K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta se on vaan kuumempaa, että B on myös totinen välillä. On selvästi fiksu ja päättäväinen, mutta kaikesta näkee että on lämmin ihminen, läheiset on tärkeitä ja myös osoittaa sitä välittämistään ihanasti. On ystävällinen muille ja haastatteluista näkee että hänessä on sellaista kypsyyttä, mitä ei kaikissa ole. Ja sitten se hulvaton hassutteleva touhottaja, mikä hänestä löytyy on aivan valloittava. Mutta jos olisi pelkästään sellainen touhottaja, ei se mun makuun olisi puoliksikaan niin kiinnostavaa, kuin tuo että on oikeasti se fiksu ja vakava puoli siellä olemassa myös. Musta miehissä on kuuminta lämpö ja älykkyys, ja B:stä löytyy nämä molemmat. Lisänsä tuo vielä huumori, se että osaa olla ottamatta itseään liian vakavasti. Huh! Enkä tässä edes päässyt vielä siihen, kuinka kaunis mies hän on.
Samaa mieltä kanssasi! Bojan 🥰
 
vierailija
Nimenomaan ne biisit on koukuttavia! Oon kuunnellut niitä siitä keväästä asti, enkä oo kyllästynyt vieläkään. Se on tosi harvinaista että löydän bändin, jonka levyiltä ei ole tarvetta skipata yhtään biisiä yli soittaessa. Uudet, vielä julkaisemattomat kappaleet on olleet ihania myös. Bluzasta tykkään eniten, meni ihan sinne kaikkien suurimpien suosikkieni joukkoon heti. Minusta Joksuilla on siis kaikki kohdallaan. Se, miksi suosio ei ole vielä räjähtänyt suuremmaksi, johtuu vaan siitä levy-yhtiön ja laajemman markkinoinnin puutteesta, mikä monilla paljon tylsemmilläkin bändeillä on takanaan. Mutta ymmärrän silti heidän valinnan olla vapaita ja arvostan sitä.
Olen useampaan otteeseen alkanut kuunnella heidän tuotantoaan, mutta en innostu siitä. Se on jotenkin niin tasapaksua. Se oikeasti harmittaa kun pidän Joksuista ja innolla tsemppaan heidänkin uraa.
 
vierailija
Niin siis K viittaa näissä Krisiin. On muuten joitain ihan törkeän kuumia B+Kris-ficcejä, mikäli sellaiset sattuvat kiinnostamaan.
Mä luen nykyään melkein vain niitä. Usein vielä dom-kris osastoa, se on ihan 🥵🥵🥵

Ja yksi ihan mielettömän hyvä pitkä tarina on Distortion, jossa on sekä jan/bojan että bokris. Siinä on tosi kuumaa sek siä mutta tarina itsessäänkin on tosi koukuttava ja erittäin hyvin kirjoitettu. Tässä kuitenkin pääasia on tunteissa ja ihmissuhteissa.
 
vierailija
No minä en seuraa jotakin Mattia esim. Enkä katsellut mitään Thaimaan kuvia, joita joku trollaaja toi esiin niin aihe on helppo välttää ja jos joku epätietoinenkin noita katsoisi niin ei tietäisi kuka siinä on ei niissä kerrota henkilön nimeä
Ko henkilö on ollut useasti näkyvillä pitkin viimevuotta.
Mm myymässä tuotteita.
Kun Kultsalla sama hlö istuu Kn vieressä, asia on selvä.
Thaikuissa ko hlö istui Kn kanssa vierekkäin samassa pöydässä.
Ei mitään epäselvää.
 
vierailija
Miten muuten te, jotka ette shippaa K/B, näette kaikki klipit näistä kahdesta? Onko niissä kemiaa, pelleilyä, ei mitään vai jotain muuta? Kiinnostaisi nyt siis kuulla niiltä, jotka eivät ole missään vaiheessa heitä shipanneet.
Kunhan ette ammu mua alas. Kemiaahan heillä oli rutkasti ja selvästi he viihtyivät keskenään. Mitään ihastumista tai rakastumista en nähnyt. Mulle se heidän touhu edusti kahden ihmisen tapaa purata energiaa ja stressiä. Lähinnä sellaista poikien välistä pelleilyä ja hölmöilyä. Uskon että se oli vilpitöntä, mutta oli siinä mukana myös suunnitelmallisuutta. Uskon että varsinkin Gregor näki tässä saumaa Joksujen osalta. Tästä huolimatta olen varma, että K ja Joksut tykästyivät toisiinsa tosissaan. Näissä videoissa on aika paljon piilomerkityksiä, jotka ehkä avautuvat K:n huumoria pitkään seuranneille (niinkuin se teekuppi juttu). Sitten on ne finaali yönä kuvatut videot, hmmm. Jere oli niissä aika tuonnekuohujen pyörteissä ja ihana että B antoi tukeaan hänelle. Shippaajien ei kannata kuitenkaan välittää niistä kommenteista, joissa syyllistetään heitä, koska rehellisesti sanottu Joksut, Gregor jne. shippasivat heitä itsekin. Motivaatio tähän, no se oli mikä oli.
 
vierailija
Ne viime kevään klipit oli ehdottomasti sellasia joissa näkyi kemiaa. Ja pelleilyä toki myös, mutta mun mielestä se ei ole kemian tai vetovoiman vastakohta. Oikeastaan pikemminkin niinpäin että pelleilyä ei voi ollakaan jos ei ole jonkinlaista kemiaa. Se kemia on just sitä kun huumori, nopeat läpät tms toimii ihan kuin toinen lukisi ajatukset. Ja sit tietty sellasta sopivasti pikkutuhmaa, mutta silti hauskaa. Sellaista näkyi hyvinkin liverpoolissa, mutta mun mielestä se oli jo nt:n aikana haalistunut. Oli niillä selvästi hauskaa, mutta se sama kipinä oli jo sammunut.
Näin ystäväfiilistelijänä NT:lla oli minusta vielä se kemia, mutta he turhaan yrittivät tarjota yleisölle sitä samaa shippimatskua kuin aiemmin ja se ei enää toiminut yhtä hyvin. Yhteys oli kyllä tallella. Nyt Suomen matkalta ei pahemmin materiaalia tullut mutta jotenkin jäi etäisempi tunne heidän väleistään. Se CCC oli vähän järkytys kun se yhteinen ilo oli poissa. K näytti lopussa aika liikuttuneelta ja B:ta en osaa tulkita.. Jotenkin oli aika varovainen ja ei enää katsellut K:ta samalla tavalla. Näin siis ulkopuolisin silmin. Toivottavasti heidän ystävyys ja yhteys kuitenkin yksityisesti säilyisi.
 
vierailija
Onko kukaan muu pelkkä ystävyysfiilistelijä haikeissa tunnelmissa K& B suhteen? Olen siis aina fiilistellyt vain ystävyyttä. Se heidän kemia sai jotenkin hyvälle mielelle. Viisuissa he varmaan hullaantui toisistaan bromance mielessä, vaikka teki siitä myös showta seuraajille. Oli jotenkin lämmittävää, että voi tuollaisessa ympäristössä löytää jonkun ulospäin eri tyylisen ja eri maasta mutta silti on välitön yhteys. Nyt olen alkanut pohtia, että hiipuukohan se heidän ystävyys kuitenkin pikku hiljaa kun eivät näe ja uusia ystäviä tulee koko ajan. B taitaa myös innostua helposti uusista tyypeistä muutenkin et ei kuitenkaan ollut ehkä niin spesiaali juttu hänelle. En usko et enää tarjoilevat yhteistämateriaalia jatkossa vaan yhteydenpito on yksityistä. Vähän haikea fiilis. Mutta seuraan mielenkiinnolla etenkin K:n uraa kun on niin ainutlaatuista mennä ulkomaille suomenkielellä. B:n juttuja on myös mielenkiintoista seurata kun on niin nopea liikkeissään.
Musta tuntuu että niille jää sellanen ihana lämmin kaveruus, ja voi tulla joskus vaikka yhteistä musiikkiakin, mutta aktiivinen yhteydenpito hiipuu. Ikävä todeta mutta sanoisin kyllä yhdeksi suureksi syyksi k:n heikon kielitaidon. Ymmärrän hyvin että Tampereella on pienessä sievässä juteltu ummet ja lammet ja kaikki on tuntunut selvältä ja ymmärrettävältä. Mutta sitten kun pitäisi jutella ne samat jutut selvin päin eikä toinen ymmärrä sanoja eikä saa muodostettua ajatuksistaan lauseita niin ei se vaan toimi. Kultsan videoissa k ei saanut sanottua kuin ihan parin sanan lausahduksia. Ei siinä mitään syvällisiä toki juteltukaan, mutta edes se höpöttely ei ollut lainkaan sujuvaa.

Tämä ei ole nyt kielitaitosheimausta, vaan ihan toteamista. Ihmissuhdetta on vaikea pitää yllä jos yhteinen kieli on hallussa tosi epätasaisesti. Se vahvempi ei voi aina vain tukea toisen puhetta ja yksinkertaistaa omaansa, koska silloin se keskinäinen tasapuolisuus kärsii.
 
vierailija
Vinkatkaa hei hyviä BoKris-ficcejä jos ootte lukeneet! Monet fandomin suosikit tuntuu olevan todella nuorten kirjoittajien tai jokin niissä mättää itselle. Eikä nyt siis tarvitse olla mitään superkuumistelua vaikka en pane pahakseni jos on.
 
vierailija
Mä en ihmettelisi jos S ois nyt UK-kiertueella mukana kun on reissanut UK-USA-väliä muutenkin paljon. Mutta jos hän näkyy vielä kesän festareilla jossain Itä-Euroopassa niin siinä vaiheessa alan uskoa suhteeseen.
Stranger thingsin viidettä tuotantokautta on ilmeisesti alettu kuvata jo tammikuussa, tai ainakin tuotanto on käynnistynyt silloin, ja sikäli jännä että S on ehtinyt alkuvuodesta reissata Euroopassa. Tosin ne kuvausaikataulut tietysti vaihtelee henkilöittäin, että ei hän koko ajan oo kiinni siellä. Mutta ei myöskään voi ihan vapaasti lomailla.
 
vierailija
Vinkatkaa hei hyviä BoKris-ficcejä jos ootte lukeneet! Monet fandomin suosikit tuntuu olevan todella nuorten kirjoittajien tai jokin niissä mättää itselle. Eikä nyt siis tarvitse olla mitään superkuumistelua vaikka en pane pahakseni jos on.
Jos se bdsm ja polysuhteet kelpaa ni julistan taas että electron_road_suspect on jumalatar ja sen kinktober universe on taivas. Sillä on myös (vähän hankala) sisällysluettelo josta voi etsiä ihan haluttujen tyyppien perusteella, koska nää menee lähinnä lukuina eikä erillisinä töinä. Suosittelen kuitenkin tämänkin lukemaan alusta asti järjestyksessä, koska siellä kaiken por noilun välissä kulkeekin ihan juonta ja henkilösuhteet kehittyy kaiken aikaa.

Toinen vähän pehmeämpi mutta kuitenkin paljon E-rated ficcejä kirjoittava on SamePlaceandTime. Hothothot.
 
vierailija
Stranger thingsin viidettä tuotantokautta on ilmeisesti alettu kuvata jo tammikuussa, tai ainakin tuotanto on käynnistynyt silloin, ja sikäli jännä että S on ehtinyt alkuvuodesta reissata Euroopassa. Tosin ne kuvausaikataulut tietysti vaihtelee henkilöittäin, että ei hän koko ajan oo kiinni siellä. Mutta ei myöskään voi ihan vapaasti lomailla.
Sen hahmo makaa koomassa. Ei tietysti ole tietoa miten juoni etenee tällä kaudella.
 
vierailija
Musta tuntuu että niille jää sellanen ihana lämmin kaveruus, ja voi tulla joskus vaikka yhteistä musiikkiakin, mutta aktiivinen yhteydenpito hiipuu. Ikävä todeta mutta sanoisin kyllä yhdeksi suureksi syyksi k:n heikon kielitaidon. Ymmärrän hyvin että Tampereella on pienessä sievässä juteltu ummet ja lammet ja kaikki on tuntunut selvältä ja ymmärrettävältä. Mutta sitten kun pitäisi jutella ne samat jutut selvin päin eikä toinen ymmärrä sanoja eikä saa muodostettua ajatuksistaan lauseita niin ei se vaan toimi. Kultsan videoissa k ei saanut sanottua kuin ihan parin sanan lausahduksia. Ei siinä mitään syvällisiä toki juteltukaan, mutta edes se höpöttely ei ollut lainkaan sujuvaa.

Tämä ei ole nyt kielitaitosheimausta, vaan ihan toteamista. Ihmissuhdetta on vaikea pitää yllä jos yhteinen kieli on hallussa tosi epätasaisesti. Se vahvempi ei voi aina vain tukea toisen puhetta ja yksinkertaistaa omaansa, koska silloin se keskinäinen tasapuolisuus kärsii.
Olen hiukan eri mieltä kun minusta K:n kielitaidottomuutta palstoilla liioitellaan. Mitä olen ymmärtänyt niin K ymmärtää enkkua hyvin, mutta tuottaminen ei niin luonnistu kieliopillisesti oikein. Tämän huomasi jo Viisuissa haastatteluissa, että ymmärsi kaiken mutta vastaukset lyhyitä. B ei kuitenkaan puhu mitään murretta. Tietty voi rajoittaa kommunikaatiota, mutta kun useat ulkkikset ovat sanoneet että K:n kanssa voi jutella syvällisiä niin uskon heitä. Voihan se olla raskaampaa kuin hyvän kielitaidon omaavien kanssa mutta en usko tuon olevan syy ystävyyden hiipumiseen. Muita syitä voi olla..
 
vierailija
Stranger thingsin viidettä tuotantokautta on ilmeisesti alettu kuvata jo tammikuussa, tai ainakin tuotanto on käynnistynyt silloin, ja sikäli jännä että S on ehtinyt alkuvuodesta reissata Euroopassa. Tosin ne kuvausaikataulut tietysti vaihtelee henkilöittäin, että ei hän koko ajan oo kiinni siellä. Mutta ei myöskään voi ihan vapaasti lomailla.
Joo toki kuvaukset on meneillään, mutta cast on suuri eivätkä kaikki hahmot ole samaan aikaan suurimmassa osassa kohtauksia. Lisäksi viime kausi päättyi siihen, että Sadien hahmo vajosi koomaan, joten siksi hänellä saattaa olla enemmän vapaa-aikaa kuin muilla. On myös spekuloitu hahmon kuolevan, koska kirjoittajat ovat kertoneet tällä kaudella kuolevan useampia hahmoja. Sadie saattaa siis hyvinkin kierrellä festareita kesällä. :D Kauden kuvaukset taisi jatkua vuoden loppuun asti.
 
vierailija
Musta tuntuu että niille jää sellanen ihana lämmin kaveruus, ja voi tulla joskus vaikka yhteistä musiikkiakin, mutta aktiivinen yhteydenpito hiipuu. Ikävä todeta mutta sanoisin kyllä yhdeksi suureksi syyksi k:n heikon kielitaidon. Ymmärrän hyvin että Tampereella on pienessä sievässä juteltu ummet ja lammet ja kaikki on tuntunut selvältä ja ymmärrettävältä. Mutta sitten kun pitäisi jutella ne samat jutut selvin päin eikä toinen ymmärrä sanoja eikä saa muodostettua ajatuksistaan lauseita niin ei se vaan toimi. Kultsan videoissa k ei saanut sanottua kuin ihan parin sanan lausahduksia. Ei siinä mitään syvällisiä toki juteltukaan, mutta edes se höpöttely ei ollut lainkaan sujuvaa.

Tämä ei ole nyt kielitaitosheimausta, vaan ihan toteamista. Ihmissuhdetta on vaikea pitää yllä jos yhteinen kieli on hallussa tosi epätasaisesti. Se vahvempi ei voi aina vain tukea toisen puhetta ja yksinkertaistaa omaansa, koska silloin se keskinäinen tasapuolisuus kärsii.
Toisaalta taas joidenkin ihmisten kanssa se juttu jatkuu siitä mihin se jäi, vaikka ei oltaisi nähty pariin vuoteen. Vaikea sanoa mikä heidän tilanne tulee olemaan. K ja B vaikuttavat ihmisrakkailta (toki tässä on se kääntöpuoli olemassa) ja sosiaalisilta perhosilta, jotka osaavat lumota ihmiset puolelleen. Tuntuu että heillä on kyky saada muut rentoutumaan ja iloisiksi. Ihan kuin heillä olisi kemiaa ihan kaikkien kanssa.
 
vierailija
Onko kukaan muu pelkkä ystävyysfiilistelijä haikeissa tunnelmissa K& B suhteen? Olen siis aina fiilistellyt vain ystävyyttä. Se heidän kemia sai jotenkin hyvälle mielelle. Viisuissa he varmaan hullaantui toisistaan bromance mielessä, vaikka teki siitä myös showta seuraajille. Oli jotenkin lämmittävää, että voi tuollaisessa ympäristössä löytää jonkun ulospäin eri tyylisen ja eri maasta mutta silti on välitön yhteys. Nyt olen alkanut pohtia, että hiipuukohan se heidän ystävyys kuitenkin pikku hiljaa kun eivät näe ja uusia ystäviä tulee koko ajan. B taitaa myös innostua helposti uusista tyypeistä muutenkin et ei kuitenkaan ollut ehkä niin spesiaali juttu hänelle. En usko et enää tarjoilevat yhteistämateriaalia jatkossa vaan yhteydenpito on yksityistä. Vähän haikea fiilis. Mutta seuraan mielenkiinnolla etenkin K:n uraa kun on niin ainutlaatuista mennä ulkomaille suomenkielellä. B:n juttuja on myös mielenkiintoista seurata kun on niin nopea liikkeissään.
Mä en usko ollenkaan että B unohtaisi vanhat ystävät, vaikka tutustuukin nopeasti myös uusiin ihmisiin. Eikä selvästi unohdakaan. Moni uusista tuttavuuksista jää varmasti sinne kiva tuttava tai kaveri -tasolle, joita on mukava nähdä joskus uudestaan mutta eivät ole kuitenkaan erityisen läheisiä ystäviä. Jotkut uusista, kuten D ja ehkä myös S, ovat varmasti läheisempiä. Ja J:stä tuli selvästi tosi läheinen ja B oikeasti panosti siihen ystävyyteen. Mutta se miten minusta näytti, oli se, että B myös oikeasti ihastui J:hin ja ehkä pettyi kun juttu ei edennyt. (Tämän ei tarvitse siis olla kenenkään syy). Olisi siis ihan luonnollista ottaa vähän välimatkaa tuossa tilanteessa. Uskon kuitenkin että ovat läheisiä edelleen ja se säilyy kyllä, ehkä pieni etäisyys mahdollisesti kuitenkin tarvitaan, että ystävyys tasoittuu sopiviin uomiinsa taas. Tämä on toki omaa spekuani, miten se minulle näyttäytyy, kun en voi oikeasti tietää miten tuntevat.
 
vierailija
Onko kukaan muu pelkkä ystävyysfiilistelijä haikeissa tunnelmissa K& B suhteen? Olen siis aina fiilistellyt vain ystävyyttä. Se heidän kemia sai jotenkin hyvälle mielelle. Viisuissa he varmaan hullaantui toisistaan bromance mielessä, vaikka teki siitä myös showta seuraajille. Oli jotenkin lämmittävää, että voi tuollaisessa ympäristössä löytää jonkun ulospäin eri tyylisen ja eri maasta mutta silti on välitön yhteys. Nyt olen alkanut pohtia, että hiipuukohan se heidän ystävyys kuitenkin pikku hiljaa kun eivät näe ja uusia ystäviä tulee koko ajan. B taitaa myös innostua helposti uusista tyypeistä muutenkin et ei kuitenkaan ollut ehkä niin spesiaali juttu hänelle. En usko et enää tarjoilevat yhteistämateriaalia jatkossa vaan yhteydenpito on yksityistä. Vähän haikea fiilis. Mutta seuraan mielenkiinnolla etenkin K:n uraa kun on niin ainutlaatuista mennä ulkomaille suomenkielellä. B:n juttuja on myös mielenkiintoista seurata kun on niin nopea liikkeissään.
Mut onko se haikeus sitä, että joutuu itse luopumaan tämän ystävyyden seuraamisesta vai onko sulla haikea fiilis k:n ja b: n ystävyyden mahdollisen hiipumisen takia vai kenties molemmista syistä? Tällainen fandom tai shippaus on hyvin koukuttavaa, tarjoaa yhteisön ja siitä luopuminen vaikka siitä syystä ettei yhteistä materiaalia enää tule voi olla hyvinkin haikeaa.
 
vierailija
Kunhan ette ammu mua alas. Kemiaahan heillä oli rutkasti ja selvästi he viihtyivät keskenään. Mitään ihastumista tai rakastumista en nähnyt. Mulle se heidän touhu edusti kahden ihmisen tapaa purata energiaa ja stressiä. Lähinnä sellaista poikien välistä pelleilyä ja hölmöilyä. Uskon että se oli vilpitöntä, mutta oli siinä mukana myös suunnitelmallisuutta. Uskon että varsinkin Gregor näki tässä saumaa Joksujen osalta. Tästä huolimatta olen varma, että K ja Joksut tykästyivät toisiinsa tosissaan. Näissä videoissa on aika paljon piilomerkityksiä, jotka ehkä avautuvat K:n huumoria pitkään seuranneille (niinkuin se teekuppi juttu). Sitten on ne finaali yönä kuvatut videot, hmmm. Jere oli niissä aika tuonnekuohujen pyörteissä ja ihana että B antoi tukeaan hänelle. Shippaajien ei kannata kuitenkaan välittää niistä kommenteista, joissa syyllistetään heitä, koska rehellisesti sanottu Joksut, Gregor jne. shippasivat heitä itsekin. Motivaatio tähän, no se oli mikä oli.
Jånskää kun löytää vihdoin kuvauksen, jolla lailla itse olen aina tuntenut mutta itse saanut aikaan vain töksähtäviä trollilta kuulostavia kuvailuita.

Just olennaista tuo kahden ihmisen tapa purkaa energiaa ja stressiä. Ja sitäkin oli Käärijällä melko epäsuhtaisestii enemmän.
 
vierailija
Mä luen nykyään melkein vain niitä. Usein vielä dom-kris osastoa, se on ihan

Ja yksi ihan mielettömän hyvä pitkä tarina on Distortion, jossa on sekä jan/bojan että bokris. Siinä on tosi kuumaa sek siä mutta tarina itsessäänkin on tosi koukuttava ja erittäin hyvin kirjoitettu. Tässä kuitenkin pääasia on tunteissa ja ihmissuhteissa.
Mielenkiinnosta, voitko kertoa että mikä Dom Krisissä kiehtoo? Kris on minusta vähän hengetön. Täytyy ehkä käydä itse lukemassa, jos vaikka mielipide muuttuu.
 
vierailija
Olen hiukan eri mieltä kun minusta K:n kielitaidottomuutta palstoilla liioitellaan. Mitä olen ymmärtänyt niin K ymmärtää enkkua hyvin, mutta tuottaminen ei niin luonnistu kieliopillisesti oikein. Tämän huomasi jo Viisuissa haastatteluissa, että ymmärsi kaiken mutta vastaukset lyhyitä. B ei kuitenkaan puhu mitään murretta. Tietty voi rajoittaa kommunikaatiota, mutta kun useat ulkkikset ovat sanoneet että K:n kanssa voi jutella syvällisiä niin uskon heitä. Voihan se olla raskaampaa kuin hyvän kielitaidon omaavien kanssa mutta en usko tuon olevan syy ystävyyden hiipumiseen. Muita syitä voi olla..
Mutta ne syvälliset on kuitenkin pääasiassa juteltu ehkä kerran tai kaksi. Jos on sellainen suhde jossa pidetään tiiviimmin yhteyttä, täytyy pystyä tosi monenlaiseen keskusteluun. Se ei ole niinkään kielioppikysymys vaan pikemminkin sanavarastoon liittyvä. Jos vaikka ajattelee miten Kuukausiliitteen jutussa k eritteli tunteitaan ja käsitteli koko viime vuotta. En tiedä kuinka paljon se saisi englanniksi sanottua niitä asioita niin että merkitys säilyisi ja olisi ylipäätään ymmärrettävissä.
 

Yhteistyössä