K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän Bn tarvitse mitään postata, kun tietää hyvin että fanit kyttää kaiken. Alkaa seuraamaan muutaman kuukauden tuntemansa julkkiksen äidin yksityistä instatiliä. Ja sitä ennen jäänyt kuvaan saman naisen kanssa. Ei Bojan tyhmä ole, kyllä se tietää mitä ihmiset spekuloi ja siitähän on hänelle vain hyötyä, kun pysyy ihmisten puheissa.
 
vierailija
Bojan-parka on varmaan henkisesti taas kovilla, kun ei saa New Yorkissakaan olla rauhassa ja päätyy salakuviin, joista ihmiset vetävät ilkeitä pyrkyripäätelmiä. Just eilen tuli Kn haastis. Ettekö mitään siitä oppineet. Julkkisten elämä on kyllä niin prseestä.
 
vierailija
Pelkkää tummaa pikselimössöä mulle sen takkikuvan hiukset jne. En kykene edes erottamaan onko siinä minkälaiset hiukset. Ja joo, specsaversilla käynti ei auta vaan johtuu laitteesta millä sitä katsoo.
Mun mielestä siitä korvasta tunnistaa Damonin, hällä on isot ja pitkät korvat. Ja tukka on siinä ohuempi kuin Boitsulla eikä Bn tukka mene samalla tavalla ”piikeille” kuten kuvassa. Boitsulla on niin paksu ja pitkä tukka että korvat ei näy takaapäin.

En siis väitä ettei Boitsu ois paikalla mutta uskon että myös D on siellä. D ja S on niin läheiset ystävät ja Dllä just se vuosipäivä.
 
vierailija
Salli mun nauraa. Yks kokemus ja koko itäinen eurooppa on epärehellistä porukkaa. Tollasta valitettavasti voi tapahtua missä vaan. Ite oon reissannu Balkanilla useasti ja aina oon saanut hyvää palvelua. Sain jopa hukkaamani lompakon takaisin.
Olen matkustellut aika paljon elämässäni ja olen samaa mieltä sun kanssa. Ryöstetyksi voi joutua missä maassa tahansa. Pääasiassa mulla on hyviä kokemuksia joka ikisestä maasta, jossa olen vieraillut. Toki tänne voidaan linkata tilastot rikollisuuden määrästä eri maissa ja jankata niistä, mutta eipä se tuo mitään lisäarvoa tähän keskusteluun.
 
vierailija
Mun mielestä siitä korvasta tunnistaa Damonin, hällä on isot ja pitkät korvat. Ja tukka on siinä ohuempi kuin Boitsulla eikä Bn tukka mene samalla tavalla ”piikeille” kuten kuvassa. Boitsulla on niin paksu ja pitkä tukka että korvat ei näy takaapäin.

En siis väitä ettei Boitsu ois paikalla mutta uskon että myös D on siellä. D ja S on niin läheiset ystävät ja Dllä just se vuosipäivä.
B ei antaisi tota takkia muille ja on ihan selvästi B, D:llä ohuemmat hiukset ja on laihempi, itse en edes usko D:n olevan tuolla
 
vierailija
B ei antaisi tota takkia muille ja on ihan selvästi B, D:llä ohuemmat hiukset ja on laihempi, itse en edes usko D:n olevan tuolla
Mun mielestä taas se takki on sen verran ryhdikäs ja paksua nahkaa ettei paljasta kantajansa ruumiinrakennetta. Ja ihan hyvin on voinut Boitsu sitä Damonille lainata, onhan hänkin lainannut Dn vaatteita.

Mutta tää on kuvanlaadun takia varmasti sellainen asia ettei saada tietä kuka tässä on oikeassa. :D Ellei joku postaa lisää materiaalia myöhemmin.
 
vierailija
Mun mielestä taas se takki on sen verran ryhdikäs ja paksua nahkaa ettei paljasta kantajansa ruumiinrakennetta. Ja ihan hyvin on voinut Boitsu sitä Damonille lainata, onhan hänkin lainannut Dn vaatteita.

Mutta tää on kuvanlaadun takia varmasti sellainen asia ettei saada tietä kuka tässä on oikeassa. :D Ellei joku postaa lisää materiaalia myöhemmin.
Ei niin, mutta mun mielestä Bllä mustan hupparin päällä se nahkatakki ja Damon on siellä taaempana selin kuvaan lippis päässä.
 
vierailija
Mun mielestä taas se takki on sen verran ryhdikäs ja paksua nahkaa ettei paljasta kantajansa ruumiinrakennetta. Ja ihan hyvin on voinut Boitsu sitä Damonille lainata, onhan hänkin lainannut Dn vaatteita.

Mutta tää on kuvanlaadun takia varmasti sellainen asia ettei saada tietä kuka tässä on oikeassa. Ellei joku postaa lisää materiaalia myöhemmin.
No sitten ei varmaan sitä D:tä kannata tuputtaa, jos ei tiedetä, että onko edes samassa maassa, pitäisi olla vähän lihaa luiden ympärille nyt
 
vierailija
No tätä samanlaista ryöpytystä on joutunut K fanina kohta vuoden katselemaan, kun K ei käyttäydykään kuten shipparit haluaa.
Tämä on ihan totta. Se syy miksi jotain ei tapahtunut löytyi aina Käärijästä ja se kärsijä oli aina Bojan. Inhosin tätä asetelmaa shipissä. Ihan kuin esim. K voisi tosta noin vaan lähteä yksin Sloveniaan ja B olisi tottakai aina ollut vastassa nöyränä pojuna. En oikein tykännyt siitä, kun molemmista muokattiin tahdottomia pikkupoikia ja se asenne heihin oli holhoava. Shippi on silloin kivaa, kun molempien annetaan toimia siinä aikuisten miesten tavoin.
 
vierailija
Mä olen hyvää matkaa jo irrottautumassa tästä hulluudesta. Halusin pitkään nähdä vain tiettyjä ja kivoja juttuja. Tuo vauvalla pyörinyt lämppärin kokemus oli nyt viimeinen niitti. Olen ollut koko ajan joksulainen, fiilistellyt ystävyyttä ja aitoutta, mutta en pidä ollenkaan siitä että annetaan toisenlainen kuva ja käyttäydytään kuitenkin toisin. Mä ymmärrän ton lämppärin harmituksen. En halua edelleenkään uskoa että B ja Joksut lyöttäytyi K:n kelkkaan hyötyäkseen. Heidän kemiansa oli aitoa ja harvinaista, mutta pakostikin siinä oli myös hyödyntämisen makua. Ja sama on mun mielestä B:n ja S:n kohdalla. Nätti ja kohtelias nuori mies kietoo ihmiset verkkoonsa. Inhottaa sanoa näin, mutta olen alkanut nähdä näitä piirteitä.
Samaa ajattelen. Jos vaikka miettii Luke Blackia, jonka kanssa Bn luulisi hengailevan paljonkin kun ovat ns. maanmiehiä. Mutta Luken ura ei ottanut kovin kummoisesti tuulta alleen, joten B:tä ei kiinnosta näkyvyys sen kanssa.
 
vierailija
Bojan lensi Suomeen Kn kutsumana ja Tavastian keikoille. Sitten K lähti lähes kahden vrkn mittaselle keikkareissulle, josta ei näyttänyt olevan mitään kiirettä takasin. Sen ajan B vietti kaupungilla ventovieraassa seurassa. Ja silti ystävyys jatkui.
Vähän on nyt käsitteitä venytetty.

Lähes kahden vuorokauden = juuri ja juuri yli yhden vuorokauden. K lähti iltapäivällä kohti keikkapaikkaa, ja jo seuraavan illan vietti B:n kanssa mm. pokepallojen, denssin ja karaoken merkeissä.

Ventovieraassa seurassa = Illanvietto Etelin ja tämän ystävien kanssa plus seuraavan päivän lounas Sonnyn kanssa, joka oli mukana K:n Liverpoolin finaalijuhlissa, joissa B:kin oli.
 

Yhteistyössä