K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis että mitä?
K luuli saavansa hetken tuntemastaan miehestä uuden ystävän.
Ystäväksi tulemiseen vaaditaan hiukan enemmän.
K ihastui, mieheen.
Sitä hänen on vaikea, jopa mahdoton tunnustaa itselleen.
Kltä meni pasmat täysin sekaisin.
K hullaantui ja B huomasi sen.
Ehkä B käytti tilaisuutta hyväkseen, tuodakseen CDn yleisön tietoisuuteen.
😂 Ootko ihan tosissas?
 
vierailija
Minä taas luulen, että Jokerit hajoaa alta kahden vuoden. Bojanilla on suuri halu isompiin ympyröihin ja samalla kaikkein varmimmin muuttaa pois Sloveniasta. Palataan kahden vuoden päästä asiaan, katsotaan kuka oli oikeassa.
Mä oon täsmälleen samaa mieltä. Muutenkin ne liikaa ammentaa nyt tuosta poikabändikuvastosta, kun huomion tuon ikäisissä muusikoissa soisi olevan jo muualla kuin söpössä olemuksessa.
 
vierailija
Bojanin NYC reissu on aivan kuin se B n pinkaisu suoraan kiertueelta Helsinkiin K n kutsusta. Mikä oli B n suurin motiivi viime vuonna, ihastuminen K hon, hyöty, molemmat? Tällainen käytös on näköjään tyypillistä Bojanille. Erona on, että NYC istä ei postata yhtään mitään. Tai kertoihan B sijaintinsa, eihän hänen olisi tarvinnut tehdä sitäkään.
Eihän se Helsingistäkään juuri mitään postannut kesäkuussa. Ne tuli muiden tileiltä lähes kaikki.
 
vierailija
Bn pitäis vissiin jokaisella vapaa-ajalla matkustaa suomeen Kn tykö niin pysyis kaikki tyytyväisenä eikä kenenkään tarvis epäillä onko ystävyys edelleenkin olemassa tai että B ois vaan pelkkä hyväksikäyttäjä
Shippari en ole, mutta kyllähän K haukuttiin joka välissä vuoden aikana, kun ei mennyt Sloveniaan. Sen Hesari jutun jälkeen en ihmettele yhtään ettei mennyt. Ja miksi olisi pitänyt mennä? Eivät nyt niin läheisiä ole. K kuitenkin seurustellut koko ajan ja B on ollut siitä tietoinen. Ei tässä kenenkään sydämiä ole särjetty. Tietty toivon et frendeinä pysyvät jos heillä kiinnostusta riittää.
 
vierailija
Niin, kannattaa laajentaa hiukan näkökulmaa. Tuo oli vain yksi esimerkki. Pointti on siinä, vaikka ei odota mitään tai ei usko mihinkään vaikka fanien luomiin etukäteisspekulaatioihn yhteisestä sisällöstä (nyt tulee heiteltyjä esimerkkejä: some, yhteiscollab kappaleesta), toki mielenkiinnolla seurataan, mitä tapahtuu eri osa-alueilla. Mutta olkoon asia miten päin vain, se ei pahemmin hetkauta asiaa mihinkään suuntaan. Saatteko kiinni mitä ajan takaan?
Ymmärsin alkuperäisestä viestistä että et spekuloinut vaan olet kiinnostunut että tapahtuuko mitään vai ei. Ja tälläinen minuakin kiinnostaa ja seuraan tapahtui sitten mitä tahansa.
Mulla ei henkilökohtaisesti ole ennakko-odotuksia tai että pitäisi tapahtua sitä tai tätä ja odottelisin sellaisia.
t.eri
 
vierailija
Ja Sonnyko on sitten sen takia läheinen. Avokkikin oli Liverpollissa ja on viettänyt enemmän aikaa Bn kanssa kuin Sonny, mutta silti se on avokki joka tunkee joka tapaamiselle. Sonny ois ollu ok teillekin.
Pointtasin vaan, että todennäköisesti Sonny oli tavannut B:n kanssa jo siellä, joten ei ihan ventovieras. Avokista en ole puhunut mitään. 🤦
 
vierailija
Pelkkää tummaa pikselimössöä mulle sen takkikuvan hiukset jne. En kykene edes erottamaan onko siinä minkälaiset hiukset. Ja joo, specsaversilla käynti ei auta vaan johtuu laitteesta millä sitä katsoo.
 

Yhteistyössä