K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et niin, täällä kans yksi, jonka mielestä D on todennäköisin vaihtoehto mahdolliselle suhteelle. Ja mielenkiintoinen vaihtoehto oliskin. Toivottavasti ei tullut vaan nyt mutkia matkaan,kun Boitsu postailee sydämenpimennyksestä. Tai sitten on vaan ikävä jos ovat eri paikassa.
Höpsistä Boitsu on vapaa ja hyvä niin. Ehtii testailla kaikenlaista. Paineet saa aina purettua, ei siihen tylsiä parisuhteita tarvitse.
 
vierailija
Minulle tulee haikea olo siitä, että tuntuu ettei ystävyys kestäisi. Samaistun ehkä nykyään enemmän K:hon ja hän on heidän julkisen yhteydenpidon loppumisenkin jälkeen pikkujutuilla osoittanut et B:n ystävyys on tärkeä. Esim nyt tuo fanitaideseinä, johon B otettu mukaan tai se miten PB radio piipahduksesa niin iloisesti kertoi mitä ohjelmaa on Joksuille suunnitellut. Niistä tulee hyvä fiilis. B myös puhunut kauniisti ystävyydestä haastatteluissa, mutta itse annan haastatteluja (jotka on kuitenkin työtä) enemmän painoarvoa arjen teoille. Se että tuollainenkin ystävyys hiipuisi on jotenkin masentavaa, vaikka asia ei minuun mitenkään liitykään ja varmasti molemmat pärjäävät elämässään hyvin ilmankin. Ystävyyttä seuratessa tuli fiilis et kaunita asioita tapahtuu edelleen tässä shaisse maailmassa. Olen välillä ollut palstoilta poissa, joten en edes mitään materiaalia pahemmin kaipaa. Ei hitsi, taidan projisoida tähän jotain maailman tuskaa

Mä näen tänä vuonna sitä samaa ihanaa ystävyyttä Henrin ja Teemun välissä. Näillä kahdella vissiin klikkasi heti. Eiväthän he B&K ole, mutta ei heidän tarvitsekaan olla.
 
vierailija
Emoaluksella tuollaisia sääntöjä ei ollutkaan vaikka toki sielläkin poisteltiin yhtä lailla mitä milloinkin. Itse olen alkuperäisiä emolaisia ja mun mielipide on että ne säännöt pilasi sitä ketjua. No vietän nyt sitten aikaani pääasiassa täällä.
Emoaluksella tuollaisia sääntöjä ei ollutkaan vaikka toki sielläkin poisteltiin yhtä lailla mitä milloinkin. Itse olen alkuperäisiä emolaisia ja mun mielipide on että ne säännöt pilasi sitä ketjua. No vietän nyt sitten aikaani pääasiassa täällä.
Minä taas rakastan niitä sääntöjä, mutta näköjään olen nyt tännekin sitten eksynyt
 
vierailija
Mulle tullut kanssa mieleen, että jos se ystävyys hiipuu niin kyllä se Bn puolelta hiipuu. K kyllä sen sitten huomaa ja tuntee.
Tuli jo ennen Suomen keikkoja mieleen, kun niitä broski ja brother postauksia yhtäkkiä tuli Bltä että halusiko myydä Suomen lippuja niiden avulla. Kyllä tuo iso maailma kutsuu Btä niin kovasti, että siinä helposti K unohtuu. Saa sitten nähdä jos sieltä maitojunalla tullaan takaisin, että yritetäänkö lämmitellä välejä Kn kanssa uudestaan. K tuskin enää sitten on halukas yhteyttä pitämään.
B:lla taitaa nyt olla aika iso vaihde päällä ja mäkin uskon et jos yhteys hiipuu niin on hänestä lähtöisin. Mut toivotaan että ystävyys säilyy ja vaan vahvistuu! K:sta olen saanut kuvan et on ystävilleen tosi lojaali ja tekee heidän hyväksi paljon mut jos sen rikkoo niin se on sit siinä.
Ne yht äkkiset broski ja postausten kommentointi yms somehuomiot oli mustakin oudot. Tuli yllättäen putkeen ennen Suomea ja sit loppui Suomen jälkeen taas kokonaan. 😁
 
vierailija
B:lla taitaa nyt olla aika iso vaihde päällä ja mäkin uskon et jos yhteys hiipuu niin on hänestä lähtöisin. Mut toivotaan että ystävyys säilyy ja vaan vahvistuu! K:sta olen saanut kuvan et on ystävilleen tosi lojaali ja tekee heidän hyväksi paljon mut jos sen rikkoo niin se on sit siinä.
Ne yht äkkiset broski ja postausten kommentointi yms somehuomiot oli mustakin oudot. Tuli yllättäen putkeen ennen Suomea ja sit loppui Suomen jälkeen taas kokonaan.
No toisaalta K ei nyt ole hirveästi (lainkaan) laittanut julkaisuja joita voisi kommentoida ja ne broski jututkin liittyi enemmän Emma-gaalaan. Että vähän armollisuutta nyt, pitäiskö B:n tehdä erikseen joku ylistävä julkaisu K:sta tämän hyvittääkseen?
 
vierailija
Mä näen tänä vuonna sitä samaa ihanaa ystävyyttä Henrin ja Teemun välissä. Näillä kahdella vissiin klikkasi heti. Eiväthän he B&K ole, mutta ei heidän tarvitsekaan olla.
Ne on herttaisia ja tosi aidon innostuneita noista viisujutuista. Se denimegg juttukin oli symppis (ja taitavaa työtä umk tiimiltä) vaikka aluksi epäilin et mikä juttu. Ne tosiaan tuntuu levittävän hyvää fiilistä ympärilleen.
 
vierailija
Ne on herttaisia ja tosi aidon innostuneita noista viisujutuista. Se denimegg juttukin oli symppis (ja taitavaa työtä umk tiimiltä) vaikka aluksi epäilin et mikä juttu. Ne tosiaan tuntuu levittävän hyvää fiilistä ympärilleen.
Ja nyt se tanssija-Jessekin pääsee jotenkin enemmän esille vai johtuuko se siitä, että 90 luvun hiustyyli sopii sille niin hyvin.
 
vierailija
Mä näen tänä vuonna sitä samaa ihanaa ystävyyttä Henrin ja Teemun välissä. Näillä kahdella vissiin klikkasi heti. Eiväthän he B&K ole, mutta ei heidän tarvitsekaan olla.
Mä en näe samanlaista räiskyvää kemiaa kuin K ja B oli alusta pitäen, mutta selvästi Teemu ja Henri klikkasi aika alusta pitäen ja hauska heitä on seurata. Meinaan että vaikka hekin on jonkin verran lääppineet toisiaan videolla, ei sitä ota mitenkään tosissaan vaan se on niin päivänselvästi huumoria etten mä ainakaan pysty sitä kuumistelemaan. K ja B tuntui erilaiselta, siinä oli jotain sähköä ilmassa jonka itse selitän lievällä seksuaalisella jännitteellä. T ja H on vain söpöjä kavereita yhdessä.
 
vierailija
No toisaalta K ei nyt ole hirveästi (lainkaan) laittanut julkaisuja joita voisi kommentoida ja ne broski jututkin liittyi enemmän Emma-gaalaan. Että vähän armollisuutta nyt, pitäiskö B:n tehdä erikseen joku ylistävä julkaisu K:sta tämän hyvittääkseen?
Meneekö sulla nyt vähän turhaan tunteisiin? B saa mun mielestä toimia miten haluaa. Uskon et B toimii kuten syksyllä ja ei huomioi K:ta somessa. Ja ehkä K:lla sama linja et ei B:n somessa näy kuin välillä tykkäyksinä. Siihen suuntaan se oli mennyt jo ennen K somesuvantoa. Ja itse voin ihmetellä näiden somekäyttäytymistä niin kuin tähänkin saakka.
 
vierailija
Tsiisus miten tylsä pari Alika ja Vihan olis🥱 Sitäpaitsi Alika on vielä aika tylsän näköinenkin, joten söisin mäkin sen 🐫 kimalleasun jos noilla olis mitään säpinää keskenään.
 
vierailija
Meneekö sulla nyt vähän turhaan tunteisiin? B saa mun mielestä toimia miten haluaa. Uskon et B toimii kuten syksyllä ja ei huomioi K:ta somessa. Ja ehkä K:lla sama linja et ei B:n somessa näy kuin välillä tykkäyksinä. Siihen suuntaan se oli mennyt jo ennen K somesuvantoa. Ja itse voin ihmetellä näiden somekäyttäytymistä niin kuin tähänkin saakka.
Katsotaan sitten jos Suomen keikkoja tulee pitääkö kosiskella Kärppää somessa että liput myy.
 

Yhteistyössä