kyllä usko muutenkaan että Joksut Jenkeissä tulevat menestymään, ikävä kyllä.
 
vierailija
Eiköhän se haluaisi olla lähellä rakastaan. Ei tuollainen 21 vuotias tähti jolla pörrää kuumimmat miehet ympärillä kovin kauan mitään kaukosuhteita harrasta. Ja en kyllä usko muutenkaan että Joksut Jenkeissä tulevat menestymään, ikävä kyllä.
Eli B jättäisi uransa ja lähtisi Amerikkaan edustusmieheksi. 😂

Sadie viettää muutenkin paljon aikaa eri mantereilla, esim. viime vuonna oli just tuo Kroatia ja Lontoossa on paljon pyörinyt. Kaukosuhteeseen se amerikkalainenkin puoliso joutuisi.
 
vierailija
Eiköhän se haluaisi olla lähellä rakastaan. Ei tuollainen 21 vuotias tähti jolla pörrää kuumimmat miehet ympärillä kovin kauan mitään kaukosuhteita harrasta. Ja en kyllä usko muutenkaan että Joksut Jenkeissä tulevat menestymään, ikävä kyllä.
Kuuma mies on suhteellinen käsitys. Sadiesta B voi olla vaikka se maailman kuumin mies. Ihmiset saavat parisuhteensa/perhe-elämänsä toiminaan, vaikka toisella olisi reissutyö/hän asuisi toisessa maassa puolet vuodesta.
 
vierailija
Ei tarvitse huolestua. Olen koko ajan ollut sitä mieltä että molemmat K ja B ovat kiinnostuneita vain naisista. Mikään ei ole antanut olettaa toisin.
En usko että monikaan, joka on enemmän seurannut b:n juttuja, olisi tuosta noin varma. Mutta ei siis haittaa tietenkään, että olet sitä mieltä, eihän meillä täällä kellään mitään varmaa tietoa ole.
 
vierailija
Ei tarvitse huolestua. Olen koko ajan ollut sitä mieltä että molemmat K ja B ovat kiinnostuneita vain naisista. Mikään ei ole antanut olettaa toisin.
Tällä ei ole oikeastaan mitään merkitystä näiden shippien kannalta. Ei ihmiset lopeta shippaamista, vaikka ne kohteet olisivat heteroita kumpikin. Tätä on varmaan toitotettu B&K ketjuissa useaan otteeseen.
 
vierailija
Kuuma mies on suhteellinen käsitys. Sadiesta B voi olla vaikka se maailman kuumin mies. Ihmiset saavat parisuhteensa/perhe-elämänsä toiminaan, vaikka toisella olisi reissutyö/hän asuisi toisessa maassa puolet vuodesta.
Tästä oon ihan samaa mieltä, vaikken ainakaan vielä tuohon suhteeseen S:n kanssa uskokaan. Ja sitä ei ole yhtään vaikea uskoa, että jonkun mielestä B olisi maailman kuumin mies. 🔥😅
 
vierailija
Kuuma mies on suhteellinen käsitys. Sadiesta B voi olla vaikka se maailman kuumin mies. Ihmiset saavat parisuhteensa/perhe-elämänsä toiminaan, vaikka toisella olisi reissutyö/hän asuisi toisessa maassa puolet vuodesta.
No mikään ei puhu suhteen puolesta. Mä en tajya miksi täälläkin pitää pakottamalla pakottaa joka ikisen kanssa suhteeseen. Samanlaista hommaa kuin vauvalla, kaikki jotka kuvissa vilahtaa ja ovat ystäviä K tai B kanssa niin varmasti on suhde. Sitten täällä nauretaan vauvalaisille, että on ne harhaisia. Mä en ymmärtä ihmisten ajatus maailmaa, että vielä vuonna 2024 nainen ja mies eivät voi olla vain ystäviä, kun siinä on ihan pakko olla jotain takana. Mikä pakkomielle sitä Btä on kaikkien kanssa yrittää saada yhteen? Siksikö kun K ei eronnutkaan gfstä, niinkuin te olisitte halunneet? Onko tää niinku joku revenge? Tämän takia pidän shippausta oikeilla ihmisillä törkeänä ja toksisena pakottamisena.
 

Yhteistyössä