vierailija
Tämä oli mukavasti muotoiltu.Taidan kyllä oikeasti vähän tykätä susta, koska herätät mussa hellyyden tunteita, vaikka olet vähän mulkku.
Tämä oli mukavasti muotoiltu.Taidan kyllä oikeasti vähän tykätä susta, koska herätät mussa hellyyden tunteita, vaikka olet vähän mulkku.
Oletko itse vastaavasti hyvässä tikissä?Näin tänään kaksi naista, toisen lapsen kanssa, toisen yksin. Kummastakin ajattelin, että ovatpa upeita, mukavia ja upeakroppaisia naisia ja että tuollainen se pitäisi jostain saada.
Ihan paskassa kunnossa olen mutta ylipainoa ei ole, ja näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta.Oletko itse vastaavasti hyvässä tikissä?
Telegram ollu käytössä jostain 70 luvulta asti, sitä en vaihda.Signal olisi kyllä mahdollinen.
Kuinka niin?Ei ilmeisesti mitään.
Vastasin vain itse esittämääni kysymykseen yhteydestä.Kuinka niin?
No en oikeestaan. Peilistä kun itseä katson niin näytän lihsksikkaalta mutta se on joku illuusio.Oletko itse vastaavasti hyvässä tikissä?
Voisin sanoa samaa susta, jänistit ratkaisevassa kohdassa.Olen kai toivonut sinusta liikoja. Olenkin alusta alkaen mutta myös kaipauksen osalta.
En ole jänistänyt missään kohdassa vaan minut on torjuttu.Voisin sanoa samaa susta, jänistit ratkaisevassa kohdassa.
Kaikki hyvin, mikään ei ole vielä edes alkanut. Nuku hyvin rakas ja lepää, huomenna on uusi päivä. Meidän pitäisi jutella joskus sopivana ajankohtana, järkätään se myöhemmin. Nyt hyvää yötä rakas.Surettaa. Tähänkö tämä loppuu?