K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen em. aiheesta, mutta kyllähän siellä Berliinin (?) keikalla ja sen jälkeen B oli ihan liekeissä lavalla. Esiintyiköhän jollekin erityisesti, joka sai hänet liekkeihin.
Esiintyi ensimmäisen kerran Damonille ja oliko se Sadiekin siellä? Varmasti halusi näyttää parastaan kun eka kerran näkivät olkoot sitten ystäviä tai enemmän.
 
vierailija
Mulla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen em. aiheesta, mutta kyllähän siellä Berliinin (?) keikalla ja sen jälkeen B oli ihan liekeissä lavalla. Esiintyiköhän jollekin erityisesti, joka sai hänet liekkeihin.
Tai oisko ollut vaan intiimin klubikeikan tunnelma. Sinnehän mahtui vaan 400 henkeä eikä edes tainnut olla loppuunmyyty ja oli kiertueen eka klubikeikka.
 
vierailija
Mulla ei ole antaa minkäänlaisia perusteluja ja merkkejä, olen pahoillani. Nämä asiat perustuu tuntemuksiin, ei faktoihin tai loogisuuden. Mielestäni näin viime toukokuussa, että B:llä ja K:lla on vahvaa vetovoimaa välissään. No nyt näen sitä B:n ja D:n välissä.

(Mulle tällaisten asioiden spekulointi on kevyttä viihdettä ja mua ei haittaa yhtään vastakkaiset mielipiteet.)
Mäkin nään sitä. Siinä kuvassa, missä B istuu D:n sylissä ja siinä sohvalla missä makoilee D:n päällä, on B:lla sellaiset ilmeet, että en osaa kuvitella että se kiinnostuksen kohde oliskin joku muu.
 
vierailija
Tulipa mieleen, että jos B nyt olisi vaikka bi. Mikä sen parempi ympäristö olisikaan lähteä toteuttamaan itseään kuin NY. Siellä voi mennä vapaasti queer skenessä, ilman pelkoa että joku viisu fani saattaa tunnistaa sinut niinkuin Euroopassa. Voi käydä klubeilla ja laittaa vaikka Grinderit tulille. Sadie ja Damon tukena ja allyina. Tämä vaihtoehto kiehtoo ehkä minua eniten.
 
vierailija
Tulipa mieleen, että jos B nyt olisi vaikka bi. Mikä sen parempi ympäristö olisikaan lähteä toteuttamaan itseään kuin NY. Siellä voi mennä vapaasti queer skenessä, ilman pelkoa että joku viisu fani saattaa tunnistaa sinut niinkuin Euroopassa. Voi käydä klubeilla ja laittaa vaikka Grinderit tulille. Sadie ja Damon tukena ja allyina. Tämä vaihtoehto kiehtoo ehkä minua eniten.
Aloittaisi sillä että jättää sen Kirrin takin pois. Joku bongaa sen kuitenkin ties mistä siveettömistä iltamista.
 
vierailija
Tulipa mieleen, että jos B nyt olisi vaikka bi. Mikä sen parempi ympäristö olisikaan lähteä toteuttamaan itseään kuin NY. Siellä voi mennä vapaasti queer skenessä, ilman pelkoa että joku viisu fani saattaa tunnistaa sinut niinkuin Euroopassa. Voi käydä klubeilla ja laittaa vaikka Grinderit tulille. Sadie ja Damon tukena ja allyina. Tämä vaihtoehto kiehtoo ehkä minua eniten.
Mielenkiintoista. Lumpustella siellä sydämen kyllyydestä ja nakata ne ihanne vävyn leimat nurkkaan. Olisi varmaan vapauttavaa.
 

Yhteistyössä