vierailija
Se jätkä on kyllä niin kujalla ajankulusta.Vastahan se kesällä sanoi 7 vuoden tulevaisuudesuunnitelmistä, että hänellä silloin toivottavasti 1-2 lasta.
Se jätkä on kyllä niin kujalla ajankulusta.Vastahan se kesällä sanoi 7 vuoden tulevaisuudesuunnitelmistä, että hänellä silloin toivottavasti 1-2 lasta.
Mun mielestä siitä korvasta tunnistaa Damonin, hällä on isot ja pitkät korvat. Ja tukka on siinä ohuempi kuin Boitsulla eikä Bn tukka mene samalla tavalla ”piikeille” kuten kuvassa. Boitsulla on niin paksu ja pitkä tukka että korvat ei näy takaapäin.Pelkkää tummaa pikselimössöä mulle sen takkikuvan hiukset jne. En kykene edes erottamaan onko siinä minkälaiset hiukset. Ja joo, specsaversilla käynti ei auta vaan johtuu laitteesta millä sitä katsoo.
Olen matkustellut aika paljon elämässäni ja olen samaa mieltä sun kanssa. Ryöstetyksi voi joutua missä maassa tahansa. Pääasiassa mulla on hyviä kokemuksia joka ikisestä maasta, jossa olen vieraillut. Toki tänne voidaan linkata tilastot rikollisuuden määrästä eri maissa ja jankata niistä, mutta eipä se tuo mitään lisäarvoa tähän keskusteluun.Salli mun nauraa. Yks kokemus ja koko itäinen eurooppa on epärehellistä porukkaa. Tollasta valitettavasti voi tapahtua missä vaan. Ite oon reissannu Balkanilla useasti ja aina oon saanut hyvää palvelua. Sain jopa hukkaamani lompakon takaisin.
B ei antaisi tota takkia muille ja on ihan selvästi B, D:llä ohuemmat hiukset ja on laihempi, itse en edes usko D:n olevan tuollaMun mielestä siitä korvasta tunnistaa Damonin, hällä on isot ja pitkät korvat. Ja tukka on siinä ohuempi kuin Boitsulla eikä Bn tukka mene samalla tavalla ”piikeille” kuten kuvassa. Boitsulla on niin paksu ja pitkä tukka että korvat ei näy takaapäin.
En siis väitä ettei Boitsu ois paikalla mutta uskon että myös D on siellä. D ja S on niin läheiset ystävät ja Dllä just se vuosipäivä.
Ovat varmaan valokuvaussessiossa tai julkkisjuhlissa tavanneet ja ystävystyneet. D on ollut bestiksiä amerikkalaisten kanssa ennenkin ja viettänyt paljon aikaa rapakon takana. Sadie lentelee paljon Eurooppaan.En ole seurannut tätä D ja Sadie kuviota. Siis he ovat ystäviä, mutta mistä? Asuvat eri maassakin.
Mun mielestä taas se takki on sen verran ryhdikäs ja paksua nahkaa ettei paljasta kantajansa ruumiinrakennetta. Ja ihan hyvin on voinut Boitsu sitä Damonille lainata, onhan hänkin lainannut Dn vaatteita.B ei antaisi tota takkia muille ja on ihan selvästi B, D:llä ohuemmat hiukset ja on laihempi, itse en edes usko D:n olevan tuolla
Ei niin, mutta mun mielestä Bllä mustan hupparin päällä se nahkatakki ja Damon on siellä taaempana selin kuvaan lippis päässä.Mun mielestä taas se takki on sen verran ryhdikäs ja paksua nahkaa ettei paljasta kantajansa ruumiinrakennetta. Ja ihan hyvin on voinut Boitsu sitä Damonille lainata, onhan hänkin lainannut Dn vaatteita.
Mutta tää on kuvanlaadun takia varmasti sellainen asia ettei saada tietä kuka tässä on oikeassa. Ellei joku postaa lisää materiaalia myöhemmin.
No sitten ei varmaan sitä D:tä kannata tuputtaa, jos ei tiedetä, että onko edes samassa maassa, pitäisi olla vähän lihaa luiden ympärille nytMun mielestä taas se takki on sen verran ryhdikäs ja paksua nahkaa ettei paljasta kantajansa ruumiinrakennetta. Ja ihan hyvin on voinut Boitsu sitä Damonille lainata, onhan hänkin lainannut Dn vaatteita.
Mutta tää on kuvanlaadun takia varmasti sellainen asia ettei saada tietä kuka tässä on oikeassa. Ellei joku postaa lisää materiaalia myöhemmin.
Kenen tilillä se kuva näkyi?Joku random Sadien fani. Bojan ei varmaan voinut kuvitellakaan, että hän päätyis johonkin salakuvaan, josta hänet vielä tunnistettais. Ja vielä New Yorkissa.
Oli twitterissä Sadien fanin tilillä ja tägättynä Sadien instaan. Ei ole Sadien ystävä, vaan joku random fani.Kenen tilillä se kuva näkyi?
Eikä kuvaajalla ollut hajuakaan, että kuvaan tallentui slovenialaisen pitsitakki, jonka joku Euroopassa tunnistaa.Oli twitterissä Sadien fanin tilillä ja tägättynä Sadien instaan. Ei ole Sadien ystävä, vaan joku random fani.
Tätä kuvaa ei enää voi nähdä mistään?Eikä kuvaajalla ollut hajuakaan, että kuvaan tallentui slovenialaisen pitsitakki, jonka joku Euroopassa tunnistaa.
No tässä oli yksi mahdollinen versio.Ootko ihan tosissas?
Tämä on ihan totta. Se syy miksi jotain ei tapahtunut löytyi aina Käärijästä ja se kärsijä oli aina Bojan. Inhosin tätä asetelmaa shipissä. Ihan kuin esim. K voisi tosta noin vaan lähteä yksin Sloveniaan ja B olisi tottakai aina ollut vastassa nöyränä pojuna. En oikein tykännyt siitä, kun molemmista muokattiin tahdottomia pikkupoikia ja se asenne heihin oli holhoava. Shippi on silloin kivaa, kun molempien annetaan toimia siinä aikuisten miesten tavoin.No tätä samanlaista ryöpytystä on joutunut K fanina kohta vuoden katselemaan, kun K ei käyttäydykään kuten shipparit haluaa.
Tässä ainakin näkyy.Tätä kuvaa ei enää voi nähdä mistään?
Ei se mitään tuputusta ole vaan samanlaista spekuilua kuin moni muukin täällä. D ja S ovat kuin paita ja peppu joten ihan hyvin D on voinut olla tuolla.No sitten ei varmaan sitä D:tä kannata tuputtaa, jos ei tiedetä, että onko edes samassa maassa, pitäisi olla vähän lihaa luiden ympärille nyt
Voi. Sadie sink updates twitter ja edelleen sadien tägätyissä.Tätä kuvaa ei enää voi nähdä mistään?
Samaa ajattelen. Jos vaikka miettii Luke Blackia, jonka kanssa Bn luulisi hengailevan paljonkin kun ovat ns. maanmiehiä. Mutta Luken ura ei ottanut kovin kummoisesti tuulta alleen, joten B:tä ei kiinnosta näkyvyys sen kanssa.Mä olen hyvää matkaa jo irrottautumassa tästä hulluudesta. Halusin pitkään nähdä vain tiettyjä ja kivoja juttuja. Tuo vauvalla pyörinyt lämppärin kokemus oli nyt viimeinen niitti. Olen ollut koko ajan joksulainen, fiilistellyt ystävyyttä ja aitoutta, mutta en pidä ollenkaan siitä että annetaan toisenlainen kuva ja käyttäydytään kuitenkin toisin. Mä ymmärrän ton lämppärin harmituksen. En halua edelleenkään uskoa että B ja Joksut lyöttäytyi K:n kelkkaan hyötyäkseen. Heidän kemiansa oli aitoa ja harvinaista, mutta pakostikin siinä oli myös hyödyntämisen makua. Ja sama on mun mielestä B:n ja S:n kohdalla. Nätti ja kohtelias nuori mies kietoo ihmiset verkkoonsa. Inhottaa sanoa näin, mutta olen alkanut nähdä näitä piirteitä.
Ei parisuhde todista mitään.Jos joku ihadtui, niin B. K oli ja on edelleen parisuhteessa.
Parisuhteessa oleva ei voi ihastua?Jos joku ihadtui, niin B. K oli ja on edelleen parisuhteessa.
Hei joo, se leuka voisi olla Damonin. Mut ota näistä nyt sitten varmuudella selvää.Ei niin, mutta mun mielestä Bllä mustan hupparin päällä se nahkatakki ja Damon on siellä taaempana selin kuvaan lippis päässä.
Vähän on nyt käsitteitä venytetty.Bojan lensi Suomeen Kn kutsumana ja Tavastian keikoille. Sitten K lähti lähes kahden vrkn mittaselle keikkareissulle, josta ei näyttänyt olevan mitään kiirettä takasin. Sen ajan B vietti kaupungilla ventovieraassa seurassa. Ja silti ystävyys jatkui.