K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
KB-shippihän on kuin uskonto. Kun olet ns. herätyksen saanut niin kaikkea aletaan tulkita shipin kautta. Seurakunta kokoontuu vauvalle päivittäisiin shippipalveluksiin. Pyhänä materiaalina toimii vanhat videot, haastattelut ja kuvat, jotka tunnetaan jo ulkoa, ja joihin ei tarvitse viitata kuin tunnisteella, ja kaikki tietää mistä puhutaan. Kun uutta materiaalia ei ole, tehdään uudelleentulkintoja vanhoista pätkistä ja haetaan niistä merkkejä, joiden kautta voidaan nykyhetkeä tulkita. Ykkösvirtenä soi ccc:n Tavastia-versio. Uskonnon pääjuhlaa eli vuosipäivää vietettiin juuri kuinkas muutenkaan kuin palaamalla pyhiin materiaaleihin. Puhdasoppisimmat tekevät myös tätä käännytystyötä jalkautumalla vääräuskoinen pariin levittämään shippisanomaa. Aamen
Tämä oli hyvin kirjoitettu.
 
vierailija
Ok poni.😘 Mitä enemmän näitä B loves K juttuja täällä kirjoitetaan, niin sen harhaisemmalta ne vaan tuntuu näin ex-shipparin korvissa. Ei mua ne jutut häiritse, lähinnä vaan havahdun siihen, että olenko oikeasti joskus voinut shipata heitä. Nyt fiilistelen heitä erillisinä artisteista.
Sama ja samoin näen kaiken shippauksen nykyään harhaisena. Niinkuin herännyt oikeesti et joo joku mikro ilmeiden ja some seuraamisten ja tykkäysten kyttääminen on typerää. Ei mikään tuollainen mistään enemmästä kerro, se on normaalia ihmisten elämää.
 
vierailija
KB-shippihän on kuin uskonto. Kun olet ns. herätyksen saanut niin kaikkea aletaan tulkita shipin kautta. Seurakunta kokoontuu vauvalle päivittäisiin shippipalveluksiin. Pyhänä materiaalina toimii vanhat videot, haastattelut ja kuvat, jotka tunnetaan jo ulkoa, ja joihin ei tarvitse viitata kuin tunnisteella, ja kaikki tietää mistä puhutaan. Kun uutta materiaalia ei ole, tehdään uudelleentulkintoja vanhoista pätkistä ja haetaan niistä merkkejä, joiden kautta voidaan nykyhetkeä tulkita. Ykkösvirtenä soi ccc:n Tavastia-versio. Uskonnon pääjuhlaa eli vuosipäivää vietettiin juuri kuinkas muutenkaan kuin palaamalla pyhiin materiaaleihin. Puhdasoppisimmat tekevät myös tätä käännytystyötä jalkautumalla vääräuskoinen pariin levittämään shippisanomaa. Aamen
Eikä se multa ole mitenkään pois, että he tekevät sitä. Ihmiset saavat sisältöä elämäänsä mitä kummallisimmista asioista ja jokainen tehkööt vapaa-ajallaan mitä huvittaa. Itse viihdyin parhaiten niillä alkuperäisillä paateilla, koska silloin se meno ei ollut vielä niin sääntöihin sidottua. Ketjuihin mahtui enemmän ääntä.
 
vierailija
Sama ja samoin näen kaiken shippauksen nykyään harhaisena. Niinkuin herännyt oikeesti et joo joku mikro ilmeiden ja some seuraamisten ja tykkäysten kyttääminen on typerää. Ei mikään tuollainen mistään enemmästä kerro, se on normaalia ihmisten elämää.
Mun mies kyllä jankutti vieressä, että K&B parodioivat noilla videoillaan netti meemejä, sketsejä ja elokuvia. Mä vaan halusin nähdä rakkautta.😂 Mun mies on bi, joten kyse ei ole mistään sellaisesta, etteikö hän hyväksyisi vähemmistöjä.
 
vierailija
Uskoitteko oikeaan K+B suhteeseen, te jotka olette nyt ”heränneet” ja näette shippauksen harhaisena?

Minä shippaan mielikuvitustasolla ja tykkään lukea ficcejä, mutta en kyllä kuvittele, että heidän välillään oikeasti olisi jotain. Kaikki ne ”tulkinnat” biiseistä ja stooreista sun muista ei ole tosissaan tehty. Enkä usko, että vauvallakaan harhaisia foliohattuilijoita kovin monta on, vaikka välillä niitäkin näkee.
 
vierailija
Uskoitteko oikeaan K+B suhteeseen, te jotka olette nyt ”heränneet” ja näette shippauksen harhaisena?

Minä shippaan mielikuvitustasolla ja tykkään lukea ficcejä, mutta en kyllä kuvittele, että heidän välillään oikeasti olisi jotain. Kaikki ne ”tulkinnat” biiseistä ja stooreista sun muista ei ole tosissaan tehty. Enkä usko, että vauvallakaan harhaisia foliohattuilijoita kovin monta on, vaikka välillä niitäkin näkee.
En ole shipannut heitä, lähinnä hullutellut vauvalla muiden mukana. Tarkoitan, että luulin näkeväni rakkautta niissä viisu videoissa ja nykyään ihmettelen, että miksi olen näin nähnyt. En ole pettynyt heihin, enkä ole koskaan edes olettanut heidän päätyvän yhteen. Lähinnä mietin, että mikä tarve mulla oli nähdä rakkautta niissä videoissa? Mitä sen näkeminen palveli sillä hetkellä mun elämässä?
 
vierailija
B:n shippaus Damonille tai Sadielle ei eroa mitenkään tästä K&B shippauksesta ilmetulkintoineen ja Sadien äidin, veljen seuraamiset jne.
Ei niin, mutta sitä ei täällä saa sanoa ääneen. Sama kultti, eri palvottavat. Ja juu, olen turhaan tonkimassa kompostia kun kerran ensisijaisesti shippaan K/B:tä eikä mielipiteelläni siis ole täällä "harhasta heränneiden" keskellä merkitystä, mutta sanonpahan vaan.
 
vierailija
Uskoitteko oikeaan K+B suhteeseen, te jotka olette nyt ”heränneet” ja näette shippauksen harhaisena?

Minä shippaan mielikuvitustasolla ja tykkään lukea ficcejä, mutta en kyllä kuvittele, että heidän välillään oikeasti olisi jotain. Kaikki ne ”tulkinnat” biiseistä ja stooreista sun muista ei ole tosissaan tehty. Enkä usko, että vauvallakaan harhaisia foliohattuilijoita kovin monta on, vaikka välillä niitäkin näkee.
Mä oon vähän eri mieltä siinä, että minusta kyllä vauvalla on tällä hetkellä juurikin enää jäljellä ne jotka shippaa tosissaan ja ne jotka tekevät tosissaan tulkintoja esim. biisien sanoista. Toki siellä on vielä joitakin kevyemmin suhtautuvia, mutta minusta tosissaan shippaavia on enemmistö. Voin olla väärässäkin. Perustan tämän ihan vaan peukkujen määriin. Tosin mä en ole ihan varma missä menee tosissaan shippaajan (eli esim. ne jotka tulkitsee biisin sanojen olevan K:sta) ja foliohattujen ero.
 
vierailija
B:n shippaus Damonille tai Sadielle ei eroa mitenkään tästä K&B shippauksesta ilmetulkintoineen ja Sadien äidin, veljen seuraamiset jne.
Tavallaan ei eroakaan, mutta eroaa kuitenkin siinä mielessä että täällä ei ole sitä one true pairing -shippausta eli sama tyyppi voi shipata esim. b:tä vaihtuvalle tyypille tilanteen mukaan. Yhtenä päivänä se voi olla D, seuraavana S.
 
vierailija
Mä oon vähän eri mieltä siinä, että minusta kyllä vauvalla on tällä hetkellä juurikin enää jäljellä ne jotka shippaa tosissaan ja ne jotka tekevät tosissaan tulkintoja esim. biisien sanoista. Toki siellä on vielä joitakin kevyemmin suhtautuvia, mutta minusta tosissaan shippaavia on enemmistö. Voin olla väärässäkin. Perustan tämän ihan vaan peukkujen määriin. Tosin mä en ole ihan varma missä menee tosissaan shippaajan (eli esim. ne jotka tulkitsee biisin sanojen olevan K:sta) ja foliohattujen ero.
Siellä on selvästi tosissaan shippaavia, jotka ovat mustasukkaisia omasta shipistään, mutta varmasti mukana on myös viihde shippaajia.
 
vierailija
Siellä on selvästi tosissaan shippaavia, jotka ovat mustasukkaisia omasta shipistään, mutta varmasti mukana on myös viihde shippaajia.
Vauvalla se shippaajien ja foliohattujen välinen raja on ehkä vähän häilyvä, kun moni viihdeshippaaja taitaa uskoa, että niillä kahdella on vielä mahdollisuus päätyä joskus yhteen.

Monissa muissa fandomeissa foliohattuilijat on yleensä helpompaa tunnistaa, kun shipattavilla on vaimo ja lapsia, ja vain foliohattuilijat uskovat, että perhe on kulissia.
 
vierailija
Kyllä se samaa shippausta on ja useassa viestissä täällä nimenomaan toivottu heidän päätyvän yhteen
Tämä ketju poikkeaa puutarhasta ja vauvasta siten, että täällä ei yritetä sanella sitä, että kelle B kuuluu. Yhden mielestä olisi hauskaa nähdä B Alikan kanssa, toinen taas D:n ja yksi jonkun kuuman liikemiehen. Joku taas haluaa nähdä B:n lumpustelevan ympäriinsä. Täällä on sallittua eri spekulaatiot. Eikä se ole poissuljettua vaikka kesän festareilla B ja Tommy löytäisivät toisensa.😜
 
vierailija
Eihän täällä kukaan luule tai väitä olevansa toisten yläpuolella?
En mä muuta tiedä, mut Benkun perse on ylempänä kuin Tommyn ja Kärtsän. Johtuu kuulkaas ihan siitä, et se on pidempi kuin nämä kaks, joten kyl se persekin on silloin ylempänä. Tätä ei vissiin täällä kysytty, mut kyl tällainen törkeä huomio pitää jaksaa muillekin.
 

Yhteistyössä