K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Damon on liian naismainen väärällä tavalla, huomasin. Naismainen, ei feminiininen. En välitäkään enää shipata sitä B:lle. Silloin kun on vaiti puhumatta mitään, niin antaa väärån vaikutelman. Kun avaa suunsa, onkuin joku Leena-Irmeli
 
vierailija
Damon on liian naismainen väärällä tavalla, huomasin. Naismainen, ei feminiininen. En välitäkään enää shipata sitä B:lle. Silloin kun on vaiti puhumatta mitään, niin antaa väärån vaikutelman. Kun avaa suunsa, onkuin joku Leena-Irmeli
 
vierailija
Ei se mustakaan näyttele. Se että niillä on hauskaa ei tarkoita sitä etteikö se voisi olla ihan aidosti halukas makoilemaan damonin päällä.

Mä aina välillä mietin että jotkut ei ehkä oo koskaan flirttaillut kenenkään kanssa tai ylipäänsä hakeutunut ihastuksensa lähelle isommassa porukassa. Nehän on yleensä just tollasia hauskanpidon ja vähän pelleilynkin varjolla toteutettuja lähestymisiä ja kosketteluja. Joo, totta kai myös ihan täysin kaveria voi lähennellä samaan tapaan, mutta sehän siinä just onkin, että kaiken voi kuitata kaverillisena vaikka oikeasti haluaakin jotain muuta.
Tuli tästä mieleen yksi ilta menneisyydestä, jota vietettiin kaveriporukalla mökillä. Joku keksi, että ollaan pullon pyöritystä ja ne keihin pullo osoittaa, joutuvat suutelemaan keskenään minuutin ajan. Jos joku ei pystynyt tähän, niin hän putosi pois pelistä. Varmaan täällä moni on tehnyt samaa, koska eipä tuo mikään harvinainen leikki ole maailmassa. Mutta miksi tämä tuli mulle mieleen sun kommentista on se, että porukan reaktioita oli kiva seurata ja näitä suutelevia pareja.
 
vierailija
Tulipa mieleen, että jos B nyt olisi vaikka bi. Mikä sen parempi ympäristö olisikaan lähteä toteuttamaan itseään kuin NY. Siellä voi mennä vapaasti queer skenessä, ilman pelkoa että joku viisu fani saattaa tunnistaa sinut niinkuin Euroopassa. Voi käydä klubeilla ja laittaa vaikka Grinderit tulille. Sadie ja Damon tukena ja allyina. Tämä vaihtoehto kiehtoo ehkä minua eniten.
Täähän se ois
 
vierailija
Tuli tästä mieleen yksi ilta menneisyydestä, jota vietettiin kaveriporukalla mökillä. Joku keksi, että ollaan pullon pyöritystä ja ne keihin pullo osoittaa, joutuvat suutelemaan keskenään minuutin ajan. Jos joku ei pystynyt tähän, niin hän putosi pois pelistä. Varmaan täällä moni on tehnyt samaa, koska eipä tuo mikään harvinainen leikki ole maailmassa. Mutta miksi tämä tuli mulle mieleen sun kommentista on se, että porukan reaktioita oli kiva seurata ja näitä suutelevia pareja.
Mä oon muuten ite opiskeluaikoina bileissä viritellyt pullonpyörityksen käyntiin kun halusin mahdollisuuden pussailla ihastustani. Kyllä, pelissä oli paljon leikkimieltä ja pelleilyä, mutta myös tosi kuumia suudelmia. Mun mielestä nimenomaan se hauskanpito on melkeinpä edellytys sille että jotain oikeaa voi edes syntyä.
 
vierailija
Jos jollain on ollut sutinaa Lontoossa niin veikkaan ennemmin Krisiä. Se oli monesti poissa bändin instapäivityksistä tai eteisessä juuri lähdössä tai tulossa kun muu bändi oli kämpillä kotivaatteissa.
 
vierailija
Kaikista tän saagan tyttöystävistä mä veikkaan että nacen kumppanilla on ollut eniten sopeutumista. Tosi pian joksuihin liittymisen jälkeen tuli viisukiireet ja melkein saman tien myös kansainvälistä huomiota. Muut on kuitenkin samassa bändissä kartuttaneet tunnettuuttaan usean vuoden ajan, joten jos heillekin tuli yllätyksenä viime vuoden suosio, nacelle, ja kumppanille, sen on täytynyt olla vielä suurempi mullistus. Se on myös hiukan noita muita vanhempi eli elämä on ollut jo jossain määrin tasaisissa uomissa ennen joksuja. Elämänmuutos on varmasti nacelle ollut suurin. En tiedä onko se eronnut vai ei, huhuja siitä on kai vaan kerrottu, mutta en ihmettelisi jos on ollut sopeutumisvaikeuksia.

Jance on sit vielä oma kuvionsa. Tuskin eron syy sentään, jos ei nyt ihan äärikonservatiivisesti suhtaudu miesten noteworthyyn yhdessäolemiseen. Mutta jos ne on nytkin viettäneet aikaa yhdessä kun kolmen kuukauden reissailun jälkeen ovat vihdoin kotimaassa, niin voihan se vähän kumppania kismittää.
 

Yhteistyössä