K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen huomannut itse olevani ihan liian kiinnostunut Bojanista ja hänen tekemisistään ja menemisistään. Koskaan aiemmin ei ole julkkikset yhtään kiinnostaneet. Nyt odotan kieli pitkällä jokaista elonmerkkiä. Mitenköhän tästä saisi itsensä vieroitettua?
Et mitenkään ja tarviiko sun edes vieroittaa itsesi? En mä pidä tota mitenkään pahana. Tuskin sä kuitenkaan B:lle mitään kirjeitä lähetät, ahdistelet somessa tai luonnossa jne.
 
vierailija
No nyt stana välähti! Boitsu tekee Kamelit. Kamelikin otti tämän Emilia tähtösen ja koitti varmaan saada sen avulla bändinsä suosioon vaan vtuiks meni. B koittaa samaa Sadien avulla. Hyvä B ei muuta kuin reittä pitkin tähtiin 😁
Sitten B voikin kokeilla kimaltelevaa erinäisistä paikoista piukkaa jumpsuitia ja kun sekään ei toimi niin bongaa viisuista manageroitavan elannon turvaamiseksi.
 
vierailija
Niin minäkin, mutta en halua vieroittua. Bojan on saanu mut ja mun hormonit eloon, mistä oon ikionnellinen. Pelkäsin jo, ettei mikään tai kukaan tunnu enää missään. Mutta Bojanin myötä toivo heräsi ja mä niin nautin tästä.
En oikeasti tiedä, että mikä mua vaivaa. Mulla on selvästi käynnissä jotkut esivaihdevuodet ja tuntuu siltä, että olen muuttumassa mieheksi. Mä haisenkin ihan mieheltä ja partakin ruvennut kasvamaan. Sen lisäksi olen oudon kiinnostunut näistä noin 25v. nuorista miehistä, varsinkin Bojanista. Sen lisäksi odottelen kovasti, että heiltä tulisi ulos jotakin m/m touhua. Missään vaihdevuosia käsittelevissä oppaissa ei varotettu tällaisesta ilmiöstä. Onko tälle olemassa jotakin nimeä tai diagnoosia?! Onko se Eki tai Pekka Sauri vielä hommissa, tarttisin apua.
 
vierailija
Oukkei! Mä just selvitin että joskus tuon ajanjakson alussa cole vaihtoi tyttöystävää. Eli ei varmaankaan tosiaan ole heillä keskenään mitään ollut, jos toisella on siinä alkava suhde.
Joo Cole taisi alkaa seukata tän nykyisen Ariloun kanssa 2020 ja silloin Damppa on laittanut stoorin sen kanssa ja tekstin ”love sharing a man with you”. :D

Mut joo lopetan tähän, sori offtopic. Tai liittyy tämä vähän aiheeseen kun on Dn somekäyttäytymisestä.
 
vierailija
Joo Cole taisi alkaa seukata tän nykyisen Ariloun kanssa 2020 ja silloin Damppa on laittanut stoorin sen kanssa ja tekstin ”love sharing a man with you”. :D

Mut joo lopetan tähän, sori offtopic. Tai liittyy tämä vähän aiheeseen kun on Dn somekäyttäytymisestä.
Kiitos näistä, mä en ollut tätä aikajanaa ihan saanut selville ja kun damonia tästä aika paljon vauvalla aiemmin merkattiin niin on jäänyt vaivaamaan.
 
vierailija
Mä oon niin utelias ihminen, että haluan tietää jo jotain, en jaksa 😂
Mä oon päässäni veivannut tota Sadieta ja en oikeen tiedä mitä ajatella. Tuo Nykiin meno, ne havainnot siitä kiertueella, perheen jäsenten seuraaminen, tää Boitsun some hiljaisuus, oisko siinä sittenkin jotain? Toisaalta Damon voi olla mukana, B alkoi seuraamaan Suomessa esim. Aku Sipolaa ja eihän sekään mitään tarkoittanut et Kärtsä alkoi seuraamaan Boitsun siskoa heti. Ja olisihan tuo seuraaminen aika paljastavaa sen takki kuvan jälkeen jos jotain olisi. Mut tuo kiertueella oleminen ja se että säikähtivätkö sitä takki kuvaa niin paljon, että nyt ovat hiljaa. Ääh en jaksa . T. Ulla Taalasmaa
 
vierailija
Mä oon niin utelias ihminen, että haluan tietää jo jotain, en jaksa
Mä oon päässäni veivannut tota Sadieta ja en oikeen tiedä mitä ajatella. Tuo Nykiin meno, ne havainnot siitä kiertueella, perheen jäsenten seuraaminen, tää Boitsun some hiljaisuus, oisko siinä sittenkin jotain? Toisaalta Damon voi olla mukana, B alkoi seuraamaan Suomessa esim. Aku Sipolaa ja eihän sekään mitään tarkoittanut et Kärtsä alkoi seuraamaan Boitsun siskoa heti. Ja olisihan tuo seuraaminen aika paljastavaa sen takki kuvan jälkeen jos jotain olisi. Mut tuo kiertueella oleminen ja se että säikähtivätkö sitä takki kuvaa niin paljon, että nyt ovat hiljaa. Ääh en jaksa . T. Ulla Taalasmaa
Ulla, komppaan sua täysin, en kestä tätä epätietoisuutta enää!!! Paljon johtolankoja, mutta ei mitään varmaa. Mun mielestä se Sadien mukana olo kiertueella oli jo jotain todella erikoista, ihan kuin sellaisella miljonääritähdellä ei muka ois parempaa tekemistä, oikeasti ihmeellistä että siellä hengasi mukana. Jokin tässä ei täsmää.
 
vierailija
Ulla, komppaan sua täysin, en kestä tätä epätietoisuutta enää!!! Paljon johtolankoja, mutta ei mitään varmaa. Mun mielestä se Sadien mukana olo kiertueella oli jo jotain todella erikoista, ihan kuin sellaisella miljonääritähdellä ei muka ois parempaa tekemistä, oikeasti ihmeellistä että siellä hengasi mukana. Jokin tässä ei täsmää.
Toisaalta se Sadien bestis/huhuttu tyttis Rose on vielä Joksujakin tuntemattomampi muusikko ja niin vaan he hengaavat paljon yhdessä. Sadie tulee ihan tavallisesta perheestä ja tuskin on mikään pintaliitäjä nirppanokka.
 
vierailija
Nyt seuraa stalkkausta ja spekulaatioita liittyen meidän toisen päähenkilön suuntaukseen. Skippaa jos et tykkää.

Hänen exänsähän vastasi siinä yhdessä kyselyssä 'kyllä' kun kysyttiin, onko joku hänen exänsä osoittautunut gayksi.
Tämän exän instassa on tallessa kuvia ihan varhaisteini-iästä asti. Meitä kiinnostavan henkilön kanssa hän oli lukioikäisenä muutaman kuukauden. Eroajankohdan voi arvata kun tulee muutama särkyneeseen sydämeen viittaava postaus. Samaan aikaan loppuu meidän päähenkilön tykkäykset hänen postauksiin (kyllä ne sitten aikuisiällä taas ilmaantuu).
Hyvin pian tuon jälkeen hän tapaa nykyisen kumppaninsa, ovat siis olleet yhdessä siitä asti.
Meidän päähenkilöstä on seurusteluajalta pari kuvaa, mutta mitään aikaisempaa kenenkään muun kanssa ei ole näkyvissä, eikö niitä ole ollut? Mahdollista, koska nuoriahan he on tuolloin vielä olleet. Siellä on vain kuvia veljen kanssa, tanssiharrastukseen liittyvien kavereiden kanssa, jotain julkkisihastuksia, mutta ei mitään mikä viittaisi seurusteluun. Oliko siis tämä heidän juttu ensimmäinen vakavampi ja sen jälkeen tapasikin jo nykyisen?
Tämä yhdistettynä tuohon alussa mainittuun vastaukseen luo kyllä tietynlaisen tulkinnan.
 
vierailija
Toisaalta se Sadien bestis/huhuttu tyttis Rose on vielä Joksujakin tuntemattomampi muusikko ja niin vaan he hengaavat paljon yhdessä. Sadie tulee ihan tavallisesta perheestä ja tuskin on mikään pintaliitäjä nirppanokka.
Juu ja olihan se Damon siellä kiertueella myös, sitten jos D ei olisi ollut siellä voitaisiin jo olla varmoja jostain. Voi olla ystävystynyt läheisesti ja halunnut tsekata poikien keikat... mutta joku nyt kyllä vaivaa.
 
vierailija
Ulla, komppaan sua täysin, en kestä tätä epätietoisuutta enää!!! Paljon johtolankoja, mutta ei mitään varmaa. Mun mielestä se Sadien mukana olo kiertueella oli jo jotain todella erikoista, ihan kuin sellaisella miljonääritähdellä ei muka ois parempaa tekemistä, oikeasti ihmeellistä että siellä hengasi mukana. Jokin tässä ei täsmää.
Täytyy nyt kyllä muistaa, että mitään varmaa todistetta Sadien kiertueella mukanaolosta ei ole kuin yhdestä paikasta. Se kuva missä hän näkyy siellä parvella Damonin kanssa, tosin sekin suttuinen kuva, mutta oletettavasti ovat he. Kaikki muu on yksittäisiä kuulopuheita. Voi olla totta tai sitten ei.
 

Yhteistyössä