K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en näe samanlaista räiskyvää kemiaa kuin K ja B oli alusta pitäen, mutta selvästi Teemu ja Henri klikkasi aika alusta pitäen ja hauska heitä on seurata. Meinaan että vaikka hekin on jonkin verran lääppineet toisiaan videolla, ei sitä ota mitenkään tosissaan vaan se on niin päivänselvästi huumoria etten mä ainakaan pysty sitä kuumistelemaan. K ja B tuntui erilaiselta, siinä oli jotain sähköä ilmassa jonka itse selitän lievällä seksuaalisella jännitteellä. T ja H on vain söpöjä kavereita yhdessä.
Käärijällä on taito luoda "lievää seksuaalista jännitettä" missä liikkuukin
 
vierailija
On kyllä hämmentävää miten tiukasti ihmisiin on iskostunut se, että B olisi jotenkin haikailut K:n perään. Tyyppi on näyttelijä ja osaa pelata noita julkisuuspelejä. Katselee myös lähes jokaista samaan tyyliin kuin K:ta. Kannattaa katsoa muutakin kuin K&B hidasteita. B:llä on viisujen jälkeen varmasti ehtinyt olla vaikka minkälaista säätöä. Ei se ole riutunut ikävissään tai ollut tarvetta K:ta nähdä noiden Suomi keikkojen lisäksi vaan on viettänyt vapaat ihan muissa porukoissa.
Aah. Nämä tiivistetyt faktaviestit ovat harvinaisia ja kuin balsamia sielulle. Vähän kuin hyvät persekuvat
 
vierailija
B on huono näyttelijä
B puhuu vain vähän Italiaa
B on lapsenkasvoinen vappukeppi
B ei osaa tehdä kunnollisia laulunsanoituksia
B haluaa pomottaa bändiä, olla päällikkönä
B hyväksikäytti Kärtsää, vain omaa etuaan ajatellen
B on keskinkertainen laulaja
Nämä kaikki ja muutakin mainittu Bsta
Hyvä on että pysyy poissa Suomesta.
Eikä kiusaa enää meidän pikku Kärtsää.
Hyvin koottu. Täysin totta.
 
vierailija
Mun mies kyllä jankutti vieressä, että K&B parodioivat noilla videoillaan netti meemejä, sketsejä ja elokuvia. Mä vaan halusin nähdä rakkautta. Mun mies on bi, joten kyse ei ole mistään sellaisesta, etteikö hän hyväksyisi vähemmistöjä.
No tämä. Nuo on niin pelkkiä lystejä vitsipoikia. Alusta asti mua on kiihottanut vaan joko Kärde yksinään ja myöhemmin tietyt muut K + kombot. T. Annaliisa, joka on tajunnut olevansa 42v homomies
 
vierailija
Että sellainen shippaaja sitten
Ei se määritelmällisesti oo olly 100% shippiketju. Linkkejä ja niistä juttua myös artisteista yksittään. (Mun lähtökohta) Mut nykyäänhän se tietty on tollanen viimeinen linnake, jossa uhattu uskonlahko pitää suljettua hartauttaan.....oooah woooaah ottakaa esiin psalmin Madrid 1 jae 23 ja nouskaa ylös veisaamaan.......
 
vierailija
Ööö, täh?! En ole Bojanisti, enkä edes välitä B:stä yksinään. Olen Kärtsä fani. Mun mielestä vaan se Bojan, Damon & Kris materiaali oli niin kuumaa, että haluan sitä lisää. Kris on sen verran tylsä mun makuun, mutta B&D sai säpinää aikaan. Kyllä se Kriskin voidaan ottaa kolmen kimppaan mukaan, mutta mieluiten katsoisin B&D leikkejä.

Tää Krisin perse on kyllä jo niin Elma mummun jättimäinen hybridi uimahalliperse ettei kyllä herätä värinää. Ei ei ei.

 
vierailija
Eiköhän ole jo useaan kertaan todettu, että täällä on entisiä KB-shippaajia, edelleen shippaavia, artisteja erikseen seuraavia, Tommy-kiimailijoita, B:n lumpustelusta haaveilijoita ja niin edelleen. Hyvin mahtuvat samaan kompostiin kaikki.
KB shipparit vois poistua omaan ketjuunsa. Tai vaihtoehtoisesti siirryn kohta uskontoketjuun valaisemaan uskon harhassa eläviä perseistöllä ja faktapaketilla
 

Yhteistyössä