Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä et voi enää koskaan saada sitä nuorta naista joka olin. Sitä mitä se olisi voinut olla meidän välillä parhaimmillaan ja jotenkin puhtaimmillaan, kauneimmillaan. Sen jälkeen mitä sun kanssa tapahtui. En koskaan tule olemaan se sama tyttö jonka tunsit enkä mä voi nähdä sua sinä miehenä jona sut näin ja jona sua pidin.
 
Sä et voi enää koskaan saada sitä nuorta naista joka olin. Sitä mitä se olisi voinut olla meidän välillä parhaimmillaan ja jotenkin puhtaimmillaan, kauneimmillaan. Sen jälkeen mitä sun kanssa tapahtui. En koskaan tule olemaan se sama tyttö jonka tunsit enkä mä voi nähdä sua sinä miehenä jona sut näin ja jona sua pidin.
Tärkeintä onkin tarjota itsensä sellaisena kuin on, ja sen jälkeen yhdessä pyrkiä tulemaan parhaaksi versioksi itsestään. Se mitä edessä on, on tuntematonta ja mysteeri, joka paljastuu matkan edetessä.
 
vierailija
Olisiko niin, ettei minulla ole tällä hetkellä voimavaroja kohdata heitä joiden elämä ei ole tasapainossa ja kohdata tunteita joita heidän kanssaan vuorovaikutuksessa oleminen herättää.
 

Yhteistyössä