vierailija
B: Drink me like your piña coladas
B: Drink me like your piña coladas
Olihan niillä siellä muitakin kavereita jos hengailee niitten kansAika jännä jos Kris on Lontoossa nyt ihan yksinään. Damonkin taitaa olla siellä Los Angelesissa, niin ei voi sen kanssakaan hengata.
Tai sitten se tyttöystävä voi olla myös mukana Lontoossa.No mä oon alkanut miettiin kans kun se oli toissapäivänä vai eilen isänsä kanssa studiollakin ja sit hengaili kolmannen päivän aikana jo Janin ja Juren kanssa toisaalta voihan sen tyttöystäväkin olla kiireinen
Sekin on mahdollistaTai sitten se tyttöystävä voi olla myös mukana Lontoossa.
Ainakin pari vuotta sitten tyttöystävä opiskeli Hollannissa. En tiedä onko tietoa, oleskeleeko hän Slovenian lisäksi nykyäänkin jossain muualla..Sekin on mahdollista
Kiitos kaikille bojere-viikon ekasta päivästä!
Huomenna (eli tänään maanantaina) on teemana:
Cuddling and finding comfort from each other. Ja tuhmempi vaihtoehto Favorite bodypart worship.
Eli tänään saa tykitellä visuaalisia ja verbaalisia kuvauksia bojeren titseistä, pötseistä, persikoista tai mikä sitten itseä eniten miellyttääkin.
Ei.Puhuuko Kris tuossa Cha cha cha'sta?
No luulisi, että hänellä saattaa olla joku seuralainen mukana ja jos ei niin joku varmasti auttaa hänet taksiin.Ei.
Mutta on huolestuttavan humalassa ollakseen siellä yksinään.
Ehkä Raiven huoltaa.
Oispa nähnyt B:n ilmeen, kun näki Oddlygood mainokset ekaa kertaa.
Irlantilainen Wild Youthin fanfriend.
Tää on vanha kuva ajalta, kun asuivat Lontoossa ja olivat viettämässä iltaa ulkona. Joku fani/heidän puolituttu.
Toi on Elle Covesin keikalta Camdenista 7.2.2024.Tää on vanha kuva ajalta, kun asuivat Lontoossa ja olivat viettämässä iltaa ulkona. Joku fani/heidän puolituttu.
Mustakin kuulostaa että sanois lopussa cha cha cha.Puhuuko Kris tuossa Cha cha cha'sta?
Arvasin, että täältä tieto tulee pianToi on Elle Covesin keikalta Camdenista 7.2.2024.
Sanoo "svaka čast" eli vapaasti suomennettuna onnittelee hyvästä suorituksesta.Mustakin kuulostaa että sanois lopussa cha cha cha.
Mä ensin ajattelin hassusti, että K olisi itse valinnut sen keskimmäisen ison taulun sisällön, mutta ei tietenkään ole. Bojanin kuvien merkitys laskee, kun kooste on fanin tekemä.Ja se Miken ottama kuva on Bojanin stoorista ihanilla teksteillä
Ja tostakin piti tietenki ettii jotain negatiivista. Jeren ei ois ollu mikään pakko laittaa kyseistä taulua seinälle, mut on päätyny sen kuitenki sinne laittamaan. Fanartia nimittäin varmasti riittää. Mitä jos iloitsis ees niistä pienistä murusista eikä ettis kaikista asioista jotain negatiivista.Mä ensin ajattelin hassusti, että K olisi itse valinnut sen keskimmäisen ison taulun sisällön, mutta ei tietenkään ole. Bojanin kuvien merkitys laskee, kun kooste on fanin tekemä.
Huomasin itsekin että tuli turhan negatiivinen sävy, mutta ei viestiä poiskaan enää saanut. Onhan K toki valinnut keskeisimmälle paikalle juuri tuon taulun.Ja tostakin piti tietenki ettii jotain negatiivista. Jeren ei ois ollu mikään pakko laittaa kyseistä taulua seinälle, mut on päätyny sen kuitenki sinne laittamaan. Fanartia nimittäin varmasti riittää. Mitä jos iloitsis ees niistä pienistä murusista eikä ettis kaikista asioista jotain negatiivista.