K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tossa pinterest pätkässä näkyi kyllä hyvin se damonin tapa. Mutta samaa ei näkynyt siinä sohvalla, vaan se oli bojanin aloitetta ja toimintaa kokonaan.
Läppää se oli ja ihan normaalia nuorten miesten keskuudessa, ihan hetero miestenkin. B voi olla miehistä kiinnostunut, mutta ei sillä tavalla Damonista niinkuin ei Kstakaan. Heteroksi kyllä veikkaan vieläkin.
 
vierailija
Mä en kyllä jaksa uskoa et Bllä ois kenenkään kanssa mitään vakavampaa menossa. K ukkoutuu, mut B pysyy villinä ja vapaana vielä. Nythän se vasta pääsee irrotteleen jos alkaa niitä unelma vävyn kahleita rikkoa.
 
vierailija
Ei ollut mitään niillä. Cole on hetero.
Mä just kattelin sen kuvia pinterestistä kun tyyppi on mulle ihan vieras. Jossain kuvissa on kyllä paljon samaa kuin bojanissa, jossain näytti ihan eri tyypiltä (en tiedä kuinka paljon sen olemus on vuosien varrella muuttunut, tuollahan tulee vastaan uutta ja vanhaa sekasin). Mutta kiinnitin huomiota siihen että ne damonin ottamat kuvat siitä ja bojanista erosi jotenkin. Cole oli selkeämmin sellanen perusäijä. Toisin sanoen cole näytti mun mielestä erittäin heterolta.
 
vierailija
Olen huomannut itse olevani ihan liian kiinnostunut Bojanista ja hänen tekemisistään ja menemisistään. Koskaan aiemmin ei ole julkkikset yhtään kiinnostaneet. Nyt odotan kieli pitkällä jokaista elonmerkkiä. Mitenköhän tästä saisi itsensä vieroitettua?
 
vierailija
Mä en kyllä jaksa uskoa et Bllä ois kenenkään kanssa mitään vakavampaa menossa. K ukkoutuu, mut B pysyy villinä ja vapaana vielä. Nythän se vasta pääsee irrotteleen jos alkaa niitä unelma vävyn kahleita rikkoa.
Minäkin luulen että B aikoo nyt vähän aikaa panostaa 100 % bändiin kun toista kertaa tuskin tällä tavalla Balkanin ulkopuoliset ovet on raollaan.

Mut eihän sitä koskaan tiedä jos ryminällä kolahtaa jonkun kanssa.
 
vierailija
Olen huomannut itse olevani ihan liian kiinnostunut Bojanista ja hänen tekemisistään ja menemisistään. Koskaan aiemmin ei ole julkkikset yhtään kiinnostaneet. Nyt odotan kieli pitkällä jokaista elonmerkkiä. Mitenköhän tästä saisi itsensä vieroitettua?
Niin minäkin, mutta en halua vieroittua. Bojan on saanu mut ja mun hormonit eloon, mistä oon ikionnellinen. Pelkäsin jo, ettei mikään tai kukaan tunnu enää missään. Mutta Bojanin myötä toivo heräsi ja mä niin nautin tästä.
 
vierailija
No nyt stana välähti! Boitsu tekee Kamelit. Kamelikin otti tämän Emilia tähtösen ja koitti varmaan saada sen avulla bändinsä suosioon vaan vtuiks meni. B koittaa samaa Sadien avulla. Hyvä B ei muuta kuin reittä pitkin tähtiin 😁
 

Yhteistyössä